dat klopt ook, maar heb dan het idee dat hij veel te veel voeding binnen krijgt, hij weegt nu al over de 6 kilo! met mezelf gaat het wel, ben vooral nog erg moe. Voel me ook als finn of mika niet hun dag hebben me erg slecht en snel geprikkeld, maar dat zal wel door de hormonen komen denk ik... verder moet ik gewoon door.... hoe is het met jou? sorry dat ik nu pas reageer, maar finn was zo erg aant huilen dus moest hem even halen en heb maar meteen ook een flesje gegeven..
Wat een boel om bij te lezen zo op de vroege ochtend. Bedankt voor de steun! Heb hem nu in de draagdoek en probeer te rekken (hij slaapt onrustig) zodat z'n darmen tussendoor ook wat rust krijgen om te wennen. Wat veel kindjes hier met krampjes, slaapproblemen en kma. Al kun je hier natuurlijk gewoon lekker klagen. M'n man zegt ook altijd dat anderen ook wel de problemen hebben maar ze niet aan de grote klok hangen. Je hoort (en onthoudt) altijd de goede verhalen van anderen en dan lijkt het alsof je er alleen voor staat terwijl het echt niet met alle baby's vanzelf gaat. Maar da's dan ook zo lekker van zo'n forum, gewoon even met elkaar delen. Wij hebben hier 2 tv dagjes. Gister was er in de ochtend geen plek voor de oudste (hij gaat altijd alleen maandag middag) zag het niet zitten om hem weg te brengen dus hij is thuis gebleven. best veel tv gekeken. En vandaag heb ik echt geen puf dus ook de tv staat vrij veel aan. Zo denk ik nog maar eens even goed naar buiten. Als er nog tijd is na de fles en kolfen. Kan niet koflen met kind in draagdoek dus dat moet erna nog hahaha
Goedemorgen meiden! Pfff ik onthoud ook bijna niks als ik 5 pagina's gelezen heb... sorry meiden. @Amigo: Heel veel succes bij de osteopaat. Ik hoop echt dat het iets voor jullie uithaalt! Wij gebruiken Nutrilon Omneo voor Stacey (Nu verdikt met johannesbroodpitmeel) @Daantje: Gewoon ff een knuffel voor jou! @ Hadassa: Wat heerlijk dat Olliver op zo'n avond zo heerlijk relaxed is!! En fijn dat jij een leuke avond hebt gehad! Ik hoop dat het middeltje helpt tegen je acne. Ik zat juist tijdens de zwangerschap helemaal onder.. Het trekt nu langzaam weg. @Karagoz: Veel plezier vandaag!! En eetse! @Mamavansepp: Ik heb ook zin om weer te gaan werken.. Komt denk ik ook omdat ik bij mn nieuwe baan begin. Wat voor soort baan zoek je? @Blinky: Hopelijk kun je vandaag bijslapen of lekker uitrusten na je korte nachtje! @Mejojo: Succes met de prikjes. Ben benieuwd of zoonlief zich gedraagt Hier een heerlijke nacht en dat na de prikjes.. Ik had me op het ergste voorbereid Ik heb Tujababy druppels van VSM gebruikt. Dit zijn homeopatische druppeltjes die het herstel na een vaccinatie bevorderen. Geen idee of het daar aanligt, maar volgende keer gebruik ik ze weer! Vanmiddag heb ik mijn eindgesprek op mn oude werk.. Als de temperatuur van Stacey goed blijft neem ik haar lekker mee. Ik ga haar nu even een flesje geven! Groetjes !
Zo, net terug van de osteopaat.. Hij zit op verschillende plekken in zijn lichaam 'vast'.. Onder andere zijn nekje en heupjes.. En wat een resultaat gelijk zeg! Ze legde hem even op de buik om te kijken hoe hoog hij met zijn hoofdje kan komen, was schijnbaar veel te weinig.. Nadat ze hem behandeld had legde ze hem weer op zijn buikje en hup daar ging dat kopje de lucht in, ik wist niet wat ik zag, ongeloofelijk, wat knap! We hebben ong 4 behandelingen nodig, het was geen extreem 'geval', ze had ze zo al vaker gezien.. Nu ligt ie in zijn maxi cosi te slapen, dadelijk de fles en dan ben ik eens benieuwd hoe het vanmiddag gaat..
Iemand bekent met Gentiaan Violet? Is een homeopatisch middel tegen spruw.. Ga het maar eens proberen, want dat wat ik van de ha heb gekregen werkt niet..
dat is moeilijk zeg. hopelijk gaat die voeding dan toch nog een beetje helpen. je voelt je zo machteloos he
Yep, was bij Monique Keyzer.. Kwam idd een beetje stug over maar vond haar echt super lief met Finn.. Volgende week woensdag weer..
Als de groothandel het op voorraad heeft is het er vanmiddag, zoniet dan duurt het een dag of 5. kan ik vanmiddag over bellen... ik hoop het van harte! Kan me ook wel voorstellen hoor dat jij graag wilt werken, ik ben momenteel ook druk met solliciteren en hoop ook zo dat ik snel iets vind wat bij mij past en ik leuk vind. Hoe gaat het met solliciteren momenteel? Heb je al leuke vacatures gevonden wat je wel ziet zitten?
ok, dat masker klinkt goed, waar kan je dat halen? En is het duur? Lastig he die ontstekingen... jij had toch ook last van fistels, of was dat iemand anders hier? Dat heb ik nl. ook regelmatig, pijnlijk.... en lastig. Vooral op mijn bovenbenen aan de boven binnekant...
Hallo Dames, Daar ben ik weer van weggeweest.... Heb het heel druk gehad en ben dus niet meer zo vaak online geweest. Gisteren een rot dag gehad met Jelle...alleen maar spugen en huilen en niet willen of kunnen slapen. Bah! Het ging het weekeinde echt helemaal perfect en dan weer zo'n dag ertussen... Hier ook op zoek naar een baan. Met zo'n dag als gisteren kom ik echt helemaal nergens aan toe laat staan een sollicitatiebrief schrijven. Ik wil echt direct reageren op een vrijgekomen vacature maar telkens zit er minstens een week tussen voordat ik hem de deur uit kan doen
Ik zit behoorlijk in dubio! Aan de ene kant wil ik erg graag werken. Heb 10 jaar gestudeerd om architect te worden...helaas is in deze branche ten eerste bijna niets te vinden (ben al een jaar op zoek) en ten tweede is het bijna onmogelijk om minder dan 4 dagen te werken. Aan de andere kant zou ik graag Jelle zien opgroeien en er voor hem zijn.
Buddy Ik heb met je te doen! Ik hoop dat de osteopaat wat heeft geholpen en dat de KA er iets van kan zeggen. Vreselijk dat hij niet getroost kan worden.