g'morgen nou heb maar weinig geslapen vannacht 22u laatste voeding madelief 4.15 kwam valentijn stiekem naast mij liggen doet ie anders ook nooit, dus die heb ik maar weer in bed gelegd, lag net goed en wel te slapen werd madelief om 5u wakker , met veel pijn en moeite maar opgestaan en de fles gegeven 't was 5.45 dat ik weer in bed lag om 6.30 ging wekker partner en doordat ik de slaapkamer deur van valentijn snachts niet had dicht gedaan werd hij daar wakker van en ik dus ook weer die heb ik een uur geleden naar de psz gebracht zal de kleine meid zo even uit de maxi cosi halen voor de fles en dan maar even rustig aan doen vandaag.. *gaap*
met denny gaat het nu erg goed. hij lacht en kletst veel. ik heb hem geen zetpil meer gegeven. hij is na de afspraak bij de ha gestopt met spugen. ik wil hem geen medicijnen geven als hij ze niet dringend nodig heeft. ben heel blij dat ik ze (nog) niet nodig heb gehad. ik mis zij en seth ook. en lola en citroentje en patricia enzenz. vind het jammer dat we niet met ze kunnen kletsen. zat er gisteren toevallig ook aan te denken
voor denny heb ik een soort sleutel met muziekjes en lichtjes en dieren geluiden. echt super leuk. hij is nog te klein om te beseffen natuurlijk, maar mama kan het niet laten
oh wat fijn dat je man ff lekker thuis is. geniet van elkaar en verwaarloos ons maar lekker hoor zo lang hij er is.
ja heel zielig het eczeem. ik mag zelf nog niet mijn medicatie nemen, omdat ik bv geef. maar ik heb het er voor over hoor. het is nu nog best vol te houden gelukkig. mijn glucosewaardes moet ik weer eens tesetn, heb ik al een paar weken niet gedaan. hoe is het nu met jou waardes? wat heb jij heerlijk kunnen genieten zeg in bad. ik geniet al als ik het lees. en zoveel afgevallen. ik ben er 13 kwijt en dat vond ik al veel. was je veel aangekomen? ben ik ff vergeten sorry
he das balen dat je manneke zo fel reageert. geef het wat tijd. tis natuurlijk niet niks voor hem om de aandacht ineens te moeten delen. tis te hopen dat jullie snel van die vervelende verkoudheid af zijn zeg
oh dat is spannend volgende week. welke dag? en lekker dat je nog een jaar de tijd hebt om aan het idee te wennen. al lijkt me dat je er ook erg tegenop gaat zien.
hij is sinds gisteren weer een etuk vrolijker. hij heeft af en toe nog flinke krampen, maar verder lacht hij veel en kletst ook lekker veel.
@ annekulpe. Heb je nog met je dochter mee kunnen slapen vanochtend? Klinkt als een zware nacht. Vind het zelf altijd pittig als de oudste dan vroeg wakker is en ik nog zo graag heel even wil slapen. Wat ik heel lekker vind is als de oudste even mee naar beneden gaat met papa. Kan ik nog net een half uurtje dommelen. Daarna nog even de tv aan in bed en dan is het toch echt dag. @ blinky: wat een goed nieuws. Zelfs geen zetpil hoeven geven. Wat kunnen ze ineens ziek worden van zo'n virusje dan he. Hier is m'n man vrij vandaag en oudste is naar de opvang. Dus ik heb net gigantisch geshopt in de stad. Eindelijk een fatsoenlijk lekker zittende spijkerbroek. Hier krijst hij niet meer en drinkt steeds beter. Tussendoor slaapt hij veel en is ook vrolijk. Wat heerlijk die kleine lachjes. Hij lacht alleen altijd als ik geen fotocamera bij de hand heb. Dus nog steeds niet gelukt om een foto van z'n lachjes te maken. Geloof dat ze gewoon speicaal voor mama zijn .
joja..nee niet gelukt! mn vriendin stond voor de deur met haar kindje en die is pas net 10min de deur uit..nou, ja was ook wel even gezellig die lachjes krijg ik ook maaqr niet heel erg goed op de foto..jammer hè
goede middag meiden, gister kreeg dochterlief om kwart voor 8 al de laatste fles, en liet ook nog eens 50 cc staan, toch heeft ze geslapen tot 6 uur, erg netjes dus. ik ben sinds de ruzie met schoonmams een maand geleden weer erg aan het snoepen en chipsen gegaan....pff heb er weer 3 kilo aanzitten, bah.... sportschool heb ik ook het puf en de zin niet meer voor, maar ik moet gewoon gaan, moet mezelf echt weer even schop onder de kont geven want ik wil gewoon van de zomer lekker in bikini lopen.en weer strakke shirtjes aan kunnen, en leuke jurkjes. vandaag voor het eerst wezen zwemmen met dochterlief, ze vond het prachtig, lachen dat ze deed in het water !!!! daarna ben ik eruit gegaan met haar en manlief is met zoonlief verder blijven spelen in het water, haar lekker aangekleed en in de box gelegt in het zwembad, daar is ze na een warm flesje heerlijk in slaap gevallen, ik ga er nu weer vandoor,moet nog gauw even wat dingetjes doen, zoonlief kan elk moment wakker worden xxx
knap hoor dat ze het zo goed deed met de prikjes. en fijn dat ze allebei weer door de APK zijn gekomen haha