hmmm zou ik zelf niet helemaal voor kiezen....breek je dan niet juist in het mooie dag en nachtritme??
ja dat is wel een beetje jammer dat hij 's nachts nog komt voor een voeding, maar volgens mij wel heel normaal hoor met bv. hopelijk gaat hij snel een voeding doorslapen 's nachts
nee lijkt mij ook sterk hoor. de nieuwsgierigheid om te doen wat papa en mama doen zal wellicht wat groter worden
Ben je toch blij dat je even bent geweest naar je meidenavond?? Succes vandaag bij het CB hoop dat je kindjes snel weer wat beter worden Jelle zou eigenlijk donderdag ook de volgende prik krijgen....moeten we alleen uitstellen vanwege de operatie...
oh nee hoor die is echt totaal anders. als je daar bij bent, dan maak je gewoon hele typische dingen mee. hij is heel duidelijk en letterlijk in wat hij bedoelt. niet zo vaag als de meeste anderen waar je zelf dan helemaal je eigen invulling bij kan maken. wij sloegen toen echt van de ene verbazing in de andere. ik heb al veel sceptici daar vandaan zien komen. die gingen zomaar voor de lol met iemand mee en kwamen met een heel ander idee terug
hmm heerlijk....ik hoop dat je lekker aan het genieten bent Wij hebben ook nog een nachtje hotel in de planning staan...bon van de kruidvat...en een suite besteld Ben van plan niets van de omgeving te zien en heel de dag in bed door te brengen Manlief wil Jelle alleen niet helemaal missen maar ik denk dat een nachtje lekker samen toch ook wel erg lekker is....
Ik ben een beetje vroeg dit jaar Heb net een klein miniboompje gekocht...normaal doe ik het het weekeinde na sint maar dit weekeinde is het een beetje te druk ivm de operatie van Jelle
Vind ook wel een beetje dat je aansluiting zelf wat kunt regelen....ik bedoel gooi eruit wat op je hart ligt...toch???
vanaf 3 maand al?? Je ziet in de winkel toch alleen maar dingen vanaf 4 maand (rijstebloem, fruithap) en het advies van de who ed is zelfs liefst oas vanaf 6 maanden ivm allergieën
Bij mij slingert er nog van alles rond....kaarten staan en hangen nog...navelbandje in een bewaarzakje op zijn kamer....ergens anders ligt mijn dagboekje nog.... Ik weet ook nog niet helemaal wat ik ermee wil doen
haha dat heb ik ook...ben er net achter gekomen dat een vriendinnetje ook zwanger is...kan niet wachten tot de kleine er is
Jelle heeft even in een maand tijd zijn achterstand ingehaald...hij past nu redelijk goed in maat 62....56 is gewoon echt te klein en dan voornamelijk in de lengte van de pijpen en mouwen....de lengte van mt 62 is alleen nog wat ruim Overdag en nacht ritme.....ooooh wat heerlijk vandaag geslapen van 20h tot 7h
Fijn is dat toch Hier is ook nog niets te bekennen...maar ik geef natuurlijk ook nog bv dus hoop dat het zolang ik bv geef ook weg blijft...heb er altijd zo'n hekel aan...