September 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door wendy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    Voor het zwanger zijn iig niet hoor, wel voor de laatste dagen en de bevalling. Maar vooral voor de kindjes. Ik vind het zo fijn een huis vol. Gisteren waren de drie oudsten aan het fietsen op 't pleintje en ik was zo aan het genieten van gewoon naar hen te kijken. Ik smelt gewoon weg. Net zoals ik smelt van naar de twee kleintjes te kijken... Ik krijg er maar niet genoeg van.
    Ook al is het nu wel mss genoeg hoor...
    Ik heb ook nog NOOIT sinds de geboorte van de oudste één van de kindjes weg gedaan. Ik ben gestopt met werken en heb alles altijd zelf (en alleen) gedaan in huis en voor de kids :)
    En ja, ik trek het wel. Ik heb momenteel nog drie kindjes thuis, Jesse van 2,5, Laiss van 15 mnd en dan Jonah'ke. De andere twee gaan naar school. Overdag is het hier rustig. Vanaf etenstijd 's avonds is het idd een heel gedoe, dan zijn de twee kleinsten superlastig, moet er gekookt en gegeten worden, moeten ze allemaal gewassen worden en nog veel meer. En dan tegen 21 uur keert de rust terug... Dan heb ik nog een uurtje of twee alleen met m'n ventje... En dan gaan we stikkapot slapen :D
    Ik ben ondertussen ook nog met andere zaken bezig hè, zoals bakken, internet, en ik leer autorijden momenteel...
    Dus het is hier drukdrukdruk maar oooo zo fijn :)

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Geeft toch niet meid! Lucht lekker je hart! Dikke knuffel

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Klinkt als een heerlijk en gelukkig groot gezin Sabbe.
    Respect voor jou meid!

4. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hier zijn mijn vijf koters :D

Bekijk bijlage 99889

niet de knapste foto, maar het is zo al een kunst om ze alle vijf op foto te krijgen ;)

5. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
  6. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Heerlijk dat het zo goed gaat! een tweede is een relaxter he ?
    Heerlijk dat ze boven haar geboortegewicht zit! Izzy zat vrijdag nog 10 gram onder haar geboortegewicht dus ik denk dat ze daar nu wel over heen gaat :D

Ja ik geef ook flesvoeding en in principe zou ze vandaag 80cc mogen drinken (10cc per dag extra) maar ik boed haar 90cc aan met 3 schepjes (dat is dus 100cc) ze laat daar nu nog ongeveer 30 van staan dus ze drinkt zo'n beetje 70cc

volgens mij doe jij het dus prima :) en idd gewoon je gevoel volgen! Hoe is het trouwens met Bart z'n rug?

7. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    ik heb vrijdag op het station van Amersfoort gevoed en vorige week in de McDo in Leiden :D je moet wat he? ik probeer zo onopvallend mogelijk te doen..

ik leg Isra pas in bed als het echt slaaptijd is. als ze nog gewoon wakker is en niet moe lijkt, houd ik haar vast, of leg haar in de box, of de wipper. ik wil namelijk dat ze het bed alleen met slapen associeert, niet met wakker zijn of spelen ofzo. daarom laat ik haar ook niet in de box slapen, want die is juist wel weer voor spelen etc. bij Rayyan werkte dit supergoed dus ik volg dit nu weer.

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    gaat al wel een stukje beter hoor lief dat je het vraagt.
    wij leggen de kleine meestal in de box nadat we hem een tijdje hebben vastgehouden. meestal slaapt hij dan al wel. als wij ´s avonds gaan eten dan wordt hij meestal wakker en gaat huilen, dan leggen we hem wel ff op zij bedje. anders kan ik echt niet eten dan wil ik hem alleen maar vasthouden

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
  10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    kom gewoon maar lekker klagen hoor meid geeft niks. hopelijk komt ie er snel overheen

