Hoi hoi, Hier nog een mama die het tempo hier niet bij kan benen. Ik werk 4*9 uur en heb daarbij dagelijks ook nog een kleine 2 uur reistijd. Het lukt dus eigenlijk alleen op m'n mama-dag of in het weekend om de boel een beetje bij te lezen. Niet al te veel aanwezig, maar volg jullie toch op de achtergrond. Ik heb zo vluchtig de boel doorgebladerd en het is weer erg varierend allemaal; van de 7ste telg op komst naar helaas ook weer enkele mk's. Sterkte voor jullie meiden. Vooralsnog hier nog weinig van m'n zwangerschap te merken. Ben gelukkig totaal niet misselijk, kan alles gewoon eten. 's avond na het werk wel moe, en vooral een snel groeiende buik. Ik moet op m'n werk echt m'n best doen om m'n buik in te houden als ik aan de wandel ben en niet achter m'n bureautje zit, anders ben ik bang dat ik mezelf " verraad ". Ben ook blij als ik over 1.5 week een echo heb gehad. Als alles dan goed is, ga ik het de collega's ook vertellen. Is dan wel vroeg, maar vind het ook niet leuk als ze de verhalen op een gegeven moment de ronde gaan, kan ik het leuke nieuws beter zelf wereldkundig maken, toch? Nou, ga lekker een dutje doen, morgen om 6h rammelt het wekkertje weer Liefs, Sikkie
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Jeetje ben een beetje stil van je verhaal! Heb een dochtertje van 28 januari 2008. Heb ook in september een miskraam gehad en ben nu ook weer zwanger. Lijkt allemaal wel op elkaar.
Ik doe ook mee!!! Heb met mijn dochtertje niet meegedaan toen deden ze het hier nog niet in de regio nu wel. Alleen 1 nadeel moet me bussen elke week zelf wegbrengen naar een dorp 10 km verderop maar ik denk dan maar het is voor een goed doel. En volgens mij is het percentage hier wel hoger als 15%.
nee dat zou ik ook niet doen, en dit is ook de 1e keer dat ik het doe hoor, moet de flessen bij het ziekenhuis af zetten, dus valt mee. hey meiden ik zal de lijst ff aanpassen...moet nog steeds
na een werkdag van 8.00 tot 22.oou t kunnen opbrengen om 20 pagina's te lezen maar ben nu echt helemaal ko! Werk normaal van 8u tot 18u ( voor de klas) , dus vandaag viel echt tegen! Wat n mooie foto's! Bij mij zaten de kilo's toch ook nog op andere plaatsen hoor! Echt mooie buikjes! Ik weet niet meer wie t vroeg over wat te doen bij blauwe plekken?? Maar wat ik gebruik ( en echt geweldig helpt) is nertsolie. Daar is wel moeilijk aan te komen, maar helpt geweldig. Ga snel mn bedje op zoeken. Weltrusten
hallo dames ben er ook weer even. Alles eerst mijn excuus dat ik jullie verwaarloos. helaas ben ik weer een geval met extreme misselijkheid. Gelukkig nog niet overgegeven maar dat zal niet lang meer duren. Ben gister onverwachts bij de huisartsenpost geweest en bij de gyn in Nijmegen. Ze dachten dat de zwangerschap buiten de baarmoeder zat. Gelukkig is dit niet het geval en zat het vruchtje goed in de baarmoeder. nogmaals mijn excuus voor het niet actief meedoen :s zit dit al huilend te schrijven zo waardeloos dat ik me voel tegenover iedereen bah :s
goedemorgen allemaal, zo... alles bijgelezen, ben het nu alweer kwijt. Ehm. Mama deluxe, gefeliciteerd de 7e alweer.. wauw. The Lady, ook gefeliciteerd. En ehm.. er waren er nog 2 toch? Sorry! Ook gefeliciteerd. @werk. werk nu nog 36 uur als intercedent, maar per 1 feb 16/20 uur op de planning bij de kraamzorg. Leuke switch. Wel spannend dat ik dus zwanger ben, maar goed. Immetje, ik vroeg het van de blauwe plekken. Hmm. nertsolie, nog nooit van gehoord! Ga er wel eens naar kijken. Heb eerst de vallen en stoten gel gehaald. MvM, ik doe niet mee. Vorige keer wel maar, ik werd heel misselijk van de groene flessen en daarnaast zie ik hier in de buurt veel te veel klinieken die je laten afvallen met HCG. Hoe komen ze daar dan aan? Ik ga niet plassen om andere vrouwen af te laten vallen, helemaal niet als het me al zoveel moeite kost. nou, verder ben ik het alweer kwijt.
Goedemorgen dames!!! Jeetje mamadeluxe dat zijn er veel hahaha...maar even serieus snap dat je bent geschrokken!! @Echo`s fijn he dames eindelijk je wondertje gezien, ik moet nog even geduld hebben!! @Senna gelukkig is alls goed!!! Voor de rest niet veel nieuws....klachtjes vallen nog altijd heel erg mee...ben altijd aan het wachten totdat ze erger worden...
Goedemorgen meiden! Hier vallen de klachtjes ook nog erg mee.. Ben al bang voor de echo van a.s. maandag.. @ alle nieuwe zwangeren: welkom en gefeliciteerd! @ zij van de hoek: ik meld me pas aan bij MvM na een goede echo. Helaaas heb ik in november een mk gehad en had me overal al aangemeld, dan zijn de afmeldtelefoontjes toch zwaar.. vandaar! @ meiden met een echo vandaag: veel succes! en ik duim voor een mooie echo!
jij mag ook maandag noukje!! Ik ook!! Ben ook wel zenuwachtig eigenlijk maar het zal toch vast wel goedzijn?!
Goedemorgen dames! Ik ga zo even bijlezen hoe gaat het met jullie? Hier eigenlijk wel ok, op het overgeven na.. ik mag woensdag voor de echo dus dat komt nu wel snel dichterbij jullie maandag al Cindy en Noukje spannnnend
Nou mijn gevoel zegt dat alles gewoon in orde is hoor!!! Waarom ook niet vertrouwen op ons lichaam!!! Maar toch in mijn achterhoofd er rekening meehouden dat er ook iest mis kan zijn natuurlijk.... @sedes jij woensdag?! Spannend he....ben blij dat ik eindelijk iets mag zien hahah
ik ook! probeer ook te vertrouwen op mijn lichaam en heb ook het idee dat het wel goed zit..maar goed je weet het nooit 100%natuurlijk..Fijn dat we even mogen kijken he ben zo benieuwd!
@mamadeluxe wat leuk zo'n groot gezin kan me voorstellen dat je even verbaasd was maar wel super leuk!