Hahah nu jullie zo lang naar punt 43 aan het zoeken zijn, hebben jullie er vast teveel verwachting van en valt het tegen haha Jaaa ik ben ook the voice aan het kijken. Wie is jouw favoriet Amigo? Ik heb nog niet echt een favoriet, heb ze nog niet allemaal goed gezien...Er was telkens kraamvisite op vrijdagavond
Joan Franka , en Ben Saunders vind ik ook niet vervelend om na te luisteren en te kijken.. Pfff kraamvisite, ik heb nog 4 bezoekjes op staan, ben eigenlijk wel blij als ik alles gehad heb, duurt me nu wat te lang..
ja ik zat dus ook te janken. na de eerste ging het nog wel al vond ik het erg zielig. maar bij de 2e schreeuwde hij het uit. oh mijn hart brak, wat was dat erg zeg. tranen over mijn wangen. mijn moeder was meegegaan en die zat met tranen in haar ogen naar denny te kijken. over 4 weken moet ie alweer. hij heeft vanavond al veel gehuild, maat ligt nu lekker met papa samen te slapen in de bank
Over multi tasking gesproken, even vertellen wat ik nu aan het doen ben: Zp'en, was vouwen, the voice kijken, chipsie eten en dan ook nog gezellig voor manlief proberen te zijn .. Enne allemaal tegelijk he..
cholestase had ik ook, en heb nu nog steeds verhoogde galzuren/zouten en dus nog steeds de vervelende hardnekkige jeukklachten..alleen nu geen medicijnen meer daarvoor, overweeg het wel aan te vragen ( tavegil) op de been..3 weken na bevalling lag mn partner met spit op bed en heeft daar ook een poosje gelegen. hij kon werkelijk helemaal niets dus werd al veel te snel op de been gezet, de zorg voor 3 mensen 24u per dag,hond,huishouden en de boodschappen heb veel last van mn rug, bekken en knieen heb momenten dat ik het gevoel heb dat ik even door de grond heen zak en madelief heeft ook voor aardig wat commotie gezorgd, omtrent voeding, spugen en heel erg veel pijnlijke krampen ben ook erg moe dus ja..voel me best nog wel een wrak
Jeetje, dat geloof ik je graag.. Hopelijk ben je snel weer op je oude krachten! Wanneer moet je weer werken? Of ben je thuismama?
och wat een leuk ventje zeg. net zo´n tevreden snoetje als denny. ja mijn man is ook wat makkelijker met gewoon laten huilen, maar dat kan ik niet hoor. we hebben hem wel met het avond eten vanavond heel even boven gelegd, want anders kunnen we echt niet eten. maar dat vond ik zo moeilijk als ie al zo´n verdriet heeft als vandaag. hopelijk valt je ventje straks heerlijk in slaap en slaapt ie goed door. en ik hoop dat je hoofdpijn nog wegzakt voor je gaat slapen
heb verlof tot 8dec maar heb geen vaste baan, zit nog een beetje te orienteren op wat ik stras wil doenik wil zowiezo eerst mezelf weer een beetje worden
hier ook hoor. manlief heeft overal net iets teveel tijd voor nodig. nou moet ik zeggen dat ik weleens te gehaast en gestressed opspring hoor. we moeten een beetje van elkaar overnemen denk ik