Werkelijk, wat zie je in die man... brrr, ik vind hem er niet uitzien, vooral die gouden tanden, ieeeeeks!
Zo ben weer bijgelezen.... ga zo mijn shirtje maken hier! Heb een drukke dag gehad vandaag, ook nog kraamvisite gehad vandaag. olliver heeft zo'n beetje de hele dag geslapen, is echt aan het bijtanken na gisteren. Hij is wel heel lief... heeft vandaag voor het eerst een spijkerbroekje aan, staat zoooo stoer! Wow, wat een mooi mannetje heb ik toch gekregen, ben superrrr trots haha! Heb nog een lekker nieuw recept gemaakt, heel simpel maar zooo lekker en gezond. We hebben ervan genoten en dus heeeerlijk gegeten!! Doeiiiiii ga snel wat doen hier....
denny heeft zo veel buikpijn vandaag. zooo zielig. hij gilt het uit. gelukkig wordt ie er moe van en slaapt dan wel ff heel goed. hij heeft echt last van zijn prikken. heeft vanmiddag ook gal overgegeven na zijn voeding. oh wat heb ik met het manneke te doen. hopelijk kan ie vannacht een beetje slapen, maar anders blijf ik deze keer met veel liefde voor hem wakker hoor. als we het toch eens konden overpakken he die pijntjes
ik kijk helemaal niet de voice of holland, ik hou niet van dat soort progamma's het enige wat ik kijk zijn vaak de audities die vind ik wel weer lachwekkend, @ ben... heb hem even opgezocht was benieuwd hoe hij eruit zag.... het is totaal niet mijn type ( ik ben meer van de softy's om het maar ff zo te zeggen) maar als ik vind het indd wel wat voor jou mamavansepp @hier, vandaag naar sinterklaar geweest met zoonlief, hij kwam met de trein.... zoonlief vond het paard van sinterklaar helemaal geweldig...maar oo wat was hij bang voor de pieten en sinterklaas, begon er zelfs bij te huilen later bij het gemeentehuis vond hij het wel prachtig om mee te dansen en te zingen op de liedjes. ( oh trouwens... nog wel leuke opmerking van manlief, had de intocht van hardewijk erop staan, ik zeg tegen manlief : ik vind dit de leukste sint, en het beste ook..... zegt manlief serieus, Ja ik ook, maar dit is ook de echte sint hé !!! ) later had hij pas in de gaten wat hij nu eigenlijk zei maar hij bedoelde iig dat dit DE sint is... en dit eigenlijk ook het meest bekende gezicht is onder de sinten
hier geen voice fan! sorry maar heb echt een hekel aan al die rotprogramma's die op zoek zijn naar de zoveelste talent...
de echte sint... hihi van medisch centrum west is die toch?? trouwens hier is amy vol overtuiging dat het niet de sint is maar een kabouter hahaha
@ktje, haha hoe komt ze bij kabouter dan @hier... dochter zat om 8 uur al aan de laatste fles o word dus weer een nachtvoeding ik ga lekker na bedje toe, het is al veels te laat, fijne avond nog meiden, en slaap lekker. xxx
Ben net een uurtje thuis van de night-care.. Finn heeft de hele dag weer gehuild (krijsen).. Vanaf de 2e fles dronk hij niet meer, en bij de 4e fles zat het me niet lekker en ik durfde zo niet de nacht in te gaan.. Dus ben even langs gegaan.. Buikje was wederom weer erg onrustig, en de spruw was eerder vermeerderd dan verminderd, dat zou het krijsen kunnen zijn.. Vanacht aankijken en anders morgen terug komen.. Hij heeft net met moeite 60 cc gedronken, ligt nu eindelijk even te slapen.. Ppfff, ben zo moe aan het worden van dat gekrijs, wil hem gewoon zo graag van die pijn afhelpen, wist ik maar hoe!
@Amigo jeetje meid....wat erg voor je mannetje en voor jullie!! Hoop dat het snel beter gaat meid... @Ktje haha een kabouter...
veel sterkte amigo, arme finn.... ja hij heeft een baard en een gekke hoed net als kabouter plop... haha ze wordt ook boos als ik zeg nee dat is sinterklaas, staat ze daar met haar vingertje bij de tv en zegt NEE isse kabouter
goedemorgen meiden, tegen de verwachting in heeft dochterlief heerlijk geslapen tot 05.00 uur dus geen nachtvoeding nodig gehad ( 20.00 laatste fles) hebben gister zoonlief gevraagd of hij aub weer tot 7 uur wil blijven liggen,en dan zouden we vandaag ook nog even naar opa gaan. 5 uur hoorde ik hem al door de babyfoon dat hij aan het spelen was ( was dochterlief de fles aant geven) maar eenmaal boven sliep hij weer.... is het precies 7 uur .... zit meneer op de deur te kloppen van zijn slaapkamer... zeefffff uuuuuuuu met andere woorden.... zeven uur
@Amigo: ach gossie arme Finn. Sterkte meid. Wat is de night care eigenlijk? @Mejojo: wat lekker joh zo'n lange nacht. Hihi lekker bijdehand je zoontje. Sorry dat ik alleen ff op de laatste dingen reageer maar ben zo'n tijd niet wezen kijken dat het veel te veel is. Het gaat hier wat minder. Aelinn krijgt steeds meer last van maagzuur en huilt van de pijn telkens sinds eergisteren dus ik heb b esloten om niet de uitwerking van de osteopaat af te gaan wachten en morgen naar de huisarts te gaan.Het lijkt heel erg op reflux en dat haar slokdarm erg geïrriteerd aan het raken is dus dan moet ik niet wachten. Zelf hele drukke week gehad met elke dag verjaardagen en afspraken dus ben mezelf en de pnd 100 keer voorbij gelopen. Ben nu ook aardig op. Gelukkig komt overmorgen manlief weer thuis.
Ik leg ze nu in de maxi Cosi en dan geef ik ze beide de fles, smorgens leg ik ze bij ons in bed op een kussen en dan lukt het ook. Ik zal er binnenkort wel een foto van plaatsen als het me lukt
goeiemorgen! amigo wat is night care? sterkte sann jij ook sterkte met je kleintje..heb jij een pnd? madelief kwam na laatste voeding van 22u einelijk een keer om 5.30 heeeerlijk! alleen heb megaveel hoofdpijn nu bah...en oorpijn bah mn ouders net op de koffie gehad eb vanmiddag krijgen we ook nog kraamvisite heb valentijn vannacht voor t eerst zonder luier in bed gehad, ging netjes gisteravond nog een keer vanuit bed naar de wc en vanmorgen was ie toch nat..helaas! vanavond nieuwe kansen
Night care is bij ons hier in het zk....voor als je buiten de zeg maar de "kantooruren" van de dokter medisch advies nodig hebt, ga je naar de night care...zijn allemaal dokters voor spoedgevallen die niet tot maandag kunnen wachten... Jeetje hier kwam ons meisje vanochtend pas om 7uur voor de bv!!!! aaahhhh kan ik uitslapen zit ik de hele tijd op de klok te kijken en te bedenken waarom ze niet huilde om te eten hahaha.. Ice tea was lekker trouwens hahahaha
haha volgens mij noemt iedere volwassene hem de echte sinterklaas. tis dan ook het boegbeeld waarmee wij zijn opgegroeid he. zo blijven we toch nog een beetje onschuldig
ik vind het ook zo vreselijk als zo´n kleine prulleke zo´n pijn heeft. hopelijk wordt de spruw gauw minder. heeft ie nog een beetje geslapen?