September 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door wendy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@blinky, nou kijk meid.. je bent dus echt niet de enige, probeer je daaraan vast te houden, het komt vanzelf,

@pisum, hopelijk krijg je vandaag de woombie binnen !!

@ sann, dat is ook wat ik de eerste 5 weken bij dochter dacht... waarom WEER een kindje dat zoveel huilt, gelukkig is het hier een stuk minder,... nog wel veel ... maar echt een heel stuk minder,
    ik hoop zo dat aelinn gauw rust in zichzelf kan vinden...

hier zit onze dochter ook nog in maat 50 :p en dat terwijl ze toch al echt goed gegroeit is... hoef nu de mouwtjes niet meer om te slaan, en ook in maatje 1 van luiers.

2. Popkoorn

ff spammen onze meid lekker aan het spelen in de box.

3. Popkoorn

en nog eentje.

4. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    oh wat heb ik toch een lekker manneke!

Hij heeft weer wat geprutteld en protest gegeven...maar is nu stilletjes aan het gapen in de wieg :) Geen gehuil om mama meer....Het gaat goed!

5. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    hier zijn jullie, was even zoeken... maar gevonden...

6. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Ik geef ook bv, en de 3e week ff een dip-moment gehad wat waarschijnlijk een regeldag was :p
    Twan komt om de 3 uur overdag en drinkt dan 2 borsten heel af en toe 1 borst. Tussendoor boertje en luiertje doen.
    's Avonds rond 22u 2 borsten en dan komt hij rond 3 á 4 uur 's nachts weer. Huilen nagenoeg niet hier. Alleen als hij na 5 minuten utteren nog geen borst heeft, dan gaat hij huilen (als je het zo mag noemen). Tot nu toe net zo'n makkelijke klant als Luka, dus wij zijn erg blij :D

Tevens is dit onze laatste, en ook daar ben ik erg blij mee :D Maar ik heb vroeger altijd geroepen dat ik 2 kinderen wilde, en dat moesten dan 2 zoons zijn haha... De eerste wilde ik Tim noemen, maar ja mijn vriend heet Tim, dus dat werd hem niet :p

En mijn dikke buik is wel het laatste wat ik mis :p Ik vond het erg beperkend en zwaar. Nou ben ik ook niet de grootste, maar dat moet niet uitmaken denk ik. Ik ben gewoon veel te veel gehecht aan mijn strakke lijntje ;) Nog 1.5 kilo en ik zit weer op mijn oude gewicht! JIPPIE!!!!!! :D Komt natuurlijk grotendeels door de bv.

Ik ga boodschappen doen en dan gaan ik met de mannen naar mijn pa, en daar eten we gezellig.

Fijne dag allemaal!

7. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Lucky You, zulke makkelijke kindjes!! Eet smakelijk strakjes

8. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Mooie meid! Je ziet het er niet aan af hoor dat ze zo vroeg is geboren :p

9. Alita

Alita Niet meer actief

oh ja want erna heb ik vreselijke hoofdpijn...nu dus ook ga zo even slapen want ik hou het niet uit...en misseijk ben ik

10. Alita

Alita Niet meer actief

is idd waar met de bv maar 10 dagen is wel veel he?

11. Alita

Alita Niet meer actief

Zullen we maar opnieuw beginnen met de lijst??
    Als iedereen gewoon gelijk op datum sorteert???

Bevallen

Cindy24 (27) - 2e kindje - geheim - 16september - 3550 - 50cm

Vlindertjes:
    Trishka -Eliza* - 16 april - om 14.48 uur - 85 gr - 14 cm - 17wkn, 1d
    *Voor altijd in onze gedachte!*
    Prulleke - Luuk* 25 april - 200 gr - 22 cm
    *Helaas is Luuk een mooie vlinder ̡Ӝ̵̨̄geworden*

12. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Blinky, en dan nog denken dat je geen goede moeder bent....? Dat is jouw moedergevoel meid.... Jij doet het heel erg goed, maak je er niet te druk over! Ik kan mijn ventje ook niet laten liggen als hij huilt. Nu huilt hij ook nooit moet ik zeggen, is een super tevreden en lief kindje! Hij laat zich horen met een kort huiltje bij honger en als hij gewoon mamahonger heeft! Direct stil als ik hem pak en tegen me aan leg! Ik heb een wondermooi kindje gekregen, dat besef ik heel goed!

Vergeet ook niet dat je nog in de kraamperiode zit, die duurt 6 weken nl. En je bomvol met hormonen zit die je ook heel onzeker kunnen maken! Dat herken ik maar al te goed! Hou je kindje maar lekker veel bij je meid, dat hebben ze ook gewoon nodig!

Dikke knuffel,

Hadassa

13. Alita

Alita Niet meer actief

en dan nog het ontzwangeren wat meestal weer 9 maanden duurt;)

14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Dat is zeker niet leuk als je kindje niet poept... margoed, wat je al schreef, hij groeit erg goed haha! Hij krijgt zeker slagroom aangemaakt met heel veel suiker als bv....!

Hopelijk gaat de probioticakuur helpen zeg! Heeft hij ook erg veel krampjes? Nu al maat 62 en luiers nr. 3 pffff, mijn ventje groeit ook als kool, hij krijgt heerlijk bolle wangetjes en lekkere beentjes! En zijn buikje is ook al zo lekker bol aan het worden. Heerlijke baby vind ik het nu! Echt genieten hoor... Je groeit met je kindje mee merk ik... dat hele prille van het begin is er niet meer, maar dat vind ik ook niet erg! Zo helder als hij nu kan liggen kijken, zooo lief! Schatje...!

Hoe is het met je bekken nu?

knuf,

hadassa

15. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hmmm ja, kan ik me echt voorstellen!!! Dat zal je bij veel meer dingen gaan krijgen denk ik... best moeilijk he... mag je emo over zijn hoor!

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dat is niet zo mooi meid hoe komt het?

17. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ja grappig, daar moest ik aan denken toen ik je berichtje las. Zo zie je maar weer he, dat de vervelende dingen uit je zwangerschap verdwijnen en de fijne momenten je bijblijven! Geeft niks meid, hoort erbij!! We kunnen moeilijk altijd zwanger blijven he!

Dikke knuf,

Hadassa

18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hmmm... hier man heeft hert er erg zwaar mee momenteel ;););) Maarja, ik vloei nog behoorlijk!! In kraamweek bijna niet gevloeid, maar erna.... pfffff het stopt niet lijkt het wel! Maargoed, troep moet eruit he, lijkt me handig dat het huisje weer schoon wordt....

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ow meissie toch! Dat klinkt niet lekker. Dat je onzeker bent kan ik me goed voorstellen het is natuurlijk je eerste kindje en je wil alleen het beste voor hem. Probeer alleen niet te vergeten. Dat je een geweldige moeder bent!! Wat je ook kan doen is een keer met je ha hierover praten mocht het erger worden. Dikke knuffel lieverd!

20. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Euhhh waar er vijf zijn, kunnen we ook wel 6 wonen hoor hahaha... zelf kom ik uit een gezin van 8...

Deel Deze Pagina