September 2010 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door wendy1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik had het al gezien op je hyves. wat akelig zeg. veel sterkte

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    dat is idd heel moeilijk. erg hoor als iemand zo graag een kindje wil en het gaat niet:x

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    heerlijk die drukte in je buik:)

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pfff lekker nachtje. hoop dat je je lekker hebt kunnen ontspannen vandaag

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    joh lekker toch juist

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wow wat heerlijk. Ik liet ivy ook altijd gewoon slapen hoor en niks geen last

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    raar mens wel hoor. beetje egoïstisch wel

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik mag m deze week halen. Hopelijk prikken ze hier beter.
    Was de kinderboerderij leuk?

9. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

jaa kinderboerderij was erg leuk.... zoonlief geniet er zo ontzettend van, en tja... daar geniet ik weer van ;)

hoe is het met jou ??

10. Popkoorn

@ all.... ben benieuwd hoe het hier vannacht gaat.... zoonlief word hopelijk rond 8 uur wakker... ehmm 7 uur dus eigenlijk omdat de klok word terug gezet....

zul je zien... word hij 6 uur wakker ( dus eigenlijk 7 uur )
    en dochter wil om 5 uur de fles, wat dus eigenlijk 4 uur is, of om 4 uur terwijl het eigenlijk 3 uur is.... en zo ben ik dan de hele nacht wakker :p

dochterlief breng ik nu naar bed, en hopen op het beste ;)

ik hoop dat jullie kindjes niet zoveel last hebben van het klok verzetten,

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pfff sorry dames, het is echt teveel om overal op te reageren typend met 1 hand omdat ik Aelinn op de arm heb.
    Hier gaat alles goed. Aelinn groeit lekker. Blijft allewen erg onrustig wel. Met mij gaat het nog steeds waardeloos

12. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Jeej, Aelinn alweer 2 maandjes oud vandaag! Maar jeetje Sann, wat ontzettend kl*te dat je je zo blijft voelen.. Moeten die medicijnen niet al een beetje beginnen te werken? Pff, hoop echt dat je je snel wat beter gaat voelen, je zult er zelf ook echt moe van zijn he.. Dikke knuffel!

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik moet donderdag terug naar de huisarts en denk dat de dosering wel omhoog zal gaan. ook moet ik eind november voor een intake naar een psych

14. Popkoorn

onze meid heeft gewoon geslapen tot kwart over 5 nieuwe tijd. dus eigenlijk kwart over 6 ze slaapt meestal tot 5 dus dit uurtje extra is wel lekker manlief is er uit gegaan want hij moet zo toch werken. hopen dat zoonlief ook nog lekker blijft liggen

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ktje ik heb het wel gevonden op doorslapen.nl en dat geld alleen voor hele jonge babies. Dus dat maakt nu niet meer uit. Hier weer een goede nacht tot 09.00 uur nou ja eigenlijk 08.00 uur.

Sann wat vervelend dat je je nog niet lekker in je vel voelt. Hoop dat dat snel mag veranderen.

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wat super zeg!

17. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    :D:D:D:D fijn mejojo

18. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    He lieve Buddy! Hoe is het met je? En met ryan en Amy?! Heeft Ryan nog veel last gehad van zijn spuitjes?

19. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @sann dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat de huisarts je verder kan helpen want zo blijven terwijl je al medicijnen gebruikt lijkt me niet de bedoeling!

@mejojo heerlijk genoten dus van de kinderboerderij lekker zeg! En goed geslapen dus super hoor!

@jane wow weer een heerlijk nachtje!! Super hoor!

20. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen meiden,

Hier ben ik even tussen het geren en gevlieg door. Ik ga zo weer naar het ziekenhuis. Luka heeft vannacht geen zuurstof gehad :D Dus waarschijnlijk mogen we hem vandaag mee naar huis nemen!!! Hij vroeg gisteren constant of hij naar huisje mocht. Wat is dat zielig zeg! Met traantjes in zijn ogen, pffff. Dus ik zat er gisteravond ook ff doorheen. Er gebeurt ineens teveel. Mijn bv is sinds eergisteren gigantisch teruggelopen, dus Twan zit eigenlijk volledig op fv. Hij mist me best erg merk ik. Hij drinkt aan het einde van de dag de fv bij mijn zusje niet zo goed. Maar als ik hem geef dan gaat het er goed in. Ik leg hem op de dag nog wel aan, al is het alleen maar voor het fysieke contact en het kleine beetje wat hij dan nog kan drinken. Gisteren allemaal harde plekken in mijn borsten, dus ik heb ze helemaal leeggekolft onder de douche. Het is lastig zo pendelen tussen Luka en Twan, en dan toch nog de goede moed erin te houden. Maar als Luka vandag naar huis mag, is ons gezinnetje in ieder geval weer compleet en kunnen we rustig ons oude ritme weer in gaan.

Ik reageer later op jullie, daar heb ik nu echt geen tijd voor, sorry!

Liefs Michelle

Deel Deze Pagina