Geeft niks meid, als het momenteel zo pittig is met Finn, dan is het logisch dat je er niet veel bent hier... Balen dat Finn zo doet nu, kan me je frustratie heel goed begrijpen. Olliver ligt ook niet graag wakker in zijn bed of box, even gaat goed en dan is het mopperen... eenmaal bij mij op de borst of tegen mij aan, dan slaapt hij zo en kan ik hem meestal zo in zijn bedje, box of wagen leggen. Hoewel hij dat vaak ook gelijk merkt en weer begint te mopperen.... maar lange huilbuien heeft hij niet gelukkig! Dat scheelt enorm voor mij! Dikke knuf, Hadassa
he buddy, hier liggen ze nu allebei in bed, en allebei slapen ze! YEAH! mag ook wel want finn heeft amper wat geslapen vandaag, ja bij mij of leon op de arm en straks een uurtje in de bak van de wandelwagen....
Lekker Daantje! Hier slapen ze ook allebei al een goed uur! Didi komt binnen nu en 45 min weer voor een fles maar slaapt daarna altijd meteen weer verder. Daar hebben we echt mazzel mee.
is ook zo... je kan moeilijk je kind honger laten lijden... maar omdat ik het niet gewend ben moet ik er wel een beetje aan wennen... goede tip.. dan doe ik dat ook voortaan zo...
mijn zoontje doet precies het zelfde... als hij drinkt dan haalt hij snel adem... weet niet waarom... en verslikt zich ook vaak... ik heb ook veel melk en hij heeft enorm veel zuigbehoefte... ik probeer hem zo veel mogelijk maar 1 borst te geven omdat hij anders allleen maar meer gaat spugen... welkom en veel plezier met het bijhouden
kleintje raken heel snel moe... ik merk dat ook aan nihat... als hij even 5 minuten hard heeft gehuilt dan valt hij gelijk in slaap met drinken.. gezellig dat je visite hebt gehad... even wat anders... toch?
@Daantje: heerlijk dat ze allebei slapen. Hier ook zowaar!!!! Het was weer flink brullen van half 5 tot half 8 en na de fles vanmiddag 2 keer flink gespuugd maar nu eindelijk rust en stilte. Hoop zo dat het vannacht ook goed gaat.
in het islamitische geloof geloven wij in "lachen naar de engelen". Kinderen kunnen tot een bepaalde leeftijd naar engelen luisteren en kunnen ze ook zien... de goede en de slechte... babys die dus lachen, lachen naar de engelen... dat doen ze vaak in hun slaap maar ook als ze wakker zijn... Die kleine van mij lacht heel erg veel tijdens zijn slaap en dat is zo lief... nu sinds een week lacht hij ook naar ons en dan met een big smile... geniet er enorm van... zo lief...
nihat lag net lekker te slapen... hij heeft denk ik buikkrampjes of hij wilt de speen... ga zo maar is kijken...
Fijn dat ze slapen zeg....! Hier heb ik er de hele tijd al 1 op mijn arm.... soms denk ik.... wat wil je nu dan... volgens mij zou hij best al willen lopen ofzo.... zo helder en ik moet hem maar vermaken hahaha! Ik geniet echt van mijn ventje hoor en vind het niet erg dat hij nu zo wakker is, hopelijk slaapt hij vannacht dan lekker een poos door.... Daar zie ik ook wel naar uit hoor, hele nachten doorslapen.... Ben nl. zoooooo moe momenteel en ook behoorlijk verkouden en hoesterig.... Mijn vent ook al.... en ben bang dat ik Olliver aansteek zo...
beterschap meis... drink lekker veel thee en soep... dat houd je lekker warm... en ben bang dat olliver ook wel verkouden wordt.. .dat kan je niet voorkomen... maar slecht is het niet... dat is goed voor zijn weerstand...
Nihat wilde dus nog een toetje... had hem een uur geleden al zijn voeding gegeven maar nu had hij weer honger... speen wilde hij niet en slapen lukte ook niet... dan maar even weer aanleggen...
pff dochterlief krijgt normaal 22.00 de laatste fles... nu wou ze hem om 21.00 al hebben.... ben benieuwd hoelang ze het volhoud....zal wel niet weer om half 6 zijn ben bang dat het midden in de nacht weer word... ik ga nu lekker naar bed ( das dan wel weer fijn... lekker optijd in bed nu . ) fijne avond meide.
ik heb dat ook hoor.. soms moet ik echt goed na denken wat voor dag het is, wat we hebben gegeten en dat soort dingen...