Haha ik werd ook net gebeld door Nutrilon en ik krijg ook een pak gratis opgestuurd!! Wat een super service! Thnx voor de tip Annekulpe en Pisum!
mijn manneke komt al 2 nachten voor een extra voeding. zaterdag op zondag om 2.45 en vannacht om 2.15. vannacht had hij ontzettende buikkrampen en bleef huilen ook na de voeding. zo zielig. manlief heeft hem geknuffeld tot hij om 4 uur in slaap viel. nu heeft ie vanmorgen ook weer zo´n krampjes. de arme schat
Het gaat echt snel hè! Strakjes kun je wel lekker je zoontje in je armen sluiten...heerlijk gevoel is dat Succes met de laatste loodjes
@ Elif: wat heerlijk meid dat jullie dalijk jullie zoontje kunnen vasthouden! Wat gaat het snel zeg. Nog maar 10 weekjes Is de babykamer al af?
@blinky, balen van de nachten joh, @ gratis pak voeding, ideaal ! netjes ook van nutrilon ! @amigo, gefeliciteerd met je mannetje @ elif, hee lieverd, tijd gaat snel hé !!! geniet er nog maar lekker van, geloof me... straks is het alleen maar meer genieten, wanneer je papa en zoonlief samen ziet ! @ hier, dochterlief begint met duimen...grrr toen zoonlief daarmee begon zijn we hem de speen gaan aanbieden omdat we liever de speen hadden als duimen, hij had maar wat graag de speen... nu bij dochterlief bieden we ook de speen aan als ze begint te sabbelen op haar vuistje of gaat duimen.... maar zij spuugt de speen net zo hard weer uit, heeft helemaal geen behoefte aan de speen.
@ Mejojo: ach duimen is ook geen ramp hoor, alleen moeilijk af te leren... Ik heb tot mijn 14e geduimd en heb nooit een beugel nodig gehad. En misschien is het maar tijdelijk bij haar. Twan zoekt zijn duimpje ook vaak op.
nihat zoekt ook vaak zijn duim, het is zo lief gezicht maar dan geef ik hem snel zijn speen want wil niet dat hij gaat duimen
Hier gaat Olliver ook duimen, precies zijn zus... met 10 weken spuugde ze haar speen definitief uit en nam haar duim.... en nu doet ze dat nog steeds. Dus ik wilde ook niet dat Olliver ging duimen, en hij heeft de speen. Maar daar kokhalst hij echt vaak van. Gisteravond vond hij zijn duimpje, zooo lief om te zien. Hiij lag tegen mij aan heerlijk te duimen en viel in een heerlijke slaap... Ach, komt ook wel weer goed hoor. Geef hem nu de speen nog gewoon, maar die spuugt hij idd vanaf het begin er al vaak uit.
Als het idd met een speen opgelost kan worden, waarom niet. Maar sommige kindjes willen geen speen, nou ja dan maar de duim.
Bedankt lieverds! Mejojo liever de babykamer is al vanaf 15 weken helemaal klaar * schaam* hihi Dus het is nu gewoon wachten tot hij komt. Michelle ja het gaat zo snel zeg pffff. Had op mijn hyves een filmpje gezet, een liedje wat over de mmm gaat. Karagöz en ik hebben beiden wat traantjes weggepinkt hihi. Duimen heb ik ook vroeger gedaan, weet wel nog hoe ik het me wilde afleren hahaha. Heeeeeeeeeeeel ver weg mijn duim leggen Maar 'snacht werd ik wakker had ik hem toch weer. Met 7 jaar was ik er wel vanaf.
Ik had net echt een vet probleem hier. Was wezen koffiedrinken bij mijn vriendin en erna dochter van school ophalen. Lopen we naar huis. wil de deur nooit meer open. Ik kreeg hem niet meer van het slot en de achterdeur zat op slot met de sleutel er nog in, dus kon er echt niet in. Geen raampje open waar dochter doorheen kon ofzo, helemaal niks. En koud.... dochter verdrietig natuurlijk. Ben toen naar een buurman gegaan even verderop, die heeft een Fixed winkel, en hij kwam net thuis rijden. Die heeft gekeken en er siliconen spray in gespoten, werkte ook niet. uiteindelijk heeft hij de achterdeurslot ingespoten met die spray en en voorzichtig vanaf de buitenkant met de sleutel de binnensleutel terug gedrukt en zo het slot geopend, konden we naar binnen. Blijkt het slot van de voordeur kapot te zijn, achterdeur slot ook niet goed meer. Had het allang gezegd tegen mijn vent dat hij dat moest (laten) maken..... Nu stond ik daar dan. geen fles bij me, geen voeding en dan je huis niet inkunnen. Was niet leuk! Maargoed, morgenochtend tussen 8 en 8.30 uur komt een vriend die een eigen klusbedrijf heeft, de sloten vervangen/maken....
Mijn moeder had er bij mij eens heel vies spul opgesmeerd, was speciaal tegen duimen. Ik zoog het eraf en ging weer vrolijk verder. Sommige kinderen hebben gewoon zo'n zuigbehoefte, dat zelfs na de eerste paar jaar speentje de duim alsnog gebruikt wordt. Ik ga even boven kijken, Twan roept!
ah gossie... nee niet leuk om zo voor de deur te staan... gelukkig heb je een lieve buurman die je kon helpen