tamer is op die foto wat ouder maar tamer is 5 weken te vroeg geboren en als je dat er af trekt dan zijn we van de zelfde leeftijd... de kleding die nihat nu draagt met 2 1/2 maand droeg tamer met bijna 4 mnd... tamer was zo klein en ook zo tenger...
Zoooow lief en leuk! Wat een lekker ventje is Luka zeg.. Twan ook hoor hahaha... maar Luka heeft zulk mooi haar, zo wil ik het kapsel ook bij mijn ventje.... hopelijk krijgt hij ook dik en vol haar! Bij mijn voormalige pleegkindjes had ik het altijd stoer omhoog staan met gel, maar bij Olliver zou ik het graag in een stoer wat langer kapsel willen....
Wow, wat een grote vent al!!! En dat spijkerbroekje, zoooo leuk! Ik heb er ook 1 in maat 62 liggen, ga hem binnenkort maar eens aantrekken. Dat shirtje wat Twan aan heeft, heb ik ook in maat 62, lief!
Volgens mij krijgt Olliver wel wat laat zijn eerste prikjes, gezien jullie kindjes... Hij is van 17 september en krijgt pas 23 november zijn eerste prikjes...
Ok, dat dacht ik zelf ook! Goed geraden dus! Erg leuk zeg die foto's en wat lijken ze op elkaar zeg, super!
Meeting sept mama's: Amigo1985 - 6414 NP (Zuid-Limburg) Michelle1979 - Schiedam (Zuid Holland) Peace - Delft (Zuid Holland) Karagöz - Rotterdam (zuid-Holland) Hadassa - Emmen (Drenthe)
Wickje, leuk forum! Alleen niks voor mij. Ik kan dat allemaal niet bijhouden en herken mezelf in bepaalde dingen niet erg. Tevens geef ik helaas geen borstvoeding, maar niet omdat ik daar zelf voor gekozen heb. Maar leuk dat je aan me dacht, en thxs! Hadassa
Meeting sept mama's: Amigo1985 - 6414 NP (Zuid-Limburg) Michelle1979 - Schiedam (Zuid Holland) Peace - Delft (Zuid Holland) Karagöz - Rotterdam (zuid-Holland) Hadassa - Emmen (Drenthe)[/QUOTE] Mama van Sepp - Alphen aan den Rijn (zuid - holland) Ik kan eventueel best iemand ophalen en wegbrengen als het een beetje op de route ligt
He meiden.... Hier gaat alles zijn gangetje!! Niks nieuws te melden hahahah..... Meeting doe ik liever niet aan me, vindt jullie hartstikke leuk hoor hahahaha ....maar hoef niet perse een meeting. Hoe is het met Seth?? Lang niks meer gehoord en Vosje???
Meeting sept mama's: Amigo1985 - 6414 NP (Zuid-Limburg) Michelle1979 - Schiedam (Zuid Holland) Peace - Delft (Zuid Holland) Karagöz - Rotterdam (zuid-Holland) Hadassa - Emmen (Drenthe) Mama van Sepp - Alphen aan den Rijn (zuid - holland) Pisum - Bodegraven (Zuid-Holland) @Mama van Sepp: misschien kunnen we met elkaar gaan dan? als het zo uitkomt. ik ben nl een schijterd in de auto
ja dat is laat. ze krijgen ze meestal rond 8 weken. denny is 7 weken en 3 dagen als hij ze morgen krijgt.
moet zo naar de psych. wilde wigenlijk de kleine meenemen, maar moet ook nog naar 2 winkels. dan moet ie zo vaak de auto in en uit met dit slechte weer. dus breng hem lekker naar oma