Goedemorgen allemaal! @mejojo: ik hoop dat zoonlief toch weer is gaan slapen en dat jij ook nog even lekker hebt kunnen slapen! @ Hier een goede nacht en vandaag een drukke, gezellige dag.
Goedemorgen!! Jeetje Mejojo hoop dat je nog wat hebt geslapen! Hier kwam dochter om 5uur voor de bv...heerlijk! Nu net weer gegeten en ze ligt weer in dromenland. Maar nu ga ik lekker een kopje koffie drinken en bammetje eten met de oudste...ze roept in bed "kom maar mama" .... Straks kraambezoek en ik ga eens zelf ice-tea maken...ng nooit gedaan... Mischien nog tot straks en anders een prettig weekend allemaal!!
@Ktje hoop dat je mannetje snel opknapt meid.....nog even en dan is DE grote dag he...pff ik voel met jullie mee hoor!!
Murge! Hier een goede nacht.. Finn heeft van 00.30 tot 07.00 geslapen.. Ligt nu een beetje te mopperen in de box.. Wat een ontzettend vies nat koud donker weer, bah! Manlief belde net op, die is na het werk aan het rijden, dat de straten blank staan! Hier niet veel op planning, lekker wat frummelen in huis..
Nou meiden heb jullie een beetje verwaarloosd, zo druk geweest de laatste dagen dat ik alleen ff snel heb bijgelezen en niet kunnen reageren. Daar komt nog bij dat Elize gister 38,9 koorts had en ik heb daar vannacht tot 02.00 uur met haar beneden gezeten. Had haar om 21.00 uur een zetpil gegeven en om 22.00 uur laatste fles maar ze bleef maar huilen. Dus eerst ff bij ons genomen maar ook bij ons huilen huilen huilen. Uiteindelijk naar beneden gegaan, ze voelde koud aan en had 36,4. Heb haar nog 100 cc gegeven en daarna weer in bed gelegd bij haar zus die overal niks van gemerkt heeft. Heb ze om 09.00 uur wakker moeten maken voor de fles en nu liggen ze weer in bed. Kom snel weer ff kijken hoor
Hoelaat krijgt jou dochter de laatste bv? Wat schattig dat je oudste je zo lief roept .. Veel plezier met je kraambezoek en succes met ice-tea!
Wat vervelend dat Elize koorst had, zielig lijkt me dat.. Hoe doe jij dat trouwens met de fles als je alleen bent? Doe je ze samen of apart voeden? Je moet behoorlijk wat organisatietalent hebben met een tweeling lijkt me..
ik heb gelukkig nog kunnen slapen maar alleen omdat manlief mij om 7 afloste Haha zoonlief nu weer in bed zo moe als wat maar lijkt niet te willen slapen. half 2 naar de intocht van sinterklaas met hem denk dat hij al die snoep best ziet zitten Haha. cindy veel plezier met het bezoek zo. jane beterschap voor elize
zo die koorts is wel ineens heel snel gezakt. dat is natuurlijk oko niet fijn voor zo'n klein lijfje. hoe is het nu met haar temp? heerlijk dat haar zusje niks heeft gemerkt zeg
denny heeft om 21.45 de laatste bv gehad. werd om 4.55 wakker. na bv wakker en kletsen en lachen tot 6.15. toen weer in slaap en lekker in zijn eigen bedje gelegd. nu slaapt ie nog. ik laat hem maar liggen. als ie honger krijgt hoor ik hem vanzelf. straks bij mijn ouders kijken naar sint en pieten op tv. is eigenlijk een jaarlijks ritueel voor ons
@Jane zielig he als ze ziek zijn, ik vondt de eerste keer een hel! Wel was ze toen al 1 jaar..maar toch. @Blinky zeker lekker laten liggen.. Ice tea is aan het afkoelen met citroentjes erin...ben beniewd!
goeiemmorgen je moet er idd wat voor over hebben haha.. madelief kwam om 4.30 en sliep daarna tot maar 7.45 (nrmaal tot zeker 9.30) mevrouw had zichzelf helemaal boven de dekens getrappeld ze krijgt om 22u laatste fles beterschap voor elize! zielig is dat hè en nog een wakker kindje vanaf 4.30...pff..vermoeiend hè (t lijkt erop dat ik mn eerste menstruatie op gang komt..bah..) dus vanaf vandaag maar slaapzakje erbij aan doen