Ik dacht dat jouw PCOS over was Karagoz...??? Ik heb het helaas ook... maar slik er niet de pil voor...
osteopaat zou ik zeker proberen. Ivy huilde als baby zo goed als de hele dag en was continu heel gespannen. we zijn met 3 maanden ergens 3 keer bij de osteopaat geweest. die constateerde een niet goed zittende nekwervel en de schedelplaten zaten neit helemaal lekker. hij deed zulke kleine manipulaties dat je niks zag maar na 3 keer had ik wel een compleet ander kind. Weinig meer huilen en een stuk relaxter en vrolijker.
ik probeer soms ook even uurtje te slapen maar dat lukt me niet, meestal als mijn man half 5 thuis komt dan kan ik even gaan liggen... hij geeft dan de oudste aandacht... overdag wil ik wel maar moet 4 keer heen en weer om de oudste op te halen... in het weekend heb ik genoeg tijd om te rusten want dan is mijn man er...
bij ons dus ook rust, regelmaat en rein... eerst de bv, dan luier verschonen, wilt hij nog drinken dan even knuffelen e naandacht geven en dan naar bed... meestal dan wilt hij de speen als hij heel erg moe is slaapt hij vrijwel gelijk anders gaat hij nog even protesteren en beetje schreeuwen/huilen... en dan valt hij in slaap...
jeetje... hopelijk kan je een oplossing vinden... op een gegeven moment zal er toch wel wat zijn... denk aan je meis ... dikke knuff xxx
dat is ook zo natuurlijk... en zwanger zijn is niet iets wat je dagelijks mee maak... het is maximaal 9 mnd en dan is het weg...
ik vloeide 4 weken en na 3 dagen begon het weer met helder bloed... ik dacht dat ik ongesteld werd maar het was alleen met afvegen en zo af en toe in het verband en dat is nu nog steeds zo... volgende week naar de vk voor de laatste controle dus gelijk maar vragen
van de pcos genees je niet meis... helaas... ik he bdan wel een hele lichte vorm... maar ik merk wel aan mijn lichaam dat als ik de pil niet slik dat het wel erger wordt... ik was gestopt met de pil in 2008 en ik had bijna geen haar meer over op mijn hoofd, gewichts toename etc... slik jij helemaal geen medicijnen voor de pcos dan? mijn gyn rade het juist aan om de pil te slikken...