September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Goede morgen allemaal! Wie is er net als ik misselijk vanmorgen..... Ik ben niet zo vreselijk misselijk dat ik moet overgeven, maar een voortdurend misselijk gevoel in mijn buik, wat met vlagen omhoog komt en weer wegzakt! Ook al heb ik net gegeten!

Mijn dochtertje droomde vannacht dat ik een mega buik had gekregen en ging bevallen van een vierling.... mijn mannetje droomde de nacht ervoor dat ik de eerste echo kreeg, en ineens zag je... "pling"......"pling"....! 2 hartjes...! Hij houdt vol dat het een tweeling is.... en ik zeg, nee hoor, het is er echt 1.... moet toch een beetje tegenhangen he haha!

Een fijne dag allemaal en voor iedereen met controles en echo's, veel succes!

2. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    5 februari
    mmuisje 2e echo

zijn er niet meer die vandaag een echo of controle hebben...??

3. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    5 februari
    mmuisje 2e echo
    Trishka intake VK
    Franzje 1e echo en intake vk

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Sann en andere ladies die een goede echo hebben gehad...HELEMAAL SUPER!

5. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Ik doe mee met de misselijkheid Hadassa bweirk!

Deze nacht om 4u al moeten opstaan, ik scheurde echt van de honger (?) en de volgende stap is overgeven dus dan zit ik snel achter tafel!
    Gauw en cakeje en wat fristi binnengewerkt.. kon ik natuurlijk niet meer slapen 8) 6u hetzelfde verhaal! ofwel is dat wormpje goed aan het groeien ofwel eet ik door de dag te weinig.. heb dan ook in niks zin!!

heb wel het gevoel dat de misselijkheid nu bij bijna 9w iets begint te verminderen (niet langer de ganse dag zeg maar)

hopelijk is ze bij 12w helemaal weg!!!

heel vreemd: ik had vanaf het begin een voorgevoel dat het een meisje zou zijn.. en nu sinds een week ben ik quasi zeker dat het een jongen is! vraag me niet vanwaar die ommekeer komt, het voelt gwooon zo :)

succes met de echos vandaag! ik wil ooooook! ;)

6. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey meiden,

gisteren een rotdag gehad, opgestaan met hoofdpijn, die bonkend in mijn hoofd bleef rondgaan tot ik gisterenavond in mijn bed ben gekropen en daarbij nog eens gewerkt van half negen tot half zeven... mja echt een dag om snel te vergeten...

weet iemand vanwaar die hoofdpijn komt?

7. Alita

Alita Niet meer actief

he hitchke heb ik dus ook gehad, schreef ik ook al hiervoor maar op mij reageert niemand snik snik....
    Weet het ook niet is toch ook een kwaaltje?
    Ik krijg steeds meer last van mijn borsten maar lang niet zo erg als bij mijn dochter maar daar begon het ook allemaal wat later...

8. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    op mij reageert hier ook bijna niemand... ieders zijn eigen verhaal zeker...........

9. Alita

Alita Niet meer actief

vindt het altijd raar ik sta er toch je leest toch mijn verhaal???!!!!

ach ja...jammer wel hoor ik wil ook meeklesten!!!

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hmmm meiden, mijn excuses als ik daar schuldig aan ben!! nooit mijn bedoeling geweest! Komt erg vervelend over vind ik! Sorry dus!

Maar ik heb gelezen dat die hoofdpijn echt een zwangerschaps kwaaltje is, als het erg is, zou ik eens bij de ha navragen of je er iets tegen kan doen. Ik weet dat je paracetamol mag slikken, maar daar zit je (tenminste ik) ook weer niet zo op te wachten natuurlijk! Hopelijk trekt dit kwaaltje snel weg, dit is 1 van de vervelendste!!!

Sterkte girls....!!!!

11. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    hoe is het nu met jullie hoofdpijn eigenlijk?

12. Alita

Alita Niet meer actief

hehehe......
    nou ik slik niet zo graag paracetamols nu moet ik zeggen tenzij het echt niet meer gaat....

13. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    dan zal iemand reageren op wie ook bijna nooit gereageerd wordt haha mss kunnen we een groepje vormen :D

die hoofdpijn komt mss van te weinig te drinken? of van te hoge bloeddruk? of gewoon door de hormonen die wellicht bij ons allen aan het pieken zijn nu?

als je je ongerust maakt effe gynae bellen, die heeft wel een uitleg klaar!

@cindy: mijn borsten doen ook pijn maar minder dan een tijdje terug (toen kon ik echt geen bh uitstaan) - het gaat dus echt op en af blijkbaar!

14. Alita

Alita Niet meer actief

nu heb ik nergens last van!!! gelukkig!! wel hele erge honger ik ga zo eten.....want anders wordt ik misselijk hahaha heerlijk he?

15. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    hey hadassa,

alleen je reactie al bewijst dat jij dat zeker niet bewust doet ;)

16. Alita

Alita Niet meer actief

@Lola ja irritant he.....maar vertrouwen op ons lichaam!!!

17. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!!!

leuk, veel goed nieuws :)

Tweelingen, leuk :)

Ik heb hier ook een tweelingwagen. De graco quattro duo tour...

Ja hoofdpijn hoort er zeker bij, geen idee waar het van komt...

Weinig reacties... het gaat ook zooo snel hier...

Ik zelf voel mij meestal te beroerd om te reageren, dus kom enkel ff piepen en weer weg.

Grts

18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83

Nee, dat doe ik ook niet, maar het is iets heel vervelends weet ik. Ik ken dat gevoel ook vaak hoor, en geloof ook dat het niet bewust wordt gedaan. Op elk forum zitten mensen die op de een of andere manier veel reacties krijgen en heel erg bekend zijn. Waarom.. omdat ze hier misschien al heel lang zitten en al veel hebben meegemaakt... etc.

maar het is nooit de bedoeling dat we clubjes gaan vormen, lijkt me juist zo gezellig als we een hechte groep vormen, voor hen die dat willen natuurlijk. "iets" bind ons samen toch...!!!!

Nu is het wel vaak zo dat er hier heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel geschreven wordt en dat het soms gewoon niet bij te houden is! Maar trek me maar aan het oor hoor als ik dat doe haha! :)

Dikke knuffel voor iedereen die herken in het verhaal van Hitchke en Cindy....!!!!

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    dat kun je na laten kijken hoor. Is wel prettig om te weten vind ik.

20. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    poeh, geen idee. misschien de vermoeidheid door de zwangerschap? Ik weet het helaas neit

Deel Deze Pagina