September 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door wendy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

en mirena??

cearzette mag dan wel.... maar was hier geen succes....

2. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    :D:D:D

Ja, maar voor mezelf is het beter dat hij het toch snel laat doen, want mijn hoofd zegt altijd er is nog hoop nu, omdat hij het zelf nog niet wil laten doen. Maar ik maak mezelf iets wijs, want er is wel degelijk geen hoop meer ;)

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    idd, als ik dat bij Ivy zo gedaan had had ik echt de hele dag met haar gelopen. Aelinn kan er soms helaas ook weer wat van. Waarom maak ik toch kinders die alleen maar wakker willen zijn overdag:(

4. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hier wel soms rust. 's middags slaap ik soms een uurtje of anderhalf uurtje.
    Of het vandaag gaat lukken... geen idee, want Jonah is erg verdrietig :(

5. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Ja hierzo! Wij doen altijd de luier en dan geeft ik bv. Daarna nog even boeren en even knuffelen en bij de eerste tekenen van moeheid...gapen en staren in het bedje.

Ben hier nu sinds woensdag mee bezig. Met name dat in bedje stoppen zonder dat hij in slaap is. Heel veel protest!! Echt moeilijk maar doorgezet.
    Heb ook de regel als je voor de 2h om is huilt dan nog geen bv. Zeker niet als hij daarvoor goed heeft gegeten en wat gespuugd heeft. meestal rek ik het iets langer tot de 2 1/2h.

Het slapen was bij ons de meeste drama en hij heeft ook echt bijna een uur volgehouden om te huilen gisteren en eergister :( erg moeilijk vol te houden maar ik heb doorgezet. Dan mag je volgens het boekje er naar toe maar hem er niet uit pakken. Heb dus maar lekker de fiep gegeven en daar was hij dan nog even zoet mee tot de tijd om was voor de volgende voeding. Tussendoor heeft hij dus helemaal niet geslapen:$

Vandaag lijkt hij er vrede mee te hebben dat ik niet kom. Je hoort hem dan echt even protesthuilen! Alsof hij schreeuwt en huilt tegelijkertijd. Dit voor 3 kraaitjes en dan gaat ie slapen :D:D
    Helemaal uit zichzelf! Ben superblij! Hoop dat het zo door gaat!

6. Seth

Seth Niet meer actief

och... verzacht je gevoel nu....
    het "jezelf voor de gek houden"..... dus begrijpt t wel.....

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wow die groeit hard zeg. Aelinn zit nog in maat 50 en maatje 1 luier:D

8. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Vriendin van mij had er zelfs met de lichtste pil last van :(

9. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    wij vrouwen zijn toch gek. We hebben al een handvol kinderen, komen zelf niet meer aan eten, slapen, pauze, ... toe. Er is altijd wel eentje die huilt, eentje die je nodig heeft, armen tekort. En toch... Willen we er nog eentje.
    Begrijpen wie begrijpen kan hoor... Ikzelf begrijp het alleszins niet ;)

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    fijn dat het werkt, zal ook maar weer s proberen dochter boven te leggen. is toch wel lekker als ze ook s in dr bed is overdag.
    Gefeliciteerd met jullie 10 jarig samen zijn.

11. Seth

Seth Niet meer actief

tja die regelmaat van : handelingen, zit er wel in, maar niet van tijden.....;)
    heb nog het probleem dat ik met de schooltijden zit....;)

breng hem elke keer met gapen naar bed...... resultaat... een overstuur stuiterend kind wat strak staat van de adrenaline... en helemaal niet meer slaapt.....

hij heeft ook last van zn buik.... geen ontlasting, maar wel hoop lucht.... dus tja... dat werkt de rust en regelmaat ook erg tegen;)

cb gebeld en die zei: dat ik er maar ff doorheen moet.....
    hij wil ook niet wakker in box liggen ofzo....;)

nouja tis gewoon een kopie van de andere 2.... alleen nu moeilijker omdat ik er nog 2 heb

12. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    seth, knuf.. pfff lijkt me zwaar hoor!

13. Seth

Seth Niet meer actief

nouja.... zat dr van de week ff door....
    dacht bij mezelf:

waarom wou ik dit ook alweer.....?
    niet vanwege een geweldige zwangerschap.... en dan een kindje wat WEER zo veel huilt...

dochter had natuurlijk reflux, die heeft een half jaar constant gehuild en gekrijst...
    heb toen niet kunnen genieten in het begin...

Bij zoonlief werd ik zowat gedongen om fulltime te werken... dus ook niet echt tijd gehad om te genieten, met al het gezeik er om heen....

en nu....
    nouja... hopelijk werkt die probiotica...

mn ventje begint trouwens wel soms te brabbelen... :)
    jammer alleen dat het hem zovaak niet lekker zit, en hij nog niet kan zeggen waar het zeer doet.... :)

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wat is dat voor ziekte pcos dat je daar de pil voor moet slikken?

15. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Hier zijn de tijden ook echt nog niet ritmisch...als ik ga wandelen of een stukje rijden dan slaapt ie al gauw 5a6h! En dat overdag...
    Het was dan beter om hem wakker te maken bij 3a4h volgens CB

Het lijkt hier dus wel het een of het ander. Of lang slapen of helemaal niet willen slapen! Heb er dus wel helemaal doorheen moeten komen. 2 dagen lang alleen maar huilen in zijn bedje :(

Jelle geeft ons wel een duidelijke melding als er een boertje oid dwars zit. Hij steekt dan zijn tongetje uit...echt lief en erg handig. Dus tot die tijd blijven boeren.

Ah hoor hem alweer een beetje pruttelen...nu erg netjes op 7min na 3h sinds laatste voeding :D
    Ik ga mijn ventje eens even gedag zeggen 8)

16. Seth

Seth Niet meer actief

Dames...
    ben er weer van tussen...

xxx

17. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ik ook, slaapje doen.
    Bye

18. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    weet je dat ik bij 9 maanden pas zoiets had van: ok, nu heb ik alles door? daarvoor heb ik wel genoten hoor, maar ik vond het vooral zwaar. ging ook aan mezelf twijfelen dat ik die roze wolk niet had etc. maar het komt dus goed (anders wilde ik ook geen 2e ;) )

19. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

nog een keer gefeliciteerd met je verjaardag dan ;);)

pff sneu dat hij niet kan poepen.... heeft hij er ook last van ?

jeetje, groeit indd hard zeg ! moet zeggen dat ik dochter ook al aardig hard vind groeien,

bij de geboorte 48 cm nu 54,5...en 2870 gram nu 4230 gram,

20. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    zwaait terug :)

nee geen verbetering :(

ik wacht nog op de woombie, en verder denk ik erover om naar een osteopaat te gaan. ik wil alles wel proberen zo moe ben ik..

Deel Deze Pagina