dat zeker, overdag zoveel mogelijk en snel doen voor dat de volgende voeding er is... omdat ik dan wel een half uur bezig ben met voeden en alles blijft staan
ik ben ook steeds kwijt welke dag het is en idd de dag gaat van voeding naar voeding. maar ben soms wel een uur bezig met voeden en dan vreet het wel energie hoor.
afgelopen vrijdag was ons manneke in een week tijd 280 gram aangekomen. das toch wel veel in 7 dagen??? en ik maar denken dat ik weinig voeding in mijn borsten heb hahaha. hebben de andere dames die bv geven dat ook, dat de kleine 's avonds veel vaker om voeding komt? overdag rustig 3 a 4 uur er tussen, maar 's avonds met moeite 1.5 uur. vind dat zo raar.
280 gram valt nog mee... nihat was vorige week 500 gram aan gekomen... en ik dacht ook dat ik te weinig melk had... of misschien is het wel slagroom...
Even snel een vraag.... hebben hier nog meer baby's een "natte navel"..?? hier geeft het naveltje nog regelmatig af... en lijkt nog steeds een beetje open??? Zag iets op internet staan dat het afgeven wel 4 weken kan duren, maar dit duurt wel erg lang..... morgen misschien maar naar de huisarts... ventje heeft al sinds dat hiju 1,5 week oud is, verhoging.... (blijft op 37.6-37.7) en snotterig...pruttelen begin nu ook te hoesten en benauwd soms....
@ jane, jaa de weken vliegen echt voorbij, @blinky, valt nog wel mee hoor, onze meid is in 4 weken een kilo aangekomen, dus ook zo'n 250 gram per week. onze zoon groeide ook zo 2 of 3 maand achter elkaar een kilo per maand.... @ seth.. zou het kunnen dat hij daar een stukje wild vlees heeft zitten ? onze dochter had dit ook, steeds waren haar rompers wat nattig door het naveltje, bij de 4 weken controle bleek ze een heel klein stukje wild vlees nog te hebben zitten, dit hebben ze aangestipt(op cb) en met een week was het over, @hier... ik dacht gister mooi optijd naar bed te gaan... maar om 22.30 vond onze dochter het pas tijd van slapen, ook dacht iknog oojee dit word nachtvoeding..gezien ze om 21.00 uur nu de laatste voeding kreeg..maar ze sliep gewoon tot 05.00 uur !! zo netjes gewoon !! 8 uur er tussen gelaten !!
zou ik zeker ff naar de ha gaan. al is het maar voor geruststelling. is toch al best lang dat ie verhoging heeft he. denny heeft geen natte navel meer maar is nog wel een klein beetje open. zit nog af en toe een dun randje bloed, maar hij trekt al wel mooi in
Mogge! @ blinky : het kan goed zijn dat je zoontje s avonds aan het clusteren is meis. Lekker laten gaan, heeft ie nodig. Ziva hier heeft dat ook, begin van de avond.
Zo gaaf, Aelinn heeft net naar me gelachen maar dan echt bewust. Ik lachte naar haar toen ze me aan keek en ze lachte breeduit terug
..... hart verwarmend.... mejojo heb op internet zitten kijken... en idd Denk dat Dat t is.... vanmiddag 16.10 uur afspraak huisarts....
oooo en.... had vanochtend twee grote poepbroeken... waarvan eentje echt groot hopelijk zijn de darmpjes nu ok... of het nu komt door de probiotica... of juist t stoppen met infacol.... geen idee.... tis al gelijk n vrolijker kind nu alleen ff die verhoging, verkoudheid en benauwdheid weg....