HA gezien. Laissje heeft een dubbele oorontsteking en angine (witte stipjes op amandelen en in de keel), daarbovenop krijgt ze nog eens twee tanden. Dus niet echt verwonderlijk dat ze zoveel huilt 's nachts... Spijtig genoeg toch aan de antibiotica omdat het al zo lang aansleept. De andere zijn gewoon verkouden. Hoewel Jesse wel hoge koorts blijft maken en alsmaar slaapt... De eerste schooldagen zitten hem wel heel erg in de kleren... Efkes rustig aan doen. Ik zit nu voortdurend met twee huilerige kindjes op schoot en tussendoor nog ff tijd maken voor Jonah dus... Tot later maar weer xxx
och die arme Laissje. dat is echt zielig zo alles tegelijk ook nog. hopelijk zijn ze alle 3 weer snel genezen. wat moet dit vermoeiend voor je zijn
Ff een berichtje bij mijn vader vandaan. @ Pisum: heerlijk idee en gevoel hè! @ Sabbe: wat sneu voor je dochtertje. Hopelijk slaat de AB kuur snel aan. Beterschap en sterkte met je gezin. Twan is continue op zoek naar zijn duimpje, zo lief. Alleen vindt hij hem sporadisch. Hij vindt hem wel, maar krijgt hem niet goed in zijn mond, en dan wordt hij behoorlijk gefrustreerd... Wel een volhouder hoor, want hij blijft gewoon doorgaan. En een hoop gesmak dat er dan komt joh hahaha.. Zal binnenkort een foto maken als dat lukt.
hoi meiden, ben weer terug.... button plaatsen deed echt heel veel pijn, toen werd het ook nog eens niet goed gedaan en moest het opnieuw. en ooooh ik kon wel janken.....verdoving werkte ook niet goed,auwwww vanmiddag deed het nog pijn.... dus hier in winterswijk maar na de kno geweest, die heeft hem iets bij gedraait,deed ook weer heel erg pijn, @joja,lief dat je er naar vraagt, zoonlief is nog het zelfde helaas,heeft pijn en koorts @blinky, wat vervelendzeg,, hoe is het nu met je ? ik heb paar maand geleden een draagzak aangeboden aan karagoz,maar ze wou hem toch maar niet, maar ik hem hem nog steeds,je mag hem hebben als je wil hoef er niets voor te hebben ik voeg een foto toe. @ mamavansepp, ochwat een heerlijk ding hebjezeg :d zo lekker vrolijk @de rest, sorry ik weet het evenniet meer,schoonvader komt zo dus ik gaookweer,
lekker he van dat duimpje hier ook altijd een hoop gesmak, ik vindt het wel fijn dat ze m heeft gevonden
ff snel.. We moeten tot zeker na het weekend blijven, maandag wordt verder gekeken.. Het gaat mondjes maat beter, moet nu weer terug voor de laatste fles.. Kom morgen even meer melden.. Denk aan jullie meiden!!
Hai meiden, Sorry sorry heb het erg druk (gehad, en ben nu gesloopt)... Wilde even zeggen dat ik wel aan jullie denk!!
Daarmee bedoelen ze dat je zo weg kan gaan ofzo?? Jammer voor jou meid dat het niet doorging, maar ik begrijp nog steeds niet wat jij in een kledingwinkel doe als je architect ben... of bedoelde je het al tijdelijke baan tot je iets op je eigen vakgebied gevonden had?
Ohh geweldig meid, ik ben zo blij voor jullie!! Lekker vooruitzicht nu he! Van harte gefeliciteerd meid... wanneer is de house warming
mooie draagzak zeg. ik ben er ook nog naar een op zoek. waar heb jij hem vandaan, vind deze wel erg mooi. gr
whaha ja letterlijk en figuurlijk house warming zal ergens in maart zijn ofzo, eerst maar eens settelen