September 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door wendy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hee wat heerlijk dat ze sinds de pepti zo vrolijk is en weinig huilt. lekker genieten hoor

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wat rot dat finn zoveel moet huilen. het is te hopen dat er gauw verbetering in komt voor het manneke

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    heel veel succes vandaag bij de osteopaat. hopelijk kan hij wat voor jullie betekenen. en heel verstandig dat je naar de ka gaat. niet aan jezelf gaan twijfelen hoor:)

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    succes met de prikjes. heeft ze er de vorige keer last van gehad?

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    een hele fijne dag vandaag meid

6. joja

joja Actief lid

24 aug 2010
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mejojo: Ging het bij jullie direct beter toen je overstapte op pepti? En ben jij van borst naar pepti of van fles naar pepti gegaan?

@ Blinky: De reden is zijn onrust met daarnaast mijn onzekerheid. Bij oudste heel lang voeding gegeven en toen bleek dat hij zich zo rot voelde door wat ik at. Merk nu dat dat een behoorlijke klap op m'n zelfvertrouwen heeft gegeven. Bij ieder krampje twijfel ik over waar het aan ligt. Daarbij komt dat in mijn omgeving niemand lang (lees langer dan maximaal 6 weken) borstvoeding heeft gegeven. Ik merk dat ik daardoor weinig steun heb. De borstvoeding begon mij tegen te staan doordat hij zich ongelukkig voelt en de borst wel even troost brengt maar daarna ook kramp. Helaas geeft de fles nog geen rust en ben ik nu vooral heel verdrietig, moe en lichtelijk hopeloos. En weet niet zo heel goed waar ik het momenteel zoeken moet. (door vorige ervaringen weinig vertrouwen in cb en artsen). Maargoed ik geef het nog een dag, morgen naar het cb en dan toch maar eens raad vragen. En ondertussen hopen dat hij went aan de fles en de voeding. Hij heeft gister in totaal 700 ml gehad en mocht 900/1000 hebben. En dan heb ik dus de hele dag (10 keer) aangeboden. Zitten voor vandaag ook al aan 4 voedingen.
    Maar hij ligt nu wel tevreden in de box!

7. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    jip bij mevr keyser, ga ik..
    hoe laat moet je daar zijn??

8. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    mejojo succes vandaag met de prikjes

9. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Ahh lief... het is net of ik mijn kleine Olliver hoor... die maakt ook dezelfde geluidjes als Nihat! Echt leuk!!

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Ja:( koorts en de hele nacht schreeuwen:(

@amigo, succes vandaag bij de osteopaat

11. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Sterkte meid, je volgt je gevoel, en dat is het belangrijkste. Ik hoop ook dat het beter met hem gaat nu hij de fles krijgt... maar voel je er vooral niet schuldig over.. de maatschappij is wat dat betreft zo hard!

Je doet het heel goed als mama, hou daar maar aan vast!

Knuf,

Hadassa

12. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Ik ben van fles naar pepti gegaan, ik mag helaas geen bv geven.
    ivm dagelijks gebruik van medicatie

wij merkten dezelfde dag al meer rust in ons meisje, na 3 dagen ging het opeens echt supergoed.

13. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

lastig he weer werken, kan het me zo indenken! Werken jullie in de zorg ofzo met deze diensten?

Ben niet nieuwsgierig hoor, maar alleen errrug benieuwd naar wat iedereen hier voor een baan heeft... ;)

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja dat is jammer dat je weinig steun krijgt vanuit je naaste omgeving. als je je echt erg onzeker voelt is het ook niet goed voor de bv, dus heb je denk ik toch wel de juiste beslissing genomen door over te stappen op de fles. het is lastig dat hij niet veel drinkt, maar misschien moet je het een paar dagen de tijd geven. de voeding voelt anders in zijn buikje, want flesvoeding valt zwaarder. de smaak is ook wat anders. best kans dat hij over een paar dagen veel meer gaat drinken. fijn dat hij iig rustig in de box ligt nu. heeft hij vannacht wel goed geslapen, ondanks dat hij minder dronk dan voorgeschreven?

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oei hopelijk gaat het nu wat beter. succes straks

16. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Ja Olliver ging gewoon mee en die stal de show natuurlijk! Hij was heerlijk zoet en ging later lekker ontspannen liggen slapen. Eline, mijn dochter sliep gewoon ook daar in bed.... Was een heel leuke avond, alleen erg laat geworden en ik ben nu wel errrrug gaar nog...

Olliver slaapt nog lekker, zal zo wel wakker worden. Heeft om 01.00 uur de fles gehad toen ik thuis kwam, daarna om half 5 begon hij een beetje te mopperen in zijn bed en heb ik hem bij me genomen, fles kunnen rekken tot 05.45 uur, daarna weer lekker in zijn bedje gelegd, komt hij rond 08.00 uur weer om bij mij in bed te mogen. Dat doet hij s'morgens altijd, dan wil hij lekker tegen mij aan liggen en snurkt zo verder. Dan ga ik eruit en slaapt hij nog ff lekker door. Maar ik begin nu geluidjes te horen, dus hij zal zo wel wakker worden denk ik.

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    denny heeft een kort nachtje gehad. hij is pas om 1.00 in slaap gevallen en werd om 6.45 weer wakker. dat is ie nu aan het inhalen

18. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    mejojo: hier gaat het op en af, hij lacht nu wel af en toe, maar tis meer smorgens in de box en de rest van de dag gaat het steeds slechter...nu huilt hij ook al een dik half uur boven.. lopen nu bij een kinderarts die heeft reflux vast gesteld, hebben nexium gekregen ervoor, maar weet niet of het helpt hoor. ook hebben we nu de nutrilon pepti met nutriton erdoor, maar ook dat weet ik niet of het helpt. soms slaapt ie 4 uur aan een stuk moeten we hem wakker maken en dan is ie na 2,5 uur zoals nu alweer wakker en drinkt ie zo 150cc weer leeg. heb al 180 geprobeerd maar 9 van de 10 keer laat ie 60 staan.. weet even niet meer wat we ermee moeten wat er nu echt aan de hand is en waarom hij huilt...

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ohh klinkt lekker zeg, hoef ik met finn niet te proberen, zodra hij wakker is is het krijsen geblazen totdat de fles erin zit...;)

20. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ohh meid, ik vind het zo erg voor je, weet ff niks om je te troosten. Maar ik weet zeker dat het niet aan jou ligt, absoluut niet. Laat je daardoor niet gek maken! Zo frustrerend dat je je kindje niet kan helpen en je ziet dat hij zoveel pijn en verdriet heeft. Hou hem maar lekker veel bij je, tegen je aan en laat de boel de boel maar ff meid.

Gelukkig kan je al snel terecht bij de ka!

Knuf,

Hadassa

Deel Deze Pagina