September 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door wendy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hahaha niet nodig hoor;). fijn gevoel is het he. ik mis het soms ook nog hoor

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@elif, aah knap manneke !!! en lief dat je man zo reageert !! zo reageerde mijn man ook steeds, echt zo aandoenelijk :D

@jane, wauw mooie foto's hoor !!
    duur hé die fotoshoots .... heb het zelf laten doen bij de AH kreeg je ook 1 foto gratis, die zijn indd het lelijkste :p wij hebben toen 4 foto's gekocht en 10 pasfotootjes, 75 euro ......
    maarja...als je je kindje dan zo op die foto zit... is het zoooo moeilijk om ze niet te nemen ;)

@ktje, indd knap van je vader hoor, dat hij daarin standvastig is gebleven, ook fijn voor de kinderen ! gelukkig snapt je moeder hem nu wel.... stom hé dat ze dat soms gewoon even nodig hebben om hard aan gepakt te worden voordat ze het snappen.....

hier wil manlief misschien nog 1 keer toch naar zijn moeder om te praten en het haar heel goed duidelijk maken hoe WIJ het willen doen, en als ze daar niet mee eens is, of nog 1 zo doet vooral waar de kids bij zijn... dat het dan einde oefening is,

aan de ene kant snap ik het... het is en blijft zijn moeder en oma voor de kids... maar aan de andere kant .... ik ben er zo ontzettend klaar mee, ik denk dat ook zij misschien maar een op de :"harde"manier aangepakt moet worden en dan duurt dat
    misschien een paar maand maar uiteindelijk zal ze misschien toch bij zichzelf denken : ik ga toch mijn excuus maken al is het maar voor de kleinkinderen.....

maargoed manlief is er nog niet over uit, hij wil ook weer niet de eerste zijn die WEER de stap zet, zij moet maar een bij zichzelf nagaan,

pff nou we moeten het er nog maar weer eens over hebben, en we zullen zien wat voor afloop dit heeft,

jeetje, wat heeft ryan goed geslapen ondanks zijn prikjes zeg.... je bent wel erg gezegend met een goedslapen kindje haha,

@sann, lieverd, ook van mij even een dikke knuf voor jou, wou dat je wat dichterbij had gewoond, dan was ik naar je toe gekomen, maar ik heb ook geen auto dat ik jou kant op kan, ( heb niet eens een rijbewijs... )

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh meid dat geloof ik graag. lijkt me zo moeilijk om je man steeds zo lang te moeten missen

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik vind het echt super mooie foto´s

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hopelijk krijgt ziva er snel wat minder last van.
    en gelukkig is ze goedgekeurd. vond ik zelf toch een hele geruststelling

6. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    mejojo ja hier vond moeder het ook noodzakelijk dat IK mijn excuus aanbood, nou daar had ze dan nog lang op kunnen w88.
    Ze heeft het dus ook op de harde manier moeten leren en haar kleindochter 2 jaar niet gezien.... snap eens ben je er klaar mee...

ja wij zijn gezegend met 2 langslapers

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    als bij mij de melk terugloopt met tijden dan ga ik een uur na elke voeding beide borsten kolven. dan komt na een paar dagen de productie weer goed op gang. mss is het voor jou ook een idee om dat te doen wanneer hij kort drinkt, maar ik weet niet of jij het was die kolven niet zag zitten

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden! Sorry voor de verwaarlozing maar gotver wat hebben wij het druk haha ;) veel visite en nog vrijgezellenfeesten.

Deze week met Didi naar het CB geweest. Alles perfect 53cm 4040 gram

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wat is er eigenlijk gebeurd met de andere september hyves? Ik kreeg een hele tijd geleden wel een pbtje over een andere septembermama hyves maar snapte er vrij weinig van. Is er wat voorgevallen?

Heb me ook net weer aangemeld

10. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Meiden, question!

Maakt het wat uit als alleen manlief en ik de fles aan de kleine geven? Schoonmoeder is er namelijk een punt van het maken.. Volgens haar kan het dus zo zijn als alleen manlief en ik de fles geven, dat Finn straks de fles van iemand anders niet meer accepteerd?:(;)..