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ sabbe: mooie kids hoor

12. liesje84

liesje84 Lid

27 jan 2010
    61
    0
    0
    Hoi meiden, ik kom hier al een tijdje, lees veel maar schrijf weinig..sorry. Ik wil de ff vertellen dat 29 sept om 22.40u onze dochter Lotte geboren is. Alles gaat gelukkig goed. Twas een heftige bevalling van 28u, maar dat ben ik alweer vergeten!
    Ik geef bv, en dit gaat eigenlijk wel goed. Volgens mij heb ik veel melk want ze verslikt zich zo nu en dan en heeft regelmatig de hik. Dinsdag a.s. komt de vp van het c.b. en dan zal ik dit aangeven. Ze heeft ook grote zuigbehoefte, dus ze slurpt de melk ook naar binnen...
    Verder vind ik dat haar ademhaling ietwat snel is en ik weet niet of dat normaal is bij baby's, weten jullie dit?

Momenteel is manlief weg, komt vanaaf laat terug (werk), en ben ik alleen met haar. Ze ligt nu in haar bedje te rusten en gebruik ik voor het eerst de babyfoon, vind het wel spannend allemaal. Denk dat ik straks ff lekker ga wandelen ofzo...

Nou, een heel verhaal. Ik probeer hier regelmatig wat neer te zetten of te reageren op andere vragen/verhalen...

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Heb net even anderhalf uur op de bank liggen slapen. was zo verschrikkelijk moe na vannacht en gisteren. Aelinn is ook moe van al eht spoken blijkbaar want die slaapt alleen maar en krijg haar amper wakker geneog voor de fles. ze drinkt elke fles maar 50 cc en dan is ze weer zwaar vertrokken. Nouja, kan voor een dagje geen kwaad denk ik.
    Ik heb vanmorgen 1 van de juli 2008 mama's van hier op visite gehad. Was erg gezellig.

@Liesje: welkom hier. Baby's ademen altijd wel een stukje sneller, maar is wat lastig te beoordelen als ik je kindje niet hoor ademen natuurlijk. Veel de hik is wel normaal hoor.Had Ivy ook en Aelinn ook weer.

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Sabbe wat een geweldige foto's

15. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ foto's, heb een paar prachige foto's voorbij zien komen !! mooi hoor,

@ mamavansepp, wat fijn dat het daar zo goed gaat meid !!

@sann, heerlijk dat je iig even een uurtje slaap hebt kunnen pakken !!

16. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ahh wat lief die lach zeg! Mijn ventje lacht ook soms zo lief intens en vaak echt gewoon als hij wakker is. Kan bijna niet geloven dat het stuipjes zijn.... Maargoed, lijkt me wel een beetje vroeg... maar desalniettemin is het erg lief om te zien... en vertederend!

Hier bij een babywinkel bij mij in de buurt hebben ze wel erg lieve kleertjes in maatje 50... maarja, daar heb jij niks aan. Het is de winkel baby trefpunt... weet echt niet of die op meer plaatsen zit...

Hoe is het met jouw gezondheid nu Silky? Met je hart en longen?? Is je lichaam weer een beetje aan het herstellen van je zwangerschap en bevalling?

Knuf,

Hadassa

17. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hee Sann,

Wat vervelend om te horen zeg! Kan jij er nu echt niet bij hebben he meid, zit je zelf al zo in een depressie en dan ook je kindje die niet makkelijk is! Hopelijk is het vandaag beter gegaan en gaat het vannacht ook veel beter!

Dikke knuf,

Hadassa

18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Helemaal mee eens... hoewel ik begrijp dat dit niet makkelijk voor je is en je ook geen familie in de buurt hebt wonen die dit even voor je kan doen!

19. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Ohh wow... wat een mooierd zeg! En wat heeft hij al een echt jongensgezichtje! Lieffff!

20. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ik leg hem in de wandelwagen, ook weleens in de box waar hij ook slaapt. In bed komt hij overdag niet hier

Deel Deze Pagina