herkenbaar...... nouja zullen de hormonen nog wel zijn......... och weer terug naar "oefenen".... van de week familiepak condooms besteld.... vent is laks met t "knopen' en ik wil geen hormoontjes meer....
Dit is het laatste wat ik heb kunnen vinden 3sept 20h55 Heb hier wel de uitgerekende data uitgehaald omdat we toch al allemaal bevallen zijn
he bah meid, wat vervelend al die onzekerheid. Maart eht komt heus goed hoor. Bij ivy had ik hetzelfde dat mijn man alles gelijk deed en ik maar liep te klooien met alles en me overal onhandig in voelde. Maar is helemaal goed gekomen. Dat zit gewoon in je aard denk ik, want weet nu toch alles maar had bij Aelinn weer diezelfde onzekerheid. Dikke knuffel voor jou.
ik heb deze maand een afspraak voor de pil... die moet ik sowieso slikken voor mijn ziekte pcos enm ijn heeft een afspraak om er een in te laten zetten... die wil absoluut geen 3e meer... ik wel maar nu niet... maar ja je hebt 2 mensen nodig voor een kind...
@over rust en regelmaat.... wie geeft hier bv? en hoe brengen jullile die regelmaat erin? is hier nog nooit gelukt...... eten heel dag door,... wil niet in bed slapen....(raakt helemaal over de rooie) alleen bij me hangen... en hangt momenteel ook weer aan borst.... is wel soms moeilijk, met nog 2 kindjes.....
O nee Breng mij niet op ideeën Neen hoor, mijn man is het zat. Hij wordt geknipt... Alleen weet ik nog niet wanneer, want hij wil er nog mee wachten. Ik ben wel al weer braaf aan de pil.
Da's wel vervelend...je kunt van de pil heel snel te weinig bv krijgen...of had je dit ook al gebruikt bij je andere kindjes?
hmm ik ken er toch eentje van een mama via het cb die alleen bv krijgt en echt mega is met allemaal eneorme ringen. Das geen lekker babyvet meer maar gewoon te dik
ook al zo'n uitsteller..... hier zegt mijnheer nu in de winterstop van t voetbal...... maar hij is nog niet naar ha geweest.... denk dat ie gelijk geholpen kan worden..... is toch geen "steri-drive".... net als de Mac.... waar je ff door rijdt en dan iemand met twee stenen staat...
hier is dat volledig onmogelijk helaas. Ivy slaapt nog wel smiddags maar Aelinn is overdag erg onrustig dus slapen komt niks van.
ken er ook zo een.... meisje is nu 4/5.... en sttat nu op een streng dieet..... terwijl CB in het begin t normaal vond....
daarom ga ik met de gyn praten over hoe of wat... ik moet een hele lichte pil gaan slikken... of misschien moet ik wachten met de pil tot ik stop met bv... dat ik een jaar wil volhouden