ja we missen je hier, maar is begrijpelijk hoor dat je ff je ritme moet vinden. eerste 2 weken ben ik hier bijna niet geweest. de dagen leken wel 10 uur korter wat vloog de tijd om zeg.
Bekijk bijlage 99797 Meiden, ik had van de week een collega op bezoek met haar kindje, deze is op 8 juli geboren.. Als je dit toch ziet .. Waarom zijn ze toch zo snel groot..
Amigo ik heb ook zoutoplossing nog van het zkh maar denk niet dat dat echt helpt om haar langer in slaap te houden.
was jullie helemaal kwijt.... Mejojo; wat een heerlijke meid, ze ligt toch heerlijk tevreden in haar box. en wat een mooie blonde knul! Je hoort idd wel vaker dat ze na de vaccinatie wat slechter kunnen gaan drinken. 3R's; volgens de broeder in het ziekenhuis hoorden er nog 2 bij (Ruzie en Rotzooi). Maar volgens diezelfde broeder was vitamine L (liefde) nog veel belangrijker Sann; he bah, voel je je al zo ellendig en dan ook nog zoveel last van bijwerkingen. Is je man al weg? Amle; fijn dat het goed gaat kilo's; hier -1,5kg, alleen dat modelletje is nog een beetje wennen met zo'n megablubberbobbel boven mn keizersneelitteken Seth; Jee, 10 dagen geen poep... Silbeeb wil het liefst na elke voeding een poep en is zeer ontstemd als dat niet lukt. Gelukkig wordt je bekken weer wat beter. maatje 50; wie weet waar je leuke kleertjes maat 50 kunt krijgen? Silbeeb groeit zo langzamerhand uit haar maat 44, maar 50/56 is echt nog veel te groot. Heb dus een paar setjes 50 als tussenmaatje nodig. Vandaag al wezen shoppen, maar niets kunnen vinden... Hadassa; super lieve foto! een echte grote zus die Eline ego; Silbeeb heeft vandaag voor het eerst naar me gelachen!!! En nee, het was niet zo'n half, half stuiplachje, maar een echte gerichte lach. Ze zocht, keek in mn ogen en lachte van oor tot oor naar me. Mama is supertrots, de eerste mijlpaal is gehaald! ga nu slapen, morgen verder....
Jeetje wat gaat dat idd snel! ze mag nog wel even klein blijven. Het is voor ons de laatste....dus hoeft nu ook weer niet te snel te gaan
Ow ja over de kilo's hier is alles er ook al weer af. Alleen krijg ik toch mijn broeken nog niet dicht door mijn blubber buik haha.. Ik ben dus 10 kg kwijt
het is eindelijk stil boven!!!!!!! Pffff wat een dag zeg. Er kwam geen eind aan die onrust en het gehuil. Heb nog even snel wat opgeruimd want was nergens aan toe gekomen erdoor en krijg morgenochtend visite. ziet er helaas niet tiptop uit hier maar wil zo echt ook mn bed in en ben al blij dat ik ff rsutig kan zitten nu
@sann, wat moet jij een vreselijke avond gehad hebben !!! @ silkie,ik vind van noppies de pakjes erg mooi,die vallen ook klein, pakjes en kleertjes van de prenatal vind ik groot uivallen verder koop ik haar kleertjes dus bij prenal,hema,tuunte,terstal maar weet niet of jullie die winkels ook hebben. anders eens online winkelen ?? @gewicht,3,5 kilo aangekomen, 8 kilo kwijt....flubberd nog wel van alle kanten @hier dochterlief had o half 4 weer zo'n vreselijke hoestbui,ze kwam er gewoon niet uit, toen we haar geholpen hadden en ze er weer uit was na een minuut of 2/3 hebben ew haar terug gelegd in bed, ze sliep meteen verder... in haar slaap tot een uur of 4 nog wel veel gekucht en gehoest, maar dat was om 4 uur over, heeft ze weer geslapen tot half 6 gaat de goede kant op !!
Goedemorgen Dames, Ik ga proberen zoveel mogelijk elke dag te reageren want zonder jullie is het ook wel saai @sann ik hoop dat jij een goede nacht hebt gehad ! @mejojo jammer van de hoestbui van dochter maar wel heerlijk dat ze daarna door geslapen heeft. @Jane ik hoop dat elize goed geslapen heeft ondanks haar verkoudheid. @wendy Hoe is het met Didi? @amigo Wauw idd wat groeit dat hard zeg! Pff ze mag hier inderdaad nog wel even klein blijven.. ik geniet er deze keer meer van als bij sepp.. dus laat het nog maar even zo Hoe is het met Finn zijn hoofdje? En jou onderkant @Silkie Wauw meid de eerste glimlach!! Dat is zo speciaal! @Amigo Thanks voor het toevoegen!! @Blinky Ik ben blij dat je me mist .. Hoe voel jij je nu? Ik las ergens je onzekerheid en dat is voor mij zo herkenbaar van na de geboorte van Sepp! Fijn dat de wijverpleegkundige iemand is waar je terecht kan! Zo dat was het weer even voor nu Izzy kwam vanacht 2 keer voor een voeding maar dat viel te verwachten aangezien ze gisteren eigenlijk van al haar flesjes wat heeft laten staan. Ach ja dat is wel lekker van zo'n tweede ik maak me er een stuk minder druk om allemaal Dikke knuffel en een fijne dag!
