zo hé das netjes !!! had ik in het begin ook heel erg... ze werd altijd 05.00 uur wakker... dus ik werd automatische wakker.... en ik maar wakker liggen en denken : ze kan elk moment wakker worden..... hmm half 6... oke nu word ze echt elk moment wakker... hm nu is het al bijna kwart over 6... pff ogen vallen bijna dicht... slaap je eindelijkweer... ishet 7 uur worden de kids wakker
och wat erg voor je kindje. dan zou ik ook naar de ha gaan hoor. hopelijk kan hij iets voor haar doen. wat fijn dat je man weer thuiskomt. dat zal je wel ff goed doen denk ik.
denny heeft gisteren veel buikpijn. hij gilde het uit. zooo zielig. gaf ook gal over. vannacht ook weer een nachtvoeding gehad. hij was echt van slag door de prikken
wanneer had hij zn prikken? madelief heeft ze maandag gehad, en ik had haar een zetilletje gegeven voor de tijd en ze heeft de hele dag z'on beetje geslapen, maar dinsdag was ze echt heel erg van slag, ze was al verkouden en toen helemaal, rode ogen hele dag en veel huilen woensdags was het weer over, werd ze wakker met een lach
@sann, lieverd, ik vind het heel fijn voor je dat je mannetje gauw weer thuis is, kun je weer even aan jezelf denken, dikke knuff voor jou meid.
met de zelfontspanner dan? anders is het wel erg knap als je 2 kindjes de fles kunt geven en tegelijkertijd een foto ervan kunt maken flaaauw
gewoon net als de huisartsenpost dus alleen andere naam? Lekker zeg pas om 7 uur voor een voeding komen
tnx, zal idd lekker zijn als ik weer wat rust kan pakken af en toe. Wil ook ff slapen maar Ivy wil niet, staat de hele tijd te roepen in bed.
nog geen nieuws hoe het met Finn is?? Sann goed dat je naar de dokter gaat voor je meisje... mejojo lekker tot 5 geslapen.. geeft trouwens ook van die speciale wekkers voor kinderen waarmee je ze kan leren hoe laat ze mogen opstaan(zag er laatst een van nijntje) ff opgezocht voor je bartsmit.com - Nijntje slaaptrainer Babyzoo Sleeptrainer- kinderwebwinkel.nl CINDY: lekker tot 7uur, alleen jammer dat jezelf al vroeger wakker was...
@Sann ik had helemaal over jouw`n bericht heengelezen...erg voor je kindje zeg....hoop dat er een oplossing wordt gevonden.. Ja ze heeft het goed gedaan de kleine meid, ben benieuwd wat ze vannacht doet...zus sliep ook door met 2 maanden dus zou wel weer toevallig zijn want tot nu toe zijn ze precies hetzelfde als baby!! Woensdag prikjes.....ben benieuwd of ze last gaat krijgen.. Die lijst met afspraken waar is die gebleven en is het nog nodig? Ik heb m al vaker gezocht maar echt bijgehouden wordt deze niet he?
Bleh, ik zit er even doorheen Hubbie is vanochtend vroeg naar Marokko gegaan. We hadden vorig jaar bedacht om dit najaar te gaan. Maar ja, ik zag het niet zitten met Isra zo klein. Ik heb hubbie dus aangemoedigd om alleen te gaan, want hij heeft zijn familie nu meer dan een jaar niet gezien. En zijn moeder heeft een niet al te beste gezondheid meer. Maar nu is het toch wel k*t zeg. En dit is nog maar de eerste dag Overdag is het druk zat met 2 kleintjes (sterker nog: ik ben totaal uitgeput) en denk ik er niet zoveel aan. Maar zo 's avonds als je maar wat in je eentje zit, is niet leuk. Bleh. Hubbie vond het ook helemaal niet leuk vanochtend bij het afscheid en hij maakte zich wel zorgen. Ik hoop maar dat hij toch wat kan genieten van zijn vakantie. En dat de 2 weken snel voorbij gaan. We hebben iig afgesproken dat dit de laatste keer is dat we zonder elkaar weg gaan. Ik hoop maar dat Isra wat slaapt vannacht, ik ben nu al doodop. Gelukkig gaat Rayyan morgen naar kdv..
Even een update over Finn, hij heeft vandaag z'n flesjes goed gedronken.. Buiten als hij slaapt huilt hij werkelijk weer de hele dag, ligt nu ook weer te brullen, heb bewust even de deur achter me dicht getrokken want ik draai langzaam door, krijg hem gewoon niet getroost wat ik ook doe.. Morgen maar die verwijsbrief halen voor de ka, dinsdag na de osteopaat, pff what else can we do?