September 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door wendy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    de kleine huilt ... ga er van door...

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    om eerlijk te zijn vind ik het niet jammer nee. ik voel eerder een soort van opluchting. ik ben meer onder druk van 'de algemene opinie' aan bv begonnen dan dat ik er zelf achter stond.

ik vind het wel heel fijn dat het zo'n intiem moment is, als je kindje aan je borst ligt. dan voel je echt zo'n liefdesgevoel. maar aan de andere kant vind ik het zooo vermoeiend, zo vaak en lang drinken. en alles komt op jouw schouders terecht omdat je man niet kan voeden. dan kun je wel kolven, maar dat vind ik ook zo'n onderneming (en bij Rayyan lukte het niet goed).

dus vandaar dat ik er helemaal vrede mee heb om het af te bouwen. dan heb ik hopelijk wat meer rust en ben ik ook gelijk een stuk mobieler.

3. Seth

Seth Niet meer actief

#803 Seth, 18 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 okt 2010
    afspraak cb morgen is weer vervallen...... werd net gebeld
    verschoven naar pas 2 november....

is toch niet normaal??!! zoontje is nog niet bij cb geweest, alleen gehoortest met 3 en 4 weken!
    toen wilde ze officieus wel meten..... maar hij is nog helemaal niet onderzocht door n arts....
    (heupjes, hart, longen.....) en dan issie al 9 weken....

zit ik hier met eentje die te weinig poept/ slaapt, veel huilt en voorkeurshouding krijgt.. (zie beetje plat kantje, maar hou t in de gaten, omdat ik t al eens meegemaakt heb)....

is trouwens al zeker de 6de keer dat ze een afspraak verzetten verzetten..... met dochter ging t ook zo....;), maar toen liep ik al bij de kinderarts in t ziekenhuis
    ;)

4. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Dat is ook niet fijn zo'n cb zeg. Er zal heus een reden voor zijn, maar in jou geval met jouw zoontje is het idd niet handig en is het zeker wel nodig om daar naartoe te gaan. vreemd hoor, jammer ook!
    Zes keer is wel veel trouwens, ongelofelijk zeg. 1 keer is nog te begrijpen, 2 keer kan, maar 6 keer! Dat is wel erg vreemd. Zo moet hij zijn eerste prikken al hebben... zit je de eerste keer ook niet op te wachten natuurlijk. Wat is de reden dan die ze aangeven steeds?

Ik ga morgen met zoontje voor de eerste keer naar het cb...

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Hoi hoi

ik heb de enter gevonden hoor, moet de tel kantelen om het hele,toetsenbord,te krijgen,net als een pc

is wel moeilijker omdat ik nu letter voor letter moet doen en normàal t9

sann mannen kunnen wel zeggen dat je spoken ziet maar hij zal er maar eens hele dagen in zitten die rent harder naar de osteopaat dan jij boe of bah kan zeggen haha

trishka haaai leuk weer wat van je te horen en dat je zwangerschap zo goed gaat.

hier ga ik zo koken zoonlief ophalen en dan eten en hopelijk genieten van een rustige avond Xxx

6. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hoi hoi...

Handig he die telefoon.... heb ik ook hoor met mijn iphone, handig voor onderweg (als ik niet rij natuurlijk) dan kan ik toch lekker online komen.

En kookse... wat eet je vandaag? ik hoop voor je dat je een heerlijk rustig avondje krijg meid! Gaat het nu echt veel beter met slapen van je dochtertje?

Wat ik me afvroeg, hoe gaat het met al je sportlessen? Trek je het een beetje en merk je al resultaat?

Ik eet hier echt weinig momenteel, 1 boterham s'morgens en 1 s'middags en s'avonds bordje warm eten, maar veel minder als normaal. Afvallen ging erg goed, alleen denk ik dat mijn lichaam nu ff op de reservestand staat.... Zo van, ja daaag, ik krijg veel te weinig... afvallen staat nu nl. echt ff stil, terwijl ik een overvloed aan teveel kilo's nog heb. Stom is dat, frustrerend ook, maargoed, ik hou vol. heb ook niet heel veel behoefte om meer te eten, dat scheelt. Eet ook eigenlijk geen tussendoortjes.... vergeet ik vaak en ik ben geen fruitmens....

Ach, ik zie het wel!

Ga ff een wasje wegvouwen/strijken en dan ook ff eten!

Groetjes alemaal!

7. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    hmmm, correctie, de weegschaal geeft nu 2 kilo minder aan als vanmorgen... Super natuurlijk... maar ik heb al eerder gemerkt dat als ik s'morgens weeg net na het opstaan, dat ik dan echt veel meer weeg als wat later (vaak na het ontbijt al minder als ervoor) vreemd is dat, terwijl je juist s'morgens vaak minder weegt. Zal wel met vochtverdeling te maken hebben denk ik... weet het anders ook niet....

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dat gevoel heb ik ook net zo als jij, alles komt op on terecht... alleen wij kunnen de voeding geven tenzij je gaat kolven... dat jij er vrede mee hebt... is alleen maar goed...

ik zou dat niet kunnen... ik zou me echt schuldig voelen, ik zie dat me zoontje zo geniet van het drinken bij en ik geniet daar ook van... ik zou daar echt niet mee kunnen stoppen...

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dat is niet fijn... kan je niet naar een andere cb gaan? misschien kan je daar wel eerder...

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb dat ook hoor meis... ik hou erg van eten en nu wil ik alleen maar meer eten... ik denk odmat ik bv geef dat mijn lichaam meer energie vraagt... ik probeer het op 3 maaltijden per dag te houden en dan nog fruit er bij te eten... fruit vergeet ik nog wel eens... maar ik heb ook wel eens dagen dat ik me zelf moet dwingen om te eten omdat ik geen trek heb... afvallen doe ik wel maar snel niet...

zou je misschien geen dieet mogen volgen via een dieetiste?

11. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    oh ik eet wel zo veel momenteel. niet normaal! soms zit ik op 12 boterhammen op een dag

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik zo rond de 6 boterhammen per dag... normaal maar 2 hooguit... ben geen persoon dat graag ontbijt...

13. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb weinig tijd nu dus doe het even gauw zonder die moeilijke enters Haha wat betreft het sporten ik wou 3 x per week maar kan de motivatie niet vinden om meer als 1x te gaan Haha. merk ook geen resultaat daarvoor snoep ik teveel. seth. hebben ze dat met 4 weken nog niet gedaan dan? eigenlijk te gek voor woorden hoor ben er weer vandoor meiden dochterlief heeft een baaldag vandaag en die huilt nu weer fijne avond moppies

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ah gossie... last van krampjes misschien?

ik heb ook een beetje een baaldag... nihat heeft maar weinig geslapen vandaag... om 7 uur was hij weer wakker na een uurtje slapen... heb hem nu bij me op de bank op zijn buik... hij slaapt nu een uurtje... zo lief gezicht...

15. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    jawel hoor, ik kan zo naar een diëtiste toe gaan, alleen heb ik daar een vreselijke hekel aan. Ik weet zelf ook heel goed wat wel en niet goed voor mij is en daar hou ik me gewoon zoveel mogelijk aan. ik eet zeker niet teveel iig.

16. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Echt...? Dan zou ik meer dan een kilo per dag aankomen denk ik als ik dat doe, en mijn suikerspiegel zou echt heel erg omhoog schieten. Kom jij niet aan nu dan? Scheelt wel dat je borstvoeding geef nu natuurlijk.

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    misschien is het dan moeilijker om af te vallen omdat je diabetes hebt en dan ook pcos hebt...

ik zelf moet heel erg goed oppassen wat ik eet en om hoe laat... als ik na 7 uur nog wat zwaars eet dan kom ik echt aan... vroeger kon ik eten wat ik wil zonder aan te komen... soms moet ik echt wat laten staan.. daarom duurde het 3 jaar oovr dat ik de laatste kilos kwijt was van de vorige zwangerschap... met fitnissen ging dat neit er af... moest streng dieeten...

18. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Jeetje Seth wat schandalig. Aelinn is al een keer geweest en overmorgen gaan we weer voor de prikken. En dan moet de jouwe nog voor eht eerst:$

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee lieve schatten!

Hier gaat alles goed. Ik ben jullie niet vergeten naar Bart zijn vakantie is nu pas afgelopen en moet dus nu ff een ritme vinden met de kinders maar dat lukt me aardig. Dus zal steeds meer hier te vinden zijn denk ik :D

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    succes meid. ik hoop dat het mag helpen. hij heeft niet meer krampjes dan voorheen. heeft ie zo af en toe en is nog te doen. heb je hypo-allergeen gehaald? ik ben benieuwd hoe het gaat vannacht

Deel Deze Pagina