@Mejojo: fijn joh dat het zo goed gaat. Gebruik je die woombie nog elke keer? @Mamamvansepp: gaat goed ook daar begrijp ik. Lekker hoor. Vind Izzy zo'n leuke naam. Hier was de nacht net zo slecht als de avond. dat ze stil was was maar van hele korte duur helaas. Iedere keer ging ze weer huilen en niks hielp dus heb amper geslapen. tegen de ochtend werd ze pas rusrtig maar toen werd een uur later ivy alweer wakker. Ben dus doodop. Over een uur komt mn visite. Hopelijk kan ik wakker blijven.
Lieverd ik zou willen dat ik iets voor je kon betekenen .. misschien aelinn een nachtje uit logeren doen bij opa en oma?
@sann, ik gebruik indd nog steeds de woombie, daarvoor was ze ook hele avonden en nachten wakker,,, misschien kun je het ook eens proberen ? en anders indd een keer een nachtje uit logeren doen, snap dat je dat liever niet doet... maar meid.. je moet ook aan jezelf denken !! dan kun je er weer even tegenaan. je doet dit helemaal alleen meid, dit trekt een moeder al niet wanneer haar man naast haar zijde staat.... ( nu bedoel ik trouwens niet dat hij je niet steunt hoor, maar puur dat hij weg is voor zijn werk en jij dus alleen de zorg op je hebt)
oh wat heerlijk zeg zo'n eerste lachje. je kunt bij prenatal mt 47 en 50 kopen. en de prijs vind ik over het algemeen toch wel meevallen hoor.
Afspraken Sabbe: 11-10 13.40 consultatie @ CB Wendy: 11-10 10.45 CB huisbezoek Amigo1985: 11-10 10.50 Eerste keer consultatiebureau Jane1983: 12-10 11.20 Tweede keer CB + 1e vaccinatie Karagöz: 13-10 10.00 Nacontrole vk Karagöz: 13-10 11.00 Controle kinderarts Amigo1985: 18-10 10.15 Controle kinderarts Seth: 19-10 ?? Bezoek consultatiebureau Dimple: 19-10 20.45 Nacontrole vk Hadassa: 19-10 13.40 Eerste keer naar consultatiebureau Amle: 21-10 15.00 1e keer CB Amigo1985: 25-10 11.00 Nacontrole vk Dimple: 25-10 11.20 1e vaccinatie Blinky: 26-10 14.10 Eerste keer consultatiebureau Hadassa: 3-11 11.35 Nacontrole gynaecoloog Mejojodochter 03-11 08.30 2e vaccinatie Amigo1985: 03-11 10.00 Nacontrole gyn Jinne: 09-11 15.40 tweede keer consultatiebureau Jinne: 11-11 10.00 Schisisteam Blinky: 12-11 11.50 Eerste vaccinatie Blinky: 21-12 13.50 Tweede vaccinatie Bevallen Jane1983 - 1e kindjes - Elize - 35wk - 3 augustus - 1890gr - 45cm Naomi - 35wk - 3 augustus - 1780gr - 44cm Mejojo (21) -2e kindje - geheim - 36.4wk- 8 augustus - 2870gr - 48cm Seth (..) - 3e kindje - geheim - .. wk - 31 augustus - 4240gr - 50 cm Sann (37) - 2e kindje - Aelinn - 37,5 wk - 30 augustus - 2910 - 49 cm Karagöz (26) - 2e kindje - 38,2wk - Nihat - 31 augustus - 3270gr - 51cm Dimple (38 ) - 2e kindje - Armin- 40,0wk - 1 september - 3350gr - ??cm Jinne (28 ) - 1e kindje - Jelle - 38,5wk - 5 september - 3395gr - ??cm Hitchke(26) -1e kindje-Arthur- 40.5 wk - 7 september -3545gr- 50 cm Sabbe (29) - 5e kindje - Jonah - 38,4wk - 10 september - 3820gr - 50cm Amigo1985 (24) - 1e kindje - Finn - 41,5wk - 15 september - 2940gr - 50cm Cindy24 (27) - 2e kindje - geheim - 40wk - 16 september - 3550gr - 50cm Hadassa (32) 2e kindje - Olliver - 37,3wk - 17 september - 3936gr - 52cm Blinky (29) - 1e kindje - Denny - 39,2wk - 21 september - 3225gr - 48cm?? Wendy (26) - 2e kindje - Didi - 41,1wk - 24 september - 3550gr - 52 cm Amle (27) 2e kindje - Bodhi Kaj - 40,1wk - 24 september - 3360gr - 50cm Wicjuh (35) 2e kindje - Ziva Siobhan - 42,5wk - 29 september - 3640gr - 50cm MamaVanSepp (30) 2e kindje- Izzy- 40,3wk - 02 oktober - 3530gr - 50 cm Vlindertjes: Trishka - Eliza* - 16 april - om 14.48 uur - 85 gr - 14 cm - 17wkn, 1d *Voor altijd in onze gedachte!* Prulleke - Luuk* 25 april - 200 gr - 22 cm *Helaas is Luuk een mooie vlinder ̡Ӝ̵̨̄geworden*
meid die visite kijkt daar wel overheen hoor en anders hebben ze dikke vette pech gehad. jij moet je rust hebben!! maak je maar niet te druk over dat huishouden hoor
och meid dat is niet leuk. net als je 's morgens visite verwacht. hopelijk kun je er toch een beetje van genieten en mss dat je vanmiddag nog wat rust kan pakken. ik hoop het voor je. dikke knuffel