Denk toch dat de meesten of zelfs niemand dat bewust doet? Ik in ieder geval niet hoor. De genen die er erg veel zijn wordt nou eenmaal meer op gereageerd, dat zie je overal. jammer wel, maar helaas weinig aan te doen.
Alle meiden met goeie echo's gefeliciteerd. super hoor!!! Meiden die vandaag een echo hebben heel veel plezier Misseluijkheid is hier ook nog volop aanwezig. Vk gaf aan dat ik evt primperan bij de huisarts mag vragen maar dat doe ik liever neit hoor. Alleen als ik eht echt niet meer vol houd. Vanmiddag naar mn moeder met Ivy in dr grote zussen tshirt. Ben benieuwd hoe snel ze het door heeft. mijn moeder is er zo eentje die dat dan neit ziet en als je dan zegt leuk shirt heeft ze aan he s oppervlakkig kijkt en zegt ja zonder nog wat te zien. Zal dus wel een paar flinke hints meoten geven Lees: leesbril op dr neus duwen en dr hoofd voor eht shirt houden
wij moeten nog 3 weken wachten voordat we het kunnen vertellen, duurt me veel te lang. Moet echt oppassen dat ik mijn mond niet voorbij praat .
Hee meid, wat vervelend dat je zo'n last van hoofdpijn hebt! Probeer eens wat meer te drinken. Hielp bij mij wel.. Hoop voor je dat je vandaag een fijnere dag hebt!
He bah zeg, dat is niet fijn, ik zit met buikgriep thuis . Maar nu al een buikje, das lekker snel. Hier nog niets. Hoeft ook niet want dan hoef ik ook geen smoesjes te verzinnen . Hopelijk gaat het nu weer wat beterder met je. Beterschap!
van een vierling nog wel! doe maar ruig . Een tweeling is toch iets meer normaler . Ook voor jou beterschap, hoop voor je dat de misselijkheid snel weg is.
hey meiden... @hoofdpijn...heb daar laatst ook last van gehad. het is een kwaaltje dat er bij hoort, kan je niets aan doen, meer drinken hoort te helpen heb ik gehoort. @echo...veel succes meiden... vandaag heb ik een avonddienst tot 22.00 uur. hopelijk is het rustig bij de demente mensen...in het weekend werk ik maar tot 9 uur...lekker voreg naar huis en vroeg mijn bed in....
bedankt, heb je raad opgevolgd en heb een grote fles water op men bureau gezet, om mezelf wat aan te sporen meer te drinken.........
Beterschap daantje! @hitchke en cindy gebeurt vast niet opzettelijk hoor! Ik lees jullie berichten altijd graag, dus gewoon blijven 'spammen' Ik heb gelukkig geen hoofdpijn.. wel pijn aan mn onderrug en bekken
Goedemorgen meiden! Wauw, gisteren echo gehad. K vond t zelf nog wat onduidelijk, maar zag het hartje flink knipperen en t bewoog de hele tijd, soow schattig De echoscopist kwam met de meting op maar 8wk4dg Ik zelf dacht 9wk3dg, dus ik hou t in de midden. 9wk @Hoofdpijn : Heb het soms, maar gelukkig erg weinig last van en dat terwijl ik tot een jaar geleden bijna altijd hoofdpijn had @Misselijk: Eigenlijk ook al niet, heb wel vanochtend meteen mn pruimenmoes (tegen obstipate was t idee) uitgekotst. Bah echt smerig! @Buik : Ja! Moet m echt 'verbergen' , maar denk dat dat voornamelijk komt door mn darmen. Heb erg last gehad van obstipatie de laatste week, wat nu eindelijk weer een beetje loskomt zou maar zeggen. Eigenlijk mag ik best tevreden zijn zeg, met een beetje geluk blijft dat zo de komende maanden zo! Ben alleen snel moe en wat flauwtjes, lage bloeddruk Fijne dag dames enne, denk ook alvast prettig weekend!
Zal dus wel een paar flinke hints meoten geven Lees: leesbril op dr neus duwen en dr hoofd voor eht shirt houden[/QUOTE] Hahahaha, ik zie het al helemaal voor me!! Geweldig!! ben benieuwd naar hoe ze reageert!
nap Daantje dat je het zo lang vol houdt om niets te zeggen! Heb je er een reden voor dat je er zo lang mee wacht om het aan je ouders te vertellen?
Hmm, tja... ik hoop het van harte niet hoor!!!! Dikke kans dat het een tweeling is, ik had tenminste 2 follikels tijdens de stimulatie periode die gesprongen zijn na de pregnyl....
Oh Daantje, wat herkenbaar! Ik heb het ook al sinds ik zwanger ben, erg koud, terwijl ik daar normaal geen last van heb. Nu zooooooo koud... voortdurend! Het is me niet snel te warm in huis, ik heb een houtkachel, dus die stook ik dan lekker hoog op, en dat is een heerlijke warmte.... alleen zegt m'n mannetje dan, wat is het hier warm...pffft, en dan nog kan ik het presteren om te zeggen, nee joh, het is koud hier.... (bij 23, 24 graden ofzo haha)