Ze doen het verder wel goed, ze zijn wat minder slaperig dan de eerste keer maar ze huilen niet echt gelukkig. Ook alle flesjes tot nu toe helemaal op, hoop dat vannacht net zoals andere nachten gaat
Ach wat zielig zeg!! Ik zou het ook heel eng vinden. Hopelijk kan de huisarts iets voor jullie betekenen!
Nee ik heb geen diploma's in deze richting, ik heb Arabisch gestudeerd Ik heb mezelf eea aangeleerd. Ik heb laatst mijn eerste jaarrekening gemaakt. Was wel even moeilijk maar als je het een paar keer doet dan gaat het vast beter. Mijn baas heeft aangeboden dat ik een opleiding kan doen, daar zouden we het na mijn verlof over hebben. Ik hoop dat hij het zich nog herinnert dan en dat ik iets kan gaan doen. Toch wel zo fijn als je ook een diploma hebt..
lief he... mijn kleine knul... moet er vandoor... hij heeft lekker geslapen en nu heeft hij honger...
Waauw Karagoz wat een mooie foto's van jullie en ik ben jaloers op het vele haar dat hij heeft. Dat hebben ze hier echt niet
dank je wel lieverd... zijn haren zijn nu echt lang geworden... sinds zijn geboorte... lekker van dat piek haar...
Hahahah Ik kreeg 'm via hyves! Wat vervelend dat je zo moeilijk aan het werk komt na 10 jaar studie!!! Misschien inderdaad eerst als freelancer de markt op en zo je netwerk vergroten? Veel succes ermee!!
Haha da's iets heel anders Knap dat je het jezelf hebt aangeleerd.. En erg leuk je eerste jaarrekening! Vooral van een eenmanszaak vind ik het leuk, van een BV wordt het al een stuk ingewikkelder! Ja zeker fijn om een diploma te hebben! Als je baas het zich niet herinnert, zou ik hem er gewoon aan helpen herinneren
@Ktje: Hoe was het bij de huisarts met Ryan z'n longetjes? Hopelijk hoeft de operatie niet uitgesteld te worden! @Blinky: Hoe was het bij de huisarts? @Amigo: Hoe is het vanmiddag met Finn gegaan? @Jane & Mejojo: Fijn dat jullie meisjes zo goed op de prikjes reageren! @Hier; Stacey slaapt al bijna de hele dag, heerlijk! Ik ga nu gauw wat doen, straks mee naar het zaalvoetbal van vriendlief!
pff das een gedoe als je steeds zo weinig kans maakt met zoveel sollicitanten. ik hoop voor je dat je snel wat treft
nou ik hoop ook dat hij gewoon geopereerd kan worden dan is het maar achter de rug he lieverd. tis allemaal al zo eng, dan moet het niet te lang meer gaan duren hoor
@ jinne, hier vond kleine vent het niets om in de tummy te zitten, in bad liggen vond hij oké maar ook niet je van het, en douchen vondhij heerlijk, nu vind hij het wel super om in het grote (bubbel)bad te zitten dochterlief vind douchen ook heerlijk, en houd ook niet zo van het badje, dus hier altijd douchen met beiden @blinky, hoe is het gegaan bij de ha ? @ karagoz, wauw mooie foto's hoor !! @hier, dochterlief doet het nog steeds prima, ze lijkt echt weinig last te hebben van de prikjes,( jane fijn dat jou meiden er ook geen last van lijken te hebben) Morgen moet ik naar nijmegen(ziekenhuis) voor dat gaatje in mijn neustussenschot, dan word er ook gekeken naar wanneer ik evenuteel geopereerd word... bah zie er nu al tegenop maar ik ben morgen dus niet aanwezig hier ....ik ga er nu gauw weer vandoor, even gauw douchen met de kleintjes.
ik ben nog niet helemaal van de tepelhoedjes af. ik heb ze nog nodig aan het begin van een voeding, maar na een paar minuten haal ik ze eraf en dan drinkt ie aan de tepel. alleen laat hij die heel makkelijk los. die hoedjes zijn ook zo idioot groot. dus is voor hem een vreemde overgang