Pff wat gaat dit topic snel zeg!! Ik had me in het oude topic al aangemeld, maar doe het hier ook nog maar ff!! Ik ben 13 september uitgerekend, nog meer dames hier?
haha die poepluiers heerlijk nu!!!! AAhh en als hier kermis is dan ruik ik die heerlijk suikerspinnen aaahhhhh had ik bij mijn dochter tenminste wel...
je hele verhaal is echt drama geweest.... MAAR toch als ik dit lees, moet ik toch een beetje lachen.... (sorry...) Het is wel een mooi verhaal om later te vertellen....en gelukkig happy end...!!!
hi, Sta je al op de lijst..? is een aparte topic in het bevallingslijstgedeelte.... kun je jezelf bijzetten... en gelijk spieken of er nog meer de 13de zijn uitgerekend!!!
haha jah, nou goed niet altijd tijd voor met werken haaha, ik lees af en toe wel mee, en schrijf dan ook wel eens wat hahah kan het toch allemaal niet bijbenen
Mijn malief was eergister ook zo slim om de schoonmoeder van zn zus t blije nieuws te vertellen, die mij vervolgens op hyves gaat lopen feliciteren ... na zaterdag mag iedereen t weten, maar ik wil dat we zelf t aan mn stiefzoon kunnen vertellen(morgen gaan we dat dus doen). Ik snel t berichtje weggehaald, manlief was dus vergeten te zeggen dat t nog niet op t internet mocht staan!
aah wat erg trishka!!! Gelukkig hier niet gebeurd, maar mijn moeder heeft het wel al het hele dorp verteld grrrr....
zo is mijn zwangerschap.... (dus van mijn moeder ook een heel verhaal...) eerst zwangerschaptest negatief Toen bloedverlies en bereiden ze mn moeder voor op miskraam. toen dachten ze dat ik een tweeling was..... echo(rontgenfoto) gemaakt... zeiden ze dat mn moeder niet half augustus maar eind juli uitgerekend was..... toen lag ik in stuit, hebben ze moeten draaien...... en de bevalling was sowieso een apart verhaal...... mn moeder was ver overtijd.... vader was er niet... dus ze wilde niet bevallen... heeft me een dag opgehouden en ging uiteindelijk zonder weeen naar het ziekenhuis, waar bleek dat ze 10 cm ontsluiting had.... en je raad het al... IK ben een septemberkindje... dussuhhhh we kunnen nog wat verwachten hier...
moet zeggen dat ik het gewoon DOM vind hoor... om op hyves te gaan lopen feliciteren als diegene die zwanger is ZELF niets gemeld heeft op hyves...... Gebeurt dus echt veel!!
bij mij mag heel de wereld het weten hoor! er kan bij ons ook nog steeds iets mis gaan maar ik kan van mezelf toch echt niet zwijgen dus, dacht ik zeggen maar........
@Seth hahaha jeetje meid wat was jij al lastig gelijk hihi... Uhm ik ben van september mijn dochter is op mijn verjaardag geboren dus ook september, en dit kindje ook van september aaahhhhhh waarom "het moest zo zijn!!!" Over het melden op hyves eerst wordden vrienden enzo ingelicht en dan mag iedereen het weten maar wij wachten toch nog even hoor!!! Jullie?
hoe is het eigenlijk om in de zomer zwanger te zijn? vriendin van mij is eind juli bevallen en die had het in juli zelf zo moeilijk met de warmte.. en wij moeten dan heel juli en augustus nog doorpuffen! ervaringen?
....... ik ben tezamen met mn broer en oma jarig...... dus 3 september is bij ons nogal een bevaldatum.......
Hoihoi, Weer aardig wat gekletst hierzo hihi! Heb dan ook nog niet alles kunnen teruglezen... Zag weer wat meiden met een mooie echo voorbijkomen...GEFELICITEERD @kou, heb het savonds idd ook koud. Vandaag overdag bij de winkels bv weer hardstikke heet... @vroegnaarbed, ben savonds ook helemaal kapot. Heb het gisteravond volgehouden tot 22.00uur ivm voetbalwedstrijd, maar ben om 1900 vaak al zo moe dat ik in bed tv ga kijken en even later in slaap val...lekker gezellig hihi. Maar de VK zegt dat je zeker je rust moet pakken en even op moet laden. @fruit, ben er gek op dus voor mij is het geen probleem! @tv vanavond, nog geen idee wat ik ga kijken...wel lekker een tvavondje op de bank @Franzje, gefeliciteerd met je verjaardag! @de rest moet ik echt nog even teruglezen! Gisteravond het nieuws verteld aan mijn ouders, broertje en schoonzus. Ze hadden het totaal niet verwacht. Mijn moeder begon helemaal te gillen van: is het echt is het echt? hahaha. Ik heb echt moeten zeggen van rustig aan! En ook wel gezegd dat het nog heel vroeg is natuurlijk. Mijn vader vond het ook leuk maar die heeft wel even tijd om het te laten bezinken zeg maar hahaha. Mn moeder is kraamverzorgster en kan als ik dat wil de eerste week komen kramen. Dat zou wel fijn zijn vind ik! Ze heeft het zelfs onder voorbehoud al op der werk geregeld haha. Verder voel ik me ondanks de tabletten nog steeds misselijk maar het helpt wel wat. Vannacht werd ik misselijk wakker dus denk dat het toen was uitgewerkt. Nu gaat het redelijk. Vanmiddag ineens weer trek in een patatje dus heb die maar gehaald Verder nog geen echo ingescand. Die van ons heeft kuren en ben het gisteravond vergeten te doen bij mn ouders. De echo-afdrukken liggen ook daar nog zodat ze er vandaag nog even naar konden kijken haha. Ik probeer het van het weekend alsnog te doen. Sorry is weer een heel verhaal volgens mij. Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
Vroeg ik mij dus ook af.....(met twee januairkindjes) nichtje is in juni.... maar idd julie en augustus zijn vaak het extreemst......