September 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door wendy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Ja nou daar baal ik dus ook van eigenlijk.... zit ik er een heel jaar tegenop te zien !!!

ze snijden het middelste gedeelte open ... (de scheiding van neusgat links met rechts;)) klappen ze omhoog, maken ze schoon etc, dan halen ze achter mijn oor een stuk kraakbeen weg en dit kraakbeen word weer vastgemaakt in de neus en dan hechten ze het weer vast,

vond/vind het allemaal nog wel eng klinken,
    mag 2 weken niets doen, niet bukken niet tillen , en 6 weken niet sporten

nouja dat sporten word geen probleem :p:p

Volgende week vrijdag krijg ik het plasticen implantaatje.

( Hoe is het nu eigenlijk met jou en je mannetje ??)

2. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    kijk dat is nog eens leuk!

3. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Ik win normaal ook nooit, hahaha maar eigenlijk heeft mijn ma gewonnen.

Nou dames dit wordt voorlopig mijn laaste berichtje hier, schoonouders komen zo op bezoek. en daarna ga ik laatste dingen inpakken, douche en proberen op tijd te gaan "slapen"

Ik zal mama van sepp op de hoogte houden en zij jullie..

dikke kus voor jullie allemaal, en allemaal duimen voor onze kleine man

4. Popkoorn

succes meid!!

en ryan: je gaat dit heel goed doen mannetje !! succes mooie vent.

5. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    :$ ahhhhhh dat klinkt allemaal helemaal NIET leuk zeg .. pff kan me voorstellen dat je het helemaal niet ziet zitten en al helemaal niet als je nog ene jaar moet wachten :$
    Brrrrrr

Met man hier en mij gaat het eigenlijk heel goed. Hij doet erg zijn best en dat is zeker te merken ! Ik hoop dat het zo blijft gaan. Ik laat het allemaal gewoon komen zoals het komt :) Lief dat je er naar vraagt!

6. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Lieve schat! Succes! Dat ik maar snel goed nieuws hier mag brengen!
    Ik brand een kaarsje voor Ryan! Ik denk aan jullie lieverd!

7. Popkoorn

ik vind het ook maar niets, had liever gehad dat hij zei van goh... we kunnen het ook zo laten.....

maar dat was geen optie... tja uiteindelijk kies ik er natuurlijk zelf voor... maar als ik geen steun meer heb in de neus door het tussenstukje....dan kan het maarzo inzakken... zit ik ook niet op te wachten,

maargoed we gaan het gewoon doen..... hopelijk denk ik er niet teveel aan:p

Gelukkig gaat het bij jullie goed, vind het echt fijn voor je dat je mannetje duidelijk zijn best doet (K)

8. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ Mejojo: nu snap ik het! Das wel minder dat het gaatje gewoon weer terug kan komen zeg. Ik was er toen al wel, maar ik las meer dan dat ik schreef.

@ Ktje: heel veel succes meis! Ik hoop dat je enigzins kan slapen. Knuffel van hier!

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ktje heel veel succes en sterkte voor je kleine mannetje!

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

het enge gedeelte vind ik voor mij nzelf wel mee vallen maar niet bukken en niet tillen voor 6 weken... hoe moet dat dan met je kids, die til je toch wel regelmatig op of niet?

11. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Meid dat idd erg vervelend dat je een jaar lang moet wachten! en wat mag je dan veel niet doen! Groeit dat kraakbeen in je oor weer aan of wordt dat bijna onzichtbaar weggehaald?

12. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Heel heeel heel erg veel sterkte meid! Wij denken aan jullie!!

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Ktje: heeel vele sterkte meid. Ik ga heel hard voor jullie kleine man duimen

14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Dank je! dit zijn geen geestelijk gehandicapten hoor, maar zwaar lichamelijk gehandicapten, anders zouden ze ook niet helemaal zelfstandig kunnen wonen. Geestelijk gehandicapten lijkt mij ook erg zwaar en is ook heel andere zorg. Ik vind het erg spannend en hoop echt dat ik uitgekozen wordt...

15. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Lief dat je er zo over denkt meid, weet je, dat zegt iets over jou! Niet vreemd dus dat hij voor jou wil vechten!

16. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    kT'TJE, heel veel kracht en energie wens ik jullie toe en ik bid voor een voorspoedige en goede operatie en een heel voorspoedig herstel van de kleine man, zonder pijn!

Ik wens jullie Gods liefdevolle nabijheid, vrede en kracht toe in deze moeilijke uren!

Dikke knuffel,

Hadassa

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ktje ik ga heel hard voor jullie duimen

18. Alita

Alita Niet meer actief

Ktje ik denk aan je meid!!!!!

Dikke knuffel......

19. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen

20. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen dames....

Gister zijn we naar het cb geweest. Eerst s`morgens voor de jongste en s`middags voor de oudste...nou ja! Twee keer op een dag naar het cb hoeft nu ook weer niet he, maar we zijn er in een keer vanaf...ook fijn!

Jongste kreeg dus de spuitjes..eerste spuitje even huilen en geijk weer goed...tweede spuitje, ook de pijnlijkste, wel evn goed gehuild maar erna lachte ze gewoon naar de verpleegkundige hahahahaha...
    s`Middags dus voor de oudste terug, oma op de jongste op gepast helemaal blij hahaha, paar testjes gedaan..alles heleaal goed! Toen kregen we de vraag of ze al iets van 2 woordjes kon zeggen....uhhhhhhh.....2?? Wat dacht je van hele zinnen?? hahah Nee hoor met praten heeft zij geen moeite hoor! Ze zegt tegen mij als de baby huilt..."mama speentje pakken" of "leg maar in de box" en zo schattig "het regent buiten..niet he?" hahah eerst was het altijd "he regent buiten he?" en nu als het niet zo is komt er "niet" erachter aan hahahahaha....lekker ding!!

Straks gaat de oudste naar oma heb ik weer even tijd om te niksen hahahaha....
    Oh ja en ze kwam vannacht, nou ja vanmorgen, pas om 7uur voor de bv!!! Maar kan ook aan de spuitjes liggen natuurlijk! Wel zo zielig als ze gister haar beentjes bewoog huilde ze wel, natuurlijk spierpijn van de spuitjes...arm kind! Maar ik wist het nog van de oudste dus ik was voorbereid!!

Zo dat was mijn lange verhaal!!! hihi

Deel Deze Pagina