September 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door wendy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

goedemorgen!!

@Amigo aahhh die foto....wel fijn dat hij goed slaapt alleen het afvallen is wat minder...ik ben benieuwd wat ze nu gaan doen.
    @Karagoz sterkte meid.....

Hier is vannacht een vriendin van mij bevallen van haar eerste kindje!! Moet ik er weer aan denken toen wij voor het eerst ouders werden....is alweer 2 jaar geleden...is toch bijzonder de eerste keer ouder worden. Ben benieuwd hoe alles is gegaan...dat vinden wij vrouwen altijd bijzonder om te horen he dat bevallingsverhaal hahahaha...

2. Alita

Alita Niet meer actief

huh???????:(
    Wat heeft zij dan gezegd dat hij nu wel luisterde?
    Super voor jou :D

3. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    beetje het zelfde als ik maar soms luistert hij beter naar zijn zus en/of moeder dan naar mij

4. joja

joja Actief lid

24 aug 2010
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ amigo: Wat fijn een goede nacht en wat ligt hij daar heerlijk te slapen. Hoop dat ze het snel kunnen vinden en hij thuis ook zo heerlijk gaat slapen

@ karagoz: Wat fijn dat het onderwerp nu even de plank op kan. Soms is het nodig dat iemand anders er even iets van zegt. Nu lekker laten rusten en van je mannetjes genieten.

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Hahahaha dat doet mijn man altijd bij mij...... als ik niet naar hem luister praat hij met mijn moeder...

hij weet dat ik naar mijn moeder wel luister.....;) maar die brengt het ook allemaal wat begripvoller:p

maar wel super dat het nog even word uitgesteld !

6. Popkoorn

#3966 Popkoorn, 24 nov 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2010
    amigo, wat een heerlijke nacht zeg super !!!

@ hier, zo net een brief van uwv binnen gekregen,maandag opeens een herkeuringsgesprek of ik al kan gaan werken, of er veranderingen zijn waardoor ik meer of minder arbeidsongeschikt ben...

komen ze lekker optijd mee, mijn vader ligt in het ziekenhuis en mijn moeder zal het dan ook wel niet zien zitten om op 2 kids te passen gezien zij ook chronische ziek is... heb ik dus 5 dagen de tijd om oppas te regelen voor 2 kindjes... pff ik zou niet weten wie.

*edit,* heb al gebeld en heb een week later de afspraak.

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wat krijgt twan zijn eerste prikjes pas laat zeg. denny krijgt met 3 maanden al zijn 2e

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh wat lekker dat jullie allebei zo goed geslapen hebben zeg. rot dat hij vanmorgen weer zo moest schreeuwen. het zijn spannende dagen nu he. veel succes en sterkte

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh ja whahahahahahha. blond kan er niks aan doen:D. wat een knurft zeg whahahaha

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wat ligt er heerlijk ontspannen bij he

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    he getver ook dat nog. hopelijk wordt dat wel minder zeg.

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    sterkte vandaag meid

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    zo dan heeft ze ook lekker geslapen zeg

14. Alita

Alita Niet meer actief

mannen he;).....maar fijn dat hij heeft geluisterd!!!:D

15. Popkoorn

YouTube - Mijn Kindjes

hij duurt wel lang ( 10 minuten) omdat ik van zoonlief en dochterlief samen heb :p

aub op zp niet de namen gebruiken van mijn kindjes zodat er niet op gegoogled kan worden :)

16. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    #3976 pisum, 24 nov 2010
    Laatst bewerkt: 24 nov 2010
    *geeft de schuld aan blinky* ;)

gisteravond was ze vanaf 20.30 wakker. ze zou rond 22.15 moeten drinken maar hield het niet meer, dus om 21.20 heeft ze een flesje gehad. vervolgens wilde ze niet slapen, alleen maar huilen. ik had het idee dat ze moest poepen, had ze 2 dagen niet gedaan. heel erg zielig maar ik kon er niets aan doen :( heb haar telkens getroost en dan sliep ze weer voor 5 min en dat was het... dus heb haar maar laten krijsen, ik was zelf ook zo moe dat ik mijn bed niet meer uit kon komen. toen heeft ze tussen 23 en 23.30 gegild en is toen als een blok in slaap gevallen. helaas maar tot 4.15 en toen begon het hele circus opnieuw en heb ik niet meer geslapen :(

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wat een heerlijk ventje!

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha wat goed van je schoonzus!

19. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @karagoz: kon eerst niet vinden waarom je man geopereerd werd. maar nu wel. fijn dat hij er nu even van af ziet.

@michelle: ben ook benieuwd waarom zolaat zijn prinkjes pas?

@peace: lekker he door slapen. op hoeveel voedingen zit jij met je dochtertje. die is ook van 15 sept toch? lizzie zit op 5.

@sann: hopelijk gaat het wel werken en gaan de bijwerkingen snel over.

@blinky: ja het is een tens. en is zeker bale dat de hondjes momenteel weer niet samen kunnen. vandaag is de moederhond 4 jaar geworden. normaal mogen ze dan met zijn allen de pannenkoekentaart opeten. dat doen we vandaag maar niet. we zien wel met de hondjes. wil ze liefst gewoon alle3 houden. even kijken of het gewoon weer paar dagen is.

@amigo: veel sterkte verder met finn.lieve foto van finn zeg.

@mejojo: fijn dat je afspraak hebt kunnen verzetten.

@all: weet niet of ik iedereen heb gehad. anders sorry. maar goed hier gaat alles goed.de kleine meid ligt nu lekker te slapen. lizzie zit op 5 voedingen per dag.
    en zwangerschapskilo's. die ben ik ook al kwijt. denk iets meer. dus daar ben ik blij mee. maar er mogen er nog meer af. maar dat komt wel.

gr en fijne dag verder

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    zou je zelf willen werken meid... lijkt me moeilijk hoor met 2 kinderen.. hoe is het met je vader? al wat meer duidelijkheid?

Deel Deze Pagina