Lig bijna wekelijks in de knoop met schoonmoeder (ofja met manlief, want tegen mij zegt ze niets).. Het zit zo: Toen kleine Finn geboren was moest ik er niets van weten, ik wou geen flesje doen, geen luier geen badje enz. Gelukkig is dat weer bijgedraaid maar dat terzijde.. Dus in het begin was ik ook heel makkelijk met Finn uit handen te geven en dus ook met flesjes.. Schoonma, schoonzus en mijn moeder hebben nog eerder een flesje mogen geven dan ikzelf.. Sinds dat Finn 3 weekjes is heb ik echt het gevoel dat ik een heleboel heb gemist, dus heb vanaf toen met manlief afgesproken dat alleen wij de fles nog deden.. Klinkt misschien raar, maar het stak me in me hart als anderen verheerlijkt Finn de fles zaten te geven..

En nu moet ik me gaan verantwoorden waarom ik graag de fles geef ipv schoonma.. En vooral nu ik hoor welke redenatie erachter zit, hoor ik graag jullie reacties hierover.. Stel ik me aan, dat ik perse zelf de fles wil geven om zo mijn tijd in te halen (voor mijn gevoel dan) wat ik in het begin heb gemist.. Kan er zo van balen, want als dit al zo'n punt is, wat gaat dan nog allemaal volgen?!?

Extra jammer vind ik het ook dat mijn ouders mijn besluit respecteren en zij zeggen tegen me: meid doe waar jij je goed bij voelt, het is jullie kindje.. Grrr, ben me ontzettend hierover op aan het vreten, vooral ook omdat er nog meer speelt, maar deze redenatie over de fles bezorgt me kippevel, heb echt het gevoel dat ze Finn zoveel mogelijk voor zichzelf wilt hebben.. En als Finn honger heeft, dan drinkt ie toch uit ieders hand de fles, al zou ik de hond het aanleren, honger is honger, zal hem wat boeien wie de fles vasthoudt of niet??

Sorry, tis een beetje lang geworden, en dat heb ik het nog geprobeerd in te korten:)..
    Hoor graag jullie reacties..

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik draag ook nog steeds positiebroeken. mijn oude broeken pas ik niet meer. zijn te groot:p. wel een nieuwe broek gekocht. zit super alleen mijn buik is nog veel te dikke blubber dus zit het daar nog niet lekker

12. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

bij zoonlief waren manlief en ik ook de enige die hem een flesje gaven,( met uitzonderingen van wanneer iemand ging oppassen op ons zoontje)

ook bij dochterlief geven manlief en ik zelf de fles... wij doen het graag zelf, en waarom iemand anders laten doen als we et zelf ook kunnen,

het is dan wel niet zo intiem als bv, maar toch een moment met je kindje,

en meid...geloof me.... wanneer je kindje echt honger heeft..... drinkt hij bij iedereen..

13. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Ja dat dacht ik dus ook, maar volgens haar komt het dus echt voor dat kindjes de fles dan niet meer accepteren als iemand anders de fles geeft:(.. Ik wist ook niet wat ik hoorde toen manlief ermee kwam aanzetten..

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    lieverd ik geef bv, maar geef ook weleens afgekolfde voeding. zelfs daarbij hebben manlief en ik besloten dat alleen wij zelf die fles geven. alleen als iemand oppast mag die persoon de fles geven. ik vind het niks als iedereen dat maar doet. lekker doen waar jij je goed bij voelt. kan me voorstellen dat je wat in te halen hebt.

het is jou kindje en niet van je schoonmoeder;)

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    is niet waar hoor. wil ze je gewoon mee overtuigen;)

16. Alita

Alita Niet meer actief

aaah dacht al hahaha

17. Alita

Alita Niet meer actief

vindt ik ook!!

18. Alita

Alita Niet meer actief

uhm vooral doen wat jullie willen meid.....en wat een onzin van je sm:x jullie kindje wilt gewoon eten en van wie zal hem wat uitmaken!!
    Het maakt haar waarschijnlijk meer uit hahahaha...zal ze wel niet leuk vinden dat jij dat zegt en jaloersheid ofzo?

Doe vooral wat jullie willen!! Is jullie kindje,,,

19. Alita

Alita Niet meer actief

hier ook een druk weekend voor de boeg!!

Fijn dat alles goed was op het cb!!

20. Alita

Alita Niet meer actief

ga ik je ook accepteren;)
    Wat voor een pb-tje dan?
    Die werd niks meer mee gedaan blijkbaar dus is er een nieuwe gemaakt

Deel Deze Pagina