September 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door wendy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0

Ben erg blij voor je Ktje!
    En hoi MamavanSepp ;)

* Breek snel weer uit *

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik had een beetje gelijk..... om half 5 wou ze haar flesje, maar ze heeft maar ze helft opgedronken. nu ligt ze weer in bed, zoonlief is klaarwakker, maar die laat ik mooi liggen, en ik ........ ik kan niet meer gaan slapen voor dat eventjes :(

pff wat een klagen hé terwijl sommigen van jullie maar wat graag achter1 slapen tot half 5 (sorry meiden)

3. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen,

@ Ktje: wat geweldig dat hij van de beademing af is! Sterkte de komende tijd meid!

Hier een pittig kort nachtje gehad. We waren uitgegaan gisteren, en gingen om half 3 naar bed. Twan kwam ineens om 2u ipv half 5 of half 6. Tim had de nacht, en ik dus de ochtend. Om kwart voor 7 kwam hij weer... Luka was toen aan het roepen, dus ik heb een zeer kort nachtje gehad. Maar wel een hele gezellige avond! Vanavond vroeg naar bedje toe :p

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ktje wat een super nieuws!

Hier werden ze om 07.30 wakker, ze lagen er om 20.30 uur in. Heerlijk is het om de avond weer een beetje voor jezelf te hebben. Nu hopen dat ze dit vol blijven houden, maandag begin ik weer met werken.

5. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ik ben aan het kijken of Isra daar aan toe is.
    Het probleem is alleen dat ze 5 van de 7 dagen nog 6 voedingen heeft. Vandaar dat ik 150 aanbied, soms is dat genoeg en soms niet.
    Ik hoop dat ik met 180 dan op 5 voedingen uitkom..

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    wij gaan daar vandaag mee beginnen
    ze had 2 van 180 en 3 van 150
    smiddags is ze wat miepig en erg zoekende dus ik gooi er een ophoging in met ingang van vandaag

ondanks fles anderhalf uur later gisteravond toch nog om 5.10 wakker, dus dat probeer ik maar niet weer, had gehoopt dat ze iets lange zou slapen en ik een keertje kon doorslapen, helaas! dus vanavond maar gewoon weer om 22u en daarna zelf ook gekijk bedje in
    vanmiddag krijgen we nog kraamvisite...
    verder weinig op de planning, beetje aanrommelen vandaag
    en valentijn lekker op de bank gezet met een dvd'tje (madelief krassen in het tafelblad) hij is nog steeds ziek

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hoe was jou nacht. die van ons was super. 22.30 bv gehad en daarna geslapen tot 7.20:D

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wat een sterk kindje!!! echt super nieuws. heel veel sterkte nog

9. joja

joja Actief lid

24 aug 2010
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ktje: Wat een klein ventje met veel slangetjes op de foto. En wat goed te horen dat hij zo sterk is. Heel veel sterkte en succes!

@ annekuple: Wij zijn pas net op fles overgestapt en hier dus 's nachts nog 2 en 5 uur. Gister hele dag om de 3 uur 100 tot 130 aangeboden. En er komt zowaar een ritme in. Dus nu wil ik over gaan op flessen van 150. en straks richting de 180 inderdaad dat zou hij mogen hebben maar dat lukt nog niet.

@ Blinky: wat een goede nacht na zo'n onrustige dag. Hij is dus wel weer over z'n virusje heen?! Ik heb bij de oudste nooit zo'n nacht gehad denk dat hij wel tot hij bijna een half jaar was om de 2 a 3 uur kwam met borstvoeding. Denny doet het dus zo te horen erg goed!

@ hier: gaat hier best lekker. Zijn de tijden tussen de voedingen aan het opbouwen. Hij drinkt nu flessen bijna leeg (vanochtend zelfs 130 schoon op). Gaat tevreden slapen en speelt heel veel. Tussen 8 en half 10 's avonds is hij echt wakker. Kletsen, hangen en vooral gewoon bij papa of mama zijn. Hebben jullie kids dat ook of slapen jullie kindjes de hele avond?

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ah dat hadden we nooit geraden natuurlijk;):D

11. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

dochterlief heeft vandaag voor het eerst een spijkerbroekje aan, ze heeft altijd rokjes en jurkjes aan gehad maar nu dus een keer een broekje :p

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goed zo ff lekker tijd voor jezelf. heel verstandig

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh ja die heb ik ook gekregen, maar nog niks mee gedaan;)

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Ktje: wow wat een sterk mannetje hebben jullie zeg. Ben zo bl,ij voor jullie.
    @Annekulpe: wow goeie drinker al zeg. Hier 5, flessen van 150 maar die drinkt ze zelden leeg nog. Laat bijna altijd wel 40 staan. Dus voorlopig mhier nog geen ophoging.

Waardeloze dag gisteren. Storte een beetje in tijdens het boodschappen doen. Pfff als ik zelfs dat al niet meer kan zonder tranen. Bah

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    eerst maar eens kijken hoe het gaat met praten. je kunt altijd nog aan de medicijnen als dat nodig zou zijn he

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nou dan komt er iig al verbetering in.lekker dat hij nu zo goed drinkt meid. dat doorslapen komt dan vanzelf hoor.
    lekker dat je nog 2 maandjes kunt genieten van je ventje

17. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    en ze heeft al voeding voor hongerige baby's ;) plus nutriton in elke fles

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    :D jullie zeggen ook miepen:D

19. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    vanmiddag om 14.00 naar sinterklaas. echt leuk.

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    leuk. Hier is het om 3 uur. Gaat Ivy vast heel leuk vinden.
    hmm, ze staat een klokje af te likken. Raar kind.
    Ik ga manlief maar s wakker maken en me aankleden. Kan ik boodschappen doen.

Deel Deze Pagina