Meid het is onzin en het is respectloos dat ze dit niet wil accepteren. Gewoon voet bij stuk houden hoor! Het is wel jouw kind!
Oh wat vreselijk zeg! Ik zou in ieder geval een kaartje sturen zodat ze weten dat je met hun mee leeft met een uitnodiging om als ze willen te komen praten.
Hoi Lieverd, met de kids gaat het goed. Beetje miemelig en verhoging heeft Ryan gehad na de spuitjes. Met mama gaat het even wat minder, vandaag beetje dip-dagje(naar gedroomd over de operatie, bah) Hoe is het met jou, en Sepp en Izzy, beetje je draai kunnen vinden???? En natuurlijk hoe gaat ie tussen jou en manlief?? Jane: Ja dat was ook het enigste wat ik heb kunnen vinden.. Jinne: wanneer hadden jullie het gesprek met de anesthesist?? Zie jij er ook zo tegenop? michelle: duim dat je Luka weer lekker mee naar huis mag nemen..
Fijn dat het met de kids goed gaat! Wel vervelend dat het met jou nog steeds niet helemaal lekker gaat...Ik hoop dat de medicijnen dan wat beter gaan werken....en anders spui maar lekker raak hier op ZP hoor...vinden wij echt niet erg!
wij hebben de 11e de hele reutemeteut :S Hoe meer het dichterbij komt hoe erger de spanning begint op te lopen Denk maar zo ze doen dit behoorlijk vaak in het ziekenhuis in nijmegen en daarbij is het bij ons een licht geval.Het had nog veel erger gekunt
hellow!!! @Sann jeetje meid is niet meer leuk zo he....hoop dat de HA je kan helpen...fijn dat je naar de psychiater mag daar kun je heerlijk je ei kwijt meid...en kunnen ze je helpen.. Gister zou ik kraambezoek krijgen om 2uur bellen ze af om 13:30 Nu krijgen we straks weer bezoek om 15uur.....heb er zin in!! Gister verjaardag van neefje gehad was gezellig..alleen jammer dat ik zo`n ***familie heb die niet komt opdagen!! Mijn broer en schoonzus gewoon helemaal niks van zich laten horen en mijn moeder had een kadokaart in de brievenbus gegooid Niet normaal allemaal...en erg voor mijn neefje hij is 9 jaar en dus oud genoeg om dingen te begrijpen
Oh lieverd kan me voorstelle dat je daar een dipje van hebt! Is allemaall ook niet niks!! Hij is ook nog zo klein Ik hoop dat de tijd snel gaat en dat jullie het allemaal straks achter de rug hebben! Hier alles goed! Izzy doet het super en Sepp vindt het geweldig om grote broer te zijn Ik mag niet klagen. heb idd wel een beetje moeite om weer helemaal mijn draai te vinden maar het gaat steeds beter! met manlief en mij gaat het eigenlijk ook heel goed! Hij doet erg zijn best maar het vertrouwen moet weer groeien. Hij heeft daar gelukkig veel respect voor (en doet moet hij eigenlijk ook maar ) Lief dat je het vraagt. 12 november wordt Ryan toch geopereerd? Of zit ik nu helemaal met een verkeerde datum in mijn hoofd Dikke kus
@ mama van sepp, het was `19 november dat ryan word geopereerd en wat fijn dat jullie je draai een beetje kunnen vinden, en dat het met jou en manlief eigenlijk ook heel goed gaat ! @ cindy, pff ja lullig is dat zeg, zeker voor je neefje ! @ michelle, hopelijk mag hij vandaag mee naar huis !! wel jammer van je bv, @ sann, ach meis toch....wou zo graag dat ik iets voor je kon doen !! @ hier... vanochtend half 6 dochter wakker, manlief zou eruit gaan want hij moest toch 6 uur eruit voor zijn werk.... begint dochter beneden heel hard te schreeuwen.... manlief weet niet wat er aan de hand is.... hmm ik ga naar beneden, pak haar op, en ruik meteen een poepluier.... luier verschoont en toen wou ze wel drinken, wou ik haar weer aan manlief geven.... ligt meneer weer met zijn kont in bed.... ehhh en bedankt hé !!! ze heeft van de 150 cc, 60 cc laten staan.... heeft toen pas om half 11 weer de fles gekregen.... toen had ze neit genoeg aan 150 en heb haar nog eens 60 gegeven... dit dronk ze maar wat graag extra !! nouja eigenlijk is niet zo extra omdat ze vanochtend dus wat liet staan.
ik was dat weer vergeten eigenlijk van jou en je man...fijn dat het beter gaat nu meid..nu wil je geen stress hebben
@Ktje lieve schat helemaal over je heen gelezen sorry...heb je als je 10 dingen tegelijk wilt doen!! Maar kan me voorstellen dat het je er beangstigd meid...zo`n klein mupke en dan een operatie...het is ook niet niks allemaal...heel veel sterkte norgmaals zoals ik toen al zei op "het wachten op" de operatie dat lijkt me ook erg.. Probeer vertrouwen te hebben in de artsen meid...en Kitty waa jij mee kletst op hyves waarvan haar dochter ook zo`n operatie heeft gehad is een oud klasgenootje van mij...kleine wereld he? Dikke kus en knuffel voor jullie!!!
ik hoop dat je het kunt volhouden om de bv aan te bieden. spanning kan ook erg veel invloed hebben op je bv. hopelijk krijg je het uiteindelijk weer lekker op gang, maar denk vooral ff aan jezelf en je gezinnetje. dat is veel belangrijker
is wel begrijpelijk natuurlijk dat je je zorgen maakt over de operatie. gelukkig is Ryan een sterk ventje dat heeft ie al wel bewezen. hopelijk ga je je nog wat beter voelen vandaag
zo die bellen wel laat af zeg! wat rot voor je neefje dat ze zich niet volwassen kunnen gedragen voor een keertje zodat hij ook een leuke dag heeft. zielig voor het kind. wij krijgen ook om 15.00 visite. ik heb er zin in
Michelle, sterkte met Luca en beterschap! Ik hoop dat hij lekker vandaag mee naar huis kan! Ik heb ff vlug de boel een klein beetje doorgescand hier... maar begin gewoon hier hoor, is geen doen om op alles nu nog te reageren. We zijn gister aan het einde van de middag thuis gekomen, spullen opruimen, vriendin op bezoek en s'avonds weer op bezoek bij vrienden van ons die deze week hier n het dorp zijn komen wonen... Hier gaat het goed, met Olliver ook gelukkig. Hij slaapt nog niet door, is het wel aan het verlengen. S'morgens wil hij niet graag de fles merk ik. Hij komt dan bij mij in bed liggen en slaapt lekker nog een poos verder tegen mij aan. Zo lief! vandaag heeft hij een hangdagje, wil nergens slapen alleen tegen mij of mijn vent aan. Nu hebben we een lekkere hangdag, dus dat mag nu ook wel een keertje... Weet niet wat hij heeft. Aankomende zaterdag moet ikv oor de griepprik komen, weet alleen niet of ik hem wel wil hebben.... Morgen na controle bij de gynaecoloog, ben benieuwd! Verder ben ik vandaag erg moe.... dus ik duik weer lekker op de bank nu! Fijne zondag allemaal! Hadassa