goedemiddag... wou beijna ochtend zeggen... ik kwam pas om 10 uur mijn bed uit rollen... gisteren zei manlief dat hij hoofdpijn had en dat hij niet kon slapen, vannacht werd ik wakker van nihat en hij zei toen dat hij misselijk was en overgegeven had... manlief is wel eens ziek maar misselijk en overgeven bijna nooit sinds ik hem ken... het is nu over en de hoofdpijn heeft hij nog zegt hij.... hij is nu met tamer naar de moskee voor het vrijdags gebed... maar het gaat wat beter... ben druk bezig met schoonmaken en wasgoed... houdt ook nooit op... ga gauw weer verder
ja je bent dan constant aan het luisteren of alles nog wel goed gaat. ik heb hem eventjes naar mijn ouders gebracht voor een paar uurtjes. dan kan mijn rug even ontspannen en kan ik daarna even wat in het huishouden doen. morgen ochtend visite. morgen middag visite en overmorgen zelf op verjaardagsvisite. pffff. de migraine is trouwens nog niet doorgezet
haha ach ieder zijn ding. ik zou heel graag nog een kindje willen en ook heel graag zwanger zijn. heb er echt van genoten. maar dat zal nog wel ff duren denk ik, want ik vind het zwaarder dan ik had verwacht om voor zo´n hulpeloos klein wezentje te zorgen
oh nou dat is al een heel goed teken. dan heeft het ook geen pijn gedaan bij het drinken. ik hoop dat ie snel weer met je mee naar huis mag
ja weet je wat het ergste is.....normaal ben ik heel relax ontzettend nuchter maar als het om mijn kindjes gaat dan verander ik in een overbezorgde mama hahahaha..... Laatst kwam mijn vriend, "ze ademt moeilijk" Nou ik krijg het gelijk benauwd, warm en ga aan mezelf twijfelen of alles wel goed is met haar...natuurlijk niet erg maar soms maak je jezelf gek De foto die ik op canvas heb laten maken staat bij mijn www op hyves dan wel in sepia kleur...die vindt ik geweldig Gelukkig zet de migraine niet door meid!! Kan trouwens ook allemaal vanuit je rug komen he die hoofdpijn, helaas ervaring mee
dank je wel. de migraine is nog niet doorgekomen. het enige wat ik nu mag pakken is paracetamol, maar dat haalt alleen het allerscherpste randje eraf. we wachten maar af en intussen kan ik mijn huis een beetje aan kant brengen. dan zal lefert vanavond toch moeten masseren. rot voor hem
Blinky: wat vervelend van je rug. En wat sneu dat Denny zo verkouden is. Ben je al aan het neusdruppelen of sprayen Of is het alleen het hoesten? Beterschap voor jullie beide Hadassa: Wauw toch door de sollicitatieronde. Wat vervelend dat ze je zo lang in spanning hebben gelaten. Succes dinsdag (toch?). Sabbe: poeh 3 zieke kindjes. Heel veel succes, sterkte en beterschap. Pisum: wauw verhuizen. Leuk hoor! Dichtbij of helemaal naar een andere stad? Flame: Wennen op kdv spannend inderdaad. Scheelt wel dat ze nog niet eenkennig zijn. Maar voor de mama 's blijft het moeilijk. Moet je alweer bijna aan het werk? Verder ben ik het geloof ik kwijt....
och meid toch. allemaal tegelijk in de lappenmand. ben je al bij de ha geweest? beterschap voor de kindjes hoor
och wat een lekker ding zeg. nee de fysio helpt fantastisch als ik net ben geweest, maar een uur later komt het alweer terug. zo ellendig
tja ze willen het liefst imand van 16 met 20 jaar ervaring. als je geen scholing hebt is het niet goed en als je wel scholing hebt ben je te hoog geschoold:x. het is toch ongelofelijk. je vind wel iets wat ws ook een stuk beter bij je past hoor
ja inderdaad daar het is een 'gewoon' rijtjeshuis met 3 slaapkamers en een tuin ik ben er helemaal blij mee, want waar we nu wonen is een kort (zeer slecht geisoleerd, geen centrale verwarming, ongedierte, etc )... ik heb het zooooooooooooooo koud brrrrrrrrrrr
nee hoor als de vacature al 4 dagen gesloten is vind ik dat iig niet opdringerig. dan getuigd het van interesse
als het niets wordt kan je altijd bij ons solliciteren he? even kijken op www.kubus.nl en dan vestiging Bodegraven, kan je gewoon een open sollicitatie sturen.
ja kan heel goed. door de rug verkrampen mijn schouders en vanuit mijn schouders kan ik dan weer spierspanningshoofdpijn of migraine krijgen. wat een lijf pfff
ja dat heb ik precies zo idd zoals je het omschrijft. een soort rust van: nu is het goed, en nu kunnen we gaan genieten met het gezin. steriliseren vond ik ook definitief (en denk dat manlief het eng vindt ) vandaar dat ik over 2 weken een Implanon staafje in mijn arm krijg...
10 km verderop dus het valt mee hoe is het met jou? jij vroeg toch laatst naar die 180+6? nou, ik bied het hier wel aan, maar ze drinkt vaak maar 150. het zal wel, ik kan het moeilijk opdringen he?