Hij heeft een dikke wikkeldeken, heerlijk warm, zijn lievelingsdeken... Daar doe ik mee wat jij omschrijft, doe ik allang. Werkt nu ook niet. hij is wel wakker nu maar stil, de wagen wordt heen en weer gereden, dus dan is hij stil.... Hij zal toch wel een keer moe worden?? Snap er niks van, maar zal er wel bij horen en misschien is het idd een sprongetje...
peace mooie meid hoor, trouwens jullie hebben allemaal mooie kindjes @ amigo ja ook dat, maar vooral ook voor zijn hartje/bloeddruk lijkt me dat niet goed
GRRRRR het lukt me niet om foto's van de mobiel naar de computer te downloaden... heb eergister zulke mooie foto's van dochter gemaakt, waarop echt te zien is dat ze zon schrik heeft, wou het jullie laten zien maar dat lukt nu dus niet morgen manlief maar eens vragen of hij de foto's erop wil zetten met zijn tel dat ik de fotos via bt door stuur.
Sjonge lekker advies van het cb. Pff heel begrijpelijk dat je na 13 weken helemaal gebroken ben! Wat goed dat jullie toch gegaan zijn. Hoe vaak zijn jullie er uiteindelijk geweest?
Prachtige kids zie ik voorbij komen! @Picassa en Photoshop je moet het even doorhebben, ik doe er alles mee!! Morgen krijgen we weer kraambezoek, mijn tante die laatst had afgebeld....gezellie!! En vanavond zeker the voice kijken!!
@Mejojo: Hier zeiden ze op het cb, we mogen het je niet adviseren, maar we raden het wel aan (osteopaat).. Dinsdag gaan we voor het eerst, ben benieuwd..
Hahaha ja dat geloof ik graag ben nu via blue tooth foto's van mijn tel na die van man aan het sturen, hopelijk lukt het met zijn tel wel.
De bolero die ik erop gemaakt heb... op de hanger zie je niet echt hoe het gaat worden natuurlijk. Ik ben nu bezig van dezelfde stof een leuk shirtje te maken voor eronder Bekijk bijlage 107769
Ik vind het geen mooie foto van mezelf, mijn vent heeft hem niet goed genomen... maar wil toch ff laten zien, dan haal ik hem zo wel weg. Dit is de ballonjurk... Bekijk bijlage 107773
Stofje voor een rokje (waarschijnlijk) die ik vandaag op de markt gekocht heb... Bekijk bijlage 107774