mmm ach ja het is gewoon jammer als je een heel verhaal opschrijft en op diegen wat na je komt wordt dan wel gereageerd.....maar komt goed!!!! @prulleke gefeliciteerd meid en nu genieten maar
ik hoop niet dat ik lullig ofzo over kom, maar ik merk zelf wel dat er toch een "vast" groepje ontstaat, dat bepaalde mensen een klik hebben met elkaar en juist die op elkaar reageren, maargoed kan natuurlijk ook aan mij liggen en als het zo is dan is het natuurlijk alleen maar leuk dat die mensen een klik hebben gevonden
@prulleke Gefeliciteerd!! heb je een mooie foto meegekregen? @cindy mm dat is inderdaad een beetje jammer cindy.. Was me niet opgevallen dat je dat steeds gebeurt @mejojo Nee hoor, niet lullig. Wat je zegt herken ik ook wel. Waarschijnlijk doordat dezelfde dames steeds tegelijk online zijn, of meer online zijn als anderen? Denk dat dat ook niet te voorkomen is. Maar dat maakt de inbreng van anderen echt niet minder belangrijk Vind ik zelf dan he
Willen eerst bij de vlos geweest zijn om zeker te weten dat het hartje klopt enzo. Heb pas een afspraak over nu 2 weken volgens mij iig 22 februari om 09.00 uur. Dan zou ik ongeveer 10 weken moeten zijn.
oh lekker zeg! Ik vind het altijd wel veel werk . nou ik hou me wel aanbevolen . Kun je het ook met de post sturen .
@ hadassa Ik hou ook van fruit en heb ook zo'n centrifuge. Vind het alleen altijd zo'n lawaai dat ik hem nooit gebruik. Maar je mag wel een sapje voor me persen hoor
@Hadassa heerlijk!!!!! @Vosje ja ik vindt het ook wel jammer!!!! Trouwens hebben jullie het ook zo koud s`avonds? Ik wordt er echt gek van, kan me 10 truien aantrekken maar heb het nog koud!!!
nee.... heb t eerder warm...... Opvliegers..... en zweet meer (anders zweet ik eigenlijk niet...).... Bah...
ja overdag wel.......maar s`avonds!!!! Gaan jullie trouwen vanavond xfactor kijken?!!! Ik heb er echt zin in hahahaa
hahahahaha..... 'savonds...??? dan lig ik in bed.... lag er gisteren weer om 19.00 uur in...... Gaap..... xfactor... ja audities.... vind ik wel leuk.. de shows kijk ik nooit.... hahahahaha...... kwam uri geller nu ook vanavond???
aaaaaahhhh nee uri geller vindt ik dus echt een ***programma...die patty bah Ja ga je al zo vroeg slapen? Nee zo vroeg kan ik niet gaan slapen ben wel moe maar ga heerlijk op de bank liggen!!!
ja patty is ook een muts (zeg ik het netjes) eerste klas...... maar ben wel benieuwd naar de acts.... (meer nieuwsgierigheid) voel me sávonds na het eten vaak ook niet lekker..... misselijk en duizelig.... en heel moe... ben blij als ik kan liggen.... en mn vent is dan toch trainen.... vanavond lig ik wel op de bank... maar zal ik wel weer in slaap vallen.... (nog niet gezellig...)
idd en ik stink ook veel sneller, normaal moet ik maar 1 keer deo per dag aan en nu 3 maal... ik haat zweetgeur bij andere mensen en nog helemaal hard bij mezelf... en nu mijn reukorgaan ook dubbel zo goed op volle toeren draait... komen zweetgeuren me dagelijks voorbijgewaaid
mn vent heeft gisteren iedereen op de voetbal al ingelicht.... had nog zoooooo afgesproken iig na de eerste echo te wachten...... :x dit is net een dorp dus waarschijnlijk weet vandaag iedereen het al.......
pff ja die reukorganen nu aaahhh mensen die net gerookt hebben gadverdamme!! Of eten wat ik vindt stinken... Ik ben s`avonds ook misselijker dit had ik bij mijn dochter dus ook!! Maar zo kan ik wel niet meer snoepen he?!
Smerig he?? ik vind echt alles stinken......!!!!! ik ruik vieze aftershave luchtjes op "kilometers" afstand... (dan zie ik nog niet eens iemand lopen....) Mijn hond stinkt... bleeh... zn voer stinkt..... de koelkastluchtjes.... schoorstenen, ga ik over mn nek... en de poepbroeken van mn kinderen stinken.... o, nee die stonken altijd al..... (waar kleintjes groot in kunnen zijn...)
aaah mannen die van mij had het op het werk verteld want zijn nogal close allemaal, slager he klein bedrijf, daarna kon hij eerst vertellen dat het niet goed zat, en nu kon hij weer vertellen dat het toch WEL goedzat.....pfff erg he!!!!