September 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door wendy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

@Ktje idd hoe gaat het met je dochtertje???

Fantastisch die fotos`op hyves enz......

2. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    met Amy gaat het wel, heeft zo haar momentjes. Proberen haar genoeg aand8 te geven, als is dat natuurlijk moeilijk.

zie er vooral tegenop om haar dadelijk even niet te zien, als ik bij Ryan in het zkh blijf. maar Papa gaat een dagje wat met haar doen.. het is moeilijk om je aand8 te verdelen over de 2 kindjes

3. Alita

Alita Niet meer actief

aaah nee voor haar is het ook niet makkelijk, ze is er oud genoeg voor om te weten dat er iets is he...
    Hoelang blijf je in het zk? Maar ze is gelukkig wel weer jong genoeg zodat ze zich weiing meer kan herrineren.

Lijkt me ook erg hoor die aandacht verdelen je kunt het ook weer niet uitleggen aan haar tenminste tot een bepaalde hoogte dan he?!

Maar je zoontje doet het wel echt supergoed he?!!!

4. Alita

Alita Niet meer actief

welterusten meiden!!

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goede morgen meiden,

vannacht om 4 uur wou ze de fles, en daarna niet meer terug naar bed, schreeuwen joh in haar bedje !!

gister heeft ze echt alleen maar op mijn buik gelegen, even weg leggen het was gillen.... volgens mij echt een sprong

nu is ze haar flesje alweer... dus komen vandaag opeens op 6 flessen.

6. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    ze weet dat we naar het zkh gaan omdat Ryan daar ligt, laten haar steeds foto's zien... helaas mag ze hem niet opzoeken , althans niet als hij op de afdeling ligt.

Hoe lang ik daar blijf??? hij ligt nu nog op de IC en daarna gaat hij naar de afdeling naar een box(zaaltje waar kindjes liggen die nog veel zorg nodig hebben). Daarna mag hij op zijn kamertje samen met mij, hoe lang dat duurt is puur afhankelijk hoe vlug zijn herstel verloopt. Ze hebben gezegd minimaal 1 week(MAAR WE ZIJN ERACHTER DAT WE EERST MAAR AFWACHTEN, HEEL VAAK KLOPT HET NIET WAT ZE ONS ZEGGEN)

Ryan doet het idd super,hadden we niet verw8 dat het zo vlug zou gaan(zkh ook niet, maar het scheelt dat hij in een goeie conditie was)

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    g'morgen

vannacht was het 2.30 ( ze zat vol snot)
    4.30 ( weer vol snot) flesje gegeven
    7.30 (weer vol snot) en onder de poep uitendelijk om 8.30 maar fles gegeven...

mejojo madelief heeft ook wel een wat grote navelbreu en donkder van kleur, mag er wel aan zitten

flame bij de omneo ( hebben we ook even gebruikt) werkte de infacol goed tegen de krampen, zelfde dag resultaat!

ga ff lekker broodje uit de oven eten, mn ouders komen over een uur op de koffie

8. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    goeiemorgen,

Vannacht een heerlijk nachtje gehad! Tim heeft Twan gedaan en ik mocht vandaag ook nog eens uitslapen :D
    Dus ik ben om 23:30 naar bed gegaan en werd om 10u wakker! Dat had ik ff nodig.

@ Anne: wat zielig dat Madelief zo verkouden is zeg. Heb al eens een neuspeertje bij haar gebruikt? Bij Twan hielp dat toen heel goed. Moet het snot wel waterig zijn hoor.

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ik denk dat ik met 4 maanden ook eens een fruithapje ga aanbieden en kijken hoe ze het vindt. Rayyan vond het meteen geweldig. en het paste bij hem ook goed in zijn (flessen)schema.

van het cb mocht het ook, maar ik moet er bij zeggen dat ik me nooit veel van hun aantrek. het zijn echt mutsen daar, ze zeggen echt vaak stomme dingen tegen me :x

10. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    nou ja, ik heb het lachen wel opgewekt hoor :) ik weet precies wanneer ze moet lachen. bijv als ik smakgeluidjes maak. dus ik maak een smakgeluidje met de camera in de aanslag en voila ;)

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ik ben ook wel nieuwsgierig naar jullie mannen eigenlijk :D
    ik begin wel ;)

12. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    michelle we zijn erg druk in de weer met het neuspeertje! helpt prima!

zal even kijken of ik een foto van mn partne heb staan op mn lappie

13. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik weet het ook niet meer. We zijn naar de osteopaat geweest en die heeft wel wat goede dingen gedaan, Isra's klachten zijn wel een stuk minder geworden. Zij had ook ENORM last van krampjes. En we hebben ook al die druppeltjes geprobeerd maar dat hielp niets.

Nu is ze min of meer uitbehandeld bij de osteopaat, maar er blijft gewoon een stuk onrust in haar zitten. Ik wilde overstappen op Omneo, maar dat is hier overal uitverkocht :$:x

Ik vind het zo moeilijk gewoon, want overdag slaapt ze max 1 uur achter elkaar. En 's nachts max 3,5 uur achter elkaar. Ik ben echt zo jaloers op alle mama's van baby's die wel doorslapen :):( ik wil graag ook eens een goede nachtrust, al slaapt ze maar eens 5 uur achter elkaar, daar zou ik al heel blij mee zijn.. maar ja, het zijn gewoon die stomme krampen :x

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dank je wel lieverd... als je wilt wil ik het wel voor jouw maken... stuur me de fotos die je wilt hebben in je filmpje zo ongeveer 20 fotos dan maak ik die voor je...

15. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    pisum als je nog geen omneo hebt geprobeerd is dat ook zeker de moeite waard voor de krampen

hoe zit het met poepen dan? kunnen jullie kleintjes wel goed poepen? anders werkt het masseren van de voeten ook wel aardig goed hoor

karagoz mag ik dan ook een keertje een beroep op je doen als je daar zin in hebt en een keer tijd voor hebt :)

16. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    tuurlijk stuur maar zo ongeveer 20 fotos ofzo wel in volgorde graag dan maak ik een filmpje... ook welke muziek dan kan ik die van het internet plukken... ik heb nu tijd als je wilt

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    gisteren wilde ik om 10 uur nihat wakker maken voor zijn voeding zodat ik naar bed kon en mijn borsten stonden op springen maar dat mocht dus niet van mijn man... rond 22.45 werd nihat dan eindelijk wakker, bv gegeven verschoond en gaan slapen... toen kwam hij om 2 uur en toen pas om 7 uur... gelukkig wel zeg zo mijn borsten waren zo hard als bowlingballen...

straks gaan we naar mijn schoonzus... heb vandaag geen zin om te koken en op te ruimen... dus gaan we bij hun eten...

18. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    dat vind ik lief van je!
    alleen ik moet madelief zo gaan voeden dus dat lukt me niet (moet dan ook nog even wat foto's overzetten op pc)
    misschien vanmiddag ofzo even
    is het handig als je me je mail adres ff via een pb't je doet?

19. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

leuke man !
    vind hem echt bij je passen

ik zal eens een foto van manlief zoeken.

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    je hebt pb

Deel Deze Pagina