zeker zielig voor nihat, ik had zijn speen niet meegenomen (omdat ik hem die nu niet wilt geven omdat ik denk dat de bv wat minder wordt) en mijn pink wilde hij maar een paar tellen tot dat hij door kreeg dat er niets uit kwam... iedereen in de wachtkamer mij aan kijken... een oudere vrouw vroeg me waarom hij huilen en i kzei dat hij honger had maar ik niet hier ga voeden bij iedereen... ze begreep me wel maar ze zei dat heus niet erg is om te voeden hier... ach ja, oudere mensen... zou het risicio niet nemen hoor met isra... heb het vandaag meegemaakt.... spiraal vind ik ook niets, pil vind ik niet erg en condooms ook niet... manlief wil geen condooms... straks helemaal niet meer want hij wil geopereerd worden...
bij gyn voeden... nee lijkt mij geen goed idee... ik ben niet iemand die bij iedereen gaat voeden... ookal kan ik er een doek over heen doen, als nog niet... ben een beetje preuts misschien... en ik kon ieder moment opgeroepen worden bij de gyn ookal zou ik gaan voeden in de wachtkamer, zit je net en dan moet je weer weg... maar ik mocht in de familikamer gaan voeden want ik was niet ala minuut thuis
indd, waar haal je de tijd vandaan... ik heb er wel tijd voor maar dan ben ik helemaal moe van de dag en wil ik alleen maar lekker bankhangen... heb dan echt geen energie over... ik dacht zelf dat het pijnlijk zou zijn om weer "het" te doen na de bevalling maar dat viel best mee...
tijd is altijd wel te maken. Maar mijn man is best wel bang voor 'een ongelukje', hoewel ik al sinds week twee aan de pil zit. Vier maal per week halen we nog net niet hier
@amigo, balen van de infectie, maar gelukkig met het kuurtje zo weg wbt de fles... je moet gewoon echt voeden op verzoek, het zijn allemaal richtlijnen,en de enige richtlijn waar je je een beetje aan moet houden volgens het cb is het liefst niet boven de 1 liter, nou dan kun je best 6x150 geven toch, onze zoon kreeg het ook, en onze dochter ook als ze nachtvoeding wil, en wbt de tijd voor seks... ehmm sochtends... wanneer de kids nog slapen zo tegen een uurtje of 5 soms.... en ehmm smiddags wanneer ze op bed liggen tussen half 1 en 2 en savonds na 8 uur het is logische hoor dat je er nog even niet aan moet denken, en toen ik bevallen was van zoonlief vond ik het ook erg spannend om weer seks te hebben... vond het zelfs best eng, maar nu helemaal niet, het voelde daaronder gewoon als vanouds, heb nooit een beursgevoel gehad bij deze bevalling, en bloeden was met 2 weken zo goed als over, dus we durfden wel weer @karagoz... ja ik ben ook moe van de dag... daarom meestal de dag goed beginnen en in de ochtend hahaha nee serieus, ik ben ook erg moe, en denk soms : totaaal geen zin, maar als manlief dan aanstalten maakt... het werkt gewoon echt ontspannend,
Wat fijn dat het goed er uit ziet. Ik hoop niet dat hij mijn huidje heeft want dat heelt niet zo makkelijk @kilo's vandaag gewogen en ik moet nog 2kilo tot het startgewicht. Liever nog wat meer natuurlijk..wie weet gaat dat nu beter aangezien ik voor het eerst in mijn leven een keer goed eet.
Ha Lieve dames! @sex hier nog niet aangezien ik nog best veel vloei en ik erachter ben gekomen dat ik toch ene scheurtje in mijn binnenste schaamlip heb wat nu dus gezellig als een los flubbertje loshangt pff dat hadden ze dus best ven kunnen hechten vind ik want nu denk ik dat ik er toch wat aan moet laten doen manlief graptje al dat mijn hele binnenvoering eruit hangt :x @voeding ik voed Izzy gewoon op verzoek. Ze krijgt nu 8x 100 cc (90cc+3) en de ene keer drinkt ze alles op en de andere keer laat ze 20cc staan. Ik maak haar overdag wel na 3 uur wakker als ze toch nog ligt te slapen zodat ik er 's nachts maar 1x uit hoef en eigenlijk komt ze pas tussen 5.00 en 6.30 dus we hebben hier echt geluk. @schoonmaken etc ik probeer hier tussendoor wel van alles te doen maar als het er niet van komt dan maar even niet.. moet zeggen dat ik nu veel ontspannener ben dan na de bevalling van sepp @Rodayna Jouw verhaal is voor mij heel herkenbaar van na mijn 1e bevalling ... ik kon ook echt niet genieten en moest zo ontzettend wennen aan mijn nieuwe leven .. bij mij heeft dat wel een maand of drie geduurd eigenlijk tot ik weer ging werken en ik me dus weer wat meer mezelf ging voelen.. Meid krop het niet op en praat erover maar ga misschien toch even naar de huisarts, als het geen pnd is kan het het wel worden. Ik vind een 2e kindje echt veel relaxter, de stress die je ervaart bij zo'n eerste is er nu helemaal niet. Ik kan er echt veel meer van genieten! Nu scheelt het misschien dat Izzy een hele rustige baby is en sepp heel erg veel hulde. @all Zaterdag kraamfeest gehad voor onze vrienden maar we hadden erg veel afzeggingen Nou was het heel erg gezellig dus ik miste de rest niet maar als ze nu maar niet denken dat ze in de aankomende weken toch 's avonds mogen komen want daar heb ik dus echt geen zin in. Ik heb niet voor niks een kraamfeest georganiseerd! @Wendy heerlijk meid dat je zo verwend bent!! En uggs Joehoe ik ben benieuwd welke je gaat kopen! Ik heb toevallig vanochten baby uggs voor izzy besteld
nee hoor denny slaapt gewoon in zijn kleertjes. hij draagt ook nog echt van die schattige zachte pakjes. hij heeft nog zoveel tijd om stoer te zijn
4 keer per week alweer... Wow, wat eenbofkont die vent van mij.... hier al maanden niks gedaan, ik vloei nog steeds nu, hoewel vandaag niet, dus ben benieuwd of het nu bijna klaar is ermee.... Ik hoop het maar... mijn vent kan bijna niet meer wachten haha.... Ik ga Olliver idd s'nachts maar minder voeding geven, lijkt me beter. Thxs voor de tip!
Jonah wel. Ik doe dat uit voorzorg hoor. Omdat m'n andere zoontjes nacht-dag wisselden. Het hielp toen echt wel om, als onderdeel van een routine, hun 's avonds een pyjamaatje aan te trekken. Jonah slaapt 's nachts goed. Ik durf niet zeggen of het daardoor komt, maar ik doe het toch maar. Hij heeft deze week trouwens voor het eerst een mini-jeansbroekje gedragen. (Hij zit ook al in maat 62 ) En dan 's nachts een zacht pyjamaatje aan zodat hij weet dat hij moet gaan slapen. Ik heb het trouwens ook meer voor die schattige zachte pakjes, ik had er veel in maatje 56, die staan nu al in een doosje om weg te doen. Een pamperdoosje vol met zijn eerste kleertjes