September 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door wendy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Geen idee, tis voor mij de eerste en zou echt niet weten wanneer je daar mee mag/moet beginnen.. Ik laat mij gewoon informeren door het cb..

2. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ Ktje: wat een heerlijke foto van je manneke!

@ Karagoz: wat een prachtig filmpje meid! Echt super hoor hè!

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dank je lieverd... ik maak zulke fotos met zo veel plezier... ik merk wel dat ik veel minder fotos heb van nihat dan van tamer van zijn leeftijd... ik heb het zo druk met alles en weinig tijd voor mijn hobby... moet nodig deze week weer een shootje gaan doen..

ik was wel een paar uur bezig met dat filmpje... maak het anders nooit maar wilde voor jullie en natuurlijk voor me zelf een filmpje maken...

4. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Wij beginnen met het fruithapje als hij 4 maandjes is. Die maak ik zelf. Heb ik bij Luka ook gedaan en dat ging gelijk heel goed, hij was er echt aan toe. Groente zijn we pas mee begonnen toen hij 6 maandjes was, doen we nu ook weer.

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    je mag met bijvoeden met 4 mnd al beginnen en met rijstebloem in een flas als papfles al met 3 mnd... met tamer was ik er al mee begonnen met 3 mnd omdat hij de fles kreeg en geen bv.

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Niet veel:(.. Ze houd hem op een bepaalde manier vast, oefent zachtjes druk uit met haar vinger en ontspant daarna.. Dat heeft ze op verschillende plekken op zijn lichaampje gedaan, en er was direct resultaat, zal wel magische vingers hebben ofzo;), mij verbaasde het in elk geval.. Ik vroeg ook daarna wanneer ik resultaat kon verwachten (minder huilen), toen zei ze dat dat direct kon zijn.. Nou ik dacht echt van, jaja.. Maar echt, ben thuis gekomen, heb hem fles gegeven daarna in bedje gelegd en jawel hoor, 4 uur achter elkaar geslapen.. Ben zelfs een paar keer gaan kijken of hij nog ademde:).. Vond het zo apart!

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    echt een huil moment... ik ben al zo verkouden maar nu helemaal door die muziek...:D

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dat is dan even schrikken als je kind in eens 4 uur slaapt... en dat kijken of hij nog ademt heb ik ook...soms laapt nihat in eens heel lang en dan ga ik ook kijken of hij nog leeft...:)

maar meid heerlijk dat er al zo snel resultaat is...

9. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Pfff, tijd voor jezelf heb je volgens mij niet echt hé.. Sepp er ook nog eens bij.. Poeh.. Jij gebruikt toch ook een puckababy he? Misschien eens proberen om haar in de puckababy te voeden, zodat ze niet te druk kan doen tijdens de fles?? Ik roep ook maar wat hé.. Probeer hier namelijk ook alles uit..

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ karagoz mooi filmpje !!!

@pisum, leuke foto's !! schattig ook hoe je zoontje zo met die pop bezig is,

@ktje, geweldige foto meid, zo zie ik hem veel liever ;)

@ amigo... was hier bij zoonlief ook toen we met hem naar de osteopaat gingen.... beetje tikken hier en een beetje kloppen daar, hoofdje voelen... beetje strekken en buigen.... en we konden weer gaan.... manlief zei : goh als ik had geweten dat hij dat ozu doen had ik het zelf wel gedaan :p:p

zoonlief had ook een flinke navelbreuk, deed hem heel veel zeer, maar cb wou er niets aan doen, pas vanaf 1 jaar,
    osteopaat heet paar getikt en geklopt rond dat gebied en de volgende dag was het helemaal weg !!!

pff magie ofzo :p

11. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Gezellig die peuterpuberteit.. Snap best dat je je af en toe schuldig voelt, maar lijkt me ook lastig ook.. Vooral als ze echt vervelend is, tja dan moet je wel streng zijn hé.. Anders loopt ze straks met je weg, das ook niet de bedoeling denk ik..

12. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Ok,thanks voor de tip!

13. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Vond het vooral ook leuk om je man eens te zien:D.. Ben altijd zo nieuwsgierig:p:)..

14. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ hier, dochterlief heeft om 8 uur de fles gekregen, ze heeft nu 180 gekregen en alles opgedronken, dus hopelijk weer een goed nachtje,

ik ga nu heerlijk naar bed, ( das wel het voordeel van vroeg de fles geven, heerlijk weer op tijd naar bed kunnen.)

fijne avond meiden.

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    en? de man die jij in gedachten had?

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    slaap lekker meid... ik ga zo die kleine van mij wakker maken voor zijn voeding om 22.00 uur

17. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Hahaha, ja ik dacht echt ja, tja en dit moet het dan zijn? Weet niet wat ik had verwacht maar in elk geval meer 'actie' dan dit.. Op een begeven moment zei ze ook, zo we stoppen er voor vandaag mee, anders word het hem teveel in één keer, dacht toen ik weg ging, er word wel weinig gaan voor 70 euro.. Maar goed, volgende week ga ik er met een big smile wederom na toe.. Heb me zelfs voorgenomen een merci mee te nemen voor die vrouw, ze was ook zo lief voor hem, en ik heb een totaal ander en tevreden kind gekregen, dat mag beloond worden:)..

18. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    jep!
    5 schepjes nutriton..

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    zeker meid...:D

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wat fijn dat Finn zo´n baat heeft bij de osteopaat. nu nog hopen dat de ka kan helpen met de voeding

Deel Deze Pagina