September 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door wendy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja ik heb heel veel gehuild en gepraat met mijn moeder en met de wijkverpleegster op het cb. dat heeft wel goed geholpen. ik was er gisteravond veel rustiger onder en ik denk dt ik dat aan denny ook heb gemerkt

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    mooie lieve foto

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    lekker ontspannen snoetje:)

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wat een knapperd

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
  6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
  7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nou die ligt lekker:p

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    mooie kindjes hoor. lekkere bolle toet idd:D

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hopelijk gaat het snel zijn werk doen. gelukkig heb je wel heel sterk de liefde voor je kindjes. dat sleept je er wel doorheen, daar ben ik van overtuigd. je bent een sterke vrouw zoals je er vaak alleen voor staat en het toch maar weer flikt. veel sterkte en liefs jou kant uit

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    heel veel plezier in de dierentuin strakjes

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ Sann: in de laatste lijst stond je leeftijd er weer niet bij, maar ik heb hem er ff ingezet voor je

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    tot later
    xxx

13. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

pff irritant zeg dat de site er steeds uitligt.... het is officieel.... ik ben zp-verslaafd :p:p

14. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Nu ben ik weer uit de lijst :p ik had mezelf er wel ingezet, maar weet niet meer waar die lijst staat... Ik doe het dalijk wel even opnieuw, eerst even eten!

@ Mejojo: naar de afkickkliniek dan maar :p

15. joja

joja Actief lid

24 aug 2010
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, hier van mij uit weer een poging. Eind van m'n zwangerschap kon ik het allemaal niet meer volgen, wat meer rust genomen dus hier amper geweest nadat ik had kennis gemaakt.
    Daarna was ik het forum even kwijt. En had ik jullie weer terug gevonden schijnt alles gewist te zijn. Nu een poging gedaan een deel bij te lezen. Wel heerlijk om te zien dat er anderen zijn die met hetzelfde worstelen.

Korte update van stand van zaken hier. met 39+1 bevallen van een zoon. Hij woog 3790 en was 50 cm.
    Met mij gaat het behalve moe goed. Ook de kleine doet het goed. Vandaag en gister gigantisch veel krampjes. Veel huilen en bij je willen zijn. Merk dat ik er onzeker van wordt. Oudste heeft een koemelk en kippen ei allergie. Nu begin ik te twijfelen of ik op dieet moet. Zouden de krampjes daarvan komen etc.

ik las dat jullie het hadden over te dikke bv-baby's. Het principe is dat je met borstvoeding geen extra vetcellen aanmaakt maar degene die je al hebt vergroot. Wanneer je extra vetcellen aanmaakt verdwijnen deze nooit meer. Het principe met bv is dus dat ze wel weer kunnen krimpen (dit heb ik ergens ooit gelezen).

Verder zag ik iemand schrijven over voorkeurshouding en er wat aan doen. Doe dat zsm want voor je het weet is het hoofdje al afgeplat.
    Mijn zoon was 8 weken toen wij er wat mee zijn gaan doen en hij heeft een helmpje gehad omdat het al te afgeplat was. Resultaat is mooi geworden en hij had er geen last van. maar een gedoe is het wel.

16. Alita

Alita Niet meer actief

@Hadassa dank je meid!!
    @Blinky ja niet dus ik ben benieuwd of mijn bloeddruk goed is maandag en anders moet het wel migraine zijn?

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wat fijn dat je via het cb iemand hebt waar je je lekker bij voelt en je verhaal kwijt kan. Jammer dat je geen fijne ja hebt wat dat betreft. Sterkte lieverd!

18. Seth

Seth Niet meer actief

we hadden een poepbroek.... en ventje is gelijk wat rustiger....:):):)

`zou iemand mijn gegevens in lijst lunnen zetten?
    mag 19de naar cb.... ook met de oudste die krijgt dan prik.....

fijn weekend,....

zag hier mooie foto's trouwens,....:)

19. Seth

Seth Niet meer actief

ooo ennuhh hoezo nu al eigen mening:8)
    fuck you! :D...

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    whahaha, zo staat Ivy op een canvas die hier in de kamer hangt. Mooi vingertje

Deel Deze Pagina