September 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door wendy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Lekker ventje zeg!

2. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hee dat ziet er heel handig uit idd!

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    in mijn gezicht heb ik het weer niet behalve een snorretje dan maar die scheer ik ook weg...:D

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    tegen mij is het redelijk te doen hoor..met zn momenten van niet!
    t zal ook idd wel een beetje de leeftijd zijn
    zodra mn partner thuis komt, schreeuwt ie gelijk, papa is stom! en dan begint het riedeltje weer van voor af aan
    t zal denk ik wel een schreeuw om aandacht zijn, ik probeer mn tijd zo goed mogelijk in te delen voor de kindertjes en papa is natuurlijk niet zo veel thuis ivm werk enzo dus die ziet hij aanzienlijk minder dan mij dus dan heeft hij weinig quality time met zn vader
    moet er ook wel bij zeggen dat ik hij laatste tijd ook wel wat heet gebakerd is hoor ivm zijn slaapgebrek :( sorry ik ga er elke nacht uit voor de kleine meid , in het weekend doet hij het maar na de fles begint ze altijd te huilen dus heb er dan nog weinig aan...en doe het liever zelf, dus wat nou slaapgebrek?! :(
    kortom hij heeft een kort lontje en valentijn schreeuwt om aandacht..

5. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Voor Jelle's operatie mag er een van de ouders mee wanneer ze de narcose gaan toedienen. Ik ben nog erg aan het twijfelen of ik diegene ben of mijn vriend. Je wordt dan helemaal in pak gehesen. Was dat bij Valentijn ook? Waar is Valentijn aan geopereerd als ik vragen mag?

6. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hier reageren ze allemaal anders. De oudste heeft het er 't moeilijkst mee, maar dat is dan omdat hij thuis is en zij naar school moet. Ze is er anders wel lief voor. Voor Jarne is het alsof er niks veranderd is, soms denk ik dat hij zelfs niet eens weet dat er een broertje bij is ;)
    De twee kleinsten die zijn gewoon erg lief en willen Jonah altijd aaien... Maar echt beseffen doen ze het niet denk ik...
    Ik heb voor elk kind genoeg tijd en aandacht, dus ik denk dat ze er niet echt last van hebben.

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik ben met hem mee gegaan tot aan de narcose
    ik heb geen pak aangekregen hoor
    hij is geholpen aan buisjes en amandelen toen hij anderhalf was ( kleine ingreep zoals ik al zei)

8. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    dat heb ik ook, daarom heb ik er minder ''last'' van dan mijn partner
    maar tis niet leuk zo...i weet nu dus al dat als mn partner over een half uur thuis komt dat de sfeer er niet beter op word
    en hij is nu zo lekker aan het spelen

9. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ja, eerlijk gezegd, de eerste weken hingen ze het ook uit hoor. En zo de laatste weken voor de bevalling ook... Beetje extra aandacht nodig zeker? Maar wel extra vermoeiend toen...

10. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ Mejojo: dat duurt nog wel ff dus. Ben je daar voorlopig vanaf. Alleen een plastic tussenschotje, heb je die weggesnoven in je jonge jaren :p Geintje hoor!
    Hoe komt dat gaatje erin eigenlijk?

11. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    jij hebt er verstand van?! :p;)

12. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Hahaha nee ik heb niet gesnoven ;)

heb het al eerder gezegd maar misschien was je er toen nog niet :p:p

ik ben chronische ziek ik heb SLE. dit is een autoimmuunziekte, en mijn cellen vallen zichzelf aan waardoor ik dus geen weerstand heb,
    eigenlijk soort reuma maar dan ook ontstekingen van de organen.

het gaatje komt door ontsteking aan de slijmvliezen in de neus, die ontsteking is niet te verhelpen en de kans dat het blijft terug komen ook na de operatie is dus aanwezig. maargoed omdat als het ware mijn neus zichzelf opeet ;) ... is dat implantaatje ook geen oplossing omdat die er dus tussenweg kan vallen.

13. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    ff leuk nieuwtje, ik denk net sms even met de mobiel van mijn moeder naar de wij jonge ouders actie... hahaha die krijgt haar tegoed toch niet op. en wat denk je gewonnen :D
    v-tech speelgoedpakket(nou hopen dat het voor de kerst binnen is)

14. Popkoorn

zo dat is nog eens leuk !! heb hier ook weleens gedaan, nooit wat gewonnen:p:p

15. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Heel herkenbaar maar bij ons begon sepp daarmee na een week pf 2 en is het nu gelukkig weer over sinds een week of 2.. wij zijn wel streng geweest hebben hem constant op de mat gezet als hij dat gedrag vertoonde en veel leuke dingen met hem gedaan als hij lief was. hier hielp het maar sepp is dan ook nog geen 2.5.

16. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Moppie!

17. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Jeetje wat hard dat je er als ouders nmiet eens bij mag blijven tot de operatie zelf.. Pfff meis sterkte lieverd

18. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Jeetje een jaar wachttijd :$ maar goed er is dus wel een tussenoplossing pff en dat alleen met plaatselijke verdoving :$
    wanneer moet je precies?

19. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Wauw super zeg! Ik win echt nooit iets ;)

20. Popkoorn

@hadassa, leuke foto's zeg, en wat ziet hij er stoer uit in zijn spijkerbroekje !!

pff spannend zeg met die sollicitatie !! ik heb zelf een tijdje gehandicapten zorg gedaan,

( had toen net mijn diploma was net 17 ).. pffff wat vond ikdat zwaar, ben toen door gegaan naar ouderenzorg,

vond dat erg leuk, die zijn zo lief en zo grappig, en altijd wat te
    praten :D

vind het erg jammer dat ik nu niet meermet ouderen kan werken:

ik duim voor je dat je op de info avond mag komen :D:D

@schommelstoel, Wij hadden er 1 voor zoonlief, die vond er niets aan, hebben hem bewaard omdat we wisten dat we (mocht moeder natuur het
    toelaten, ) er max 2 jaar tussen wouden, maar ook dochterlief vond er niets aan, dus we hebben hem verkocht.

@karagoz, jammer dat het niet helemaal wat was, maar indd volgend jaar nieuwe kansen !

@annekulpe, beterschapvoor valentijn:(

@michelle, gefeliciteerd met de verjaardag van luka:D:D
    @hadassa, vind het super fijn voor je dat je nu zo op de roze wolk leeft :D

Deel Deze Pagina