Pff hier ook geklooi met hyves.. We hadden het mn ouders al verteld, ging mn moeder tegen haar collega's op hyves verkondigen dat ze weer oma werd :S Haar collega's staan ook weer viavia bij mensen uit mijn lijst dus ik kreeg ineens felicitaties! GVD ik was echt boos! Zegt mn moeder "je snuffelt op mijn hyves! en wat ik op mijn hyves doe is prive" :S pardon? hyves is openbaar voor iedereen toegankelijk, en ik snuffel niet, ik krijg felicitaties en vraag hoe ze aan die info komen! ben nog steeds een beetje kwaad.. merken jullie het? Maar.. inmiddels heb ik het ook maar op mn hyve gezet, dus nu weet iedereen het. (mn moeder had trouwens haar hyve verwijdert, want als ze niet mocht doen op haar hyve wat ze wilde dan hoefde het niet meer)
Over in de zomer bevallen...ik vondt het heerlijk, nou ja het zwanger zijn dan hahaha!!!! Toen ik ben bevallen was de zomer alweer voorbij eigenlijk, het regende.... En zo makkelijk met de kleding...kun je mooi je buikje showen nee ik ben erg blij nu weer zwanger te zijn in de zomer!!!
miracle.... fijn dat ze zo leuk reageerde...... moet eerlijk zeggen dat ik het NIET leuk zou vinden als mijn moeder... of wie dan ook van de familie hele dagen over de vloer zou hangen...... zeker omdat oma's vaak een "moederrol" op zich willen nemen..... (heb ik met schoonma meegemaakt) en onbekende houden zich vaak wat meer op de achtergrond..... Maar als jij het wel prettig vind, is het fijn dat het zo geregeld is....!
@miracle voelt het nu al wet realistischer zwanger zijn hahaha. ik vondt na het vertellen bij onze dochter destijds dat het daarna eigenlijk eens goed doordrong!!!
ja lijkt me idd leuk om met die buik te pronken in allerlei leuke jurkjes (ik zie het al vollledddig zitten) maar langs de andere kant.. wat met de warme nachten? slaap zoizo al slecht in de zomer en dan nog eens zwanger hmz
aaahh nee helemaal niet mijn moeder de hele dag hier hebben...maar dan hebben wij ook niet zo`n goede realatie maar als je dat wel hebt kan het ook juist erg fijn zijn!!!
:x...zo herkenbaar.....!!! zo'n familie hebben wij ook, daarom heb ik geen hyves meer!!!! Zijn ook mensen die via hun hyves moeten laten weten, gelijk dat jij bevallen bent..... alleen om NIEUWS TE HEBBEN...!!:x:x zo had schoonma met de eerste niet verteld dat ik zwanger was op een verjaardag..... MAAR ze vond het wel nodig om te zeggen dat ik er niet was, omdat ik me niet lekker voelde, misselijk was en vooral sóchtens moest overgeven...en erg moe was...... :x:x:x
Kan ik me ook voorstellen idd! Ze heeft ook aangegeven dat ze het begrijpt als ik het niet leuk zou vinden. Maar denk dat mijn moeder wel weet hoe ze dat met mij moet aanpakken, en we duidelijk van te voren afspraken moeten maken. Ik vind het persoonlijk wel fijn om iemand bekends over de vloer te hebben. Maar kan me ook zeker weer indenken dat anderen dat liever niet zouden willen hebben!
hhmmja seth, ze had het dan toch niet (letterlijk) gezegd toch ik vrees dat we het ze gewoon moeten vergeven.. ze zijn ook zo fier!!!
IK heb opzich wel een goede relatie..... maar vind het belangrijk om dingen "als gezin" te beleven..... en daar hoort mijn moeder... of wie dan ook niet bij....... MIjn schoonma zat bij de eerste hier hele dagen... (durfde er niets van te zeggen) en ze zat alles door te kleppen.... Ze was bij mijn bevalling geweest... en als mensen aan mij vroeg hoe de bevalling was gegaan, vertelde zij het verhaal...... Ze deed en probeert ze nog.... of mijn zoon haar kind is....
mmmm nee dat is niet leuk maar waarom is ze er in godsnaam bijgeweest dan? Mijn moeder betrekt alles op zichzelf en trekt altijd de aandacht ten koste van jouw`n aandacht soms...dus ik begrijp je helemaal!!!
ik kende mn vriend natuurlijk nog maar 5 weken.... toen ik zwanger bleek.... ik kende haar niet zo goed... en mijn vriend zei dat het zoveel voor haar zou betekenen.. bla, bla,bla.... omdat de vader van mn vriend is overleden toen hij 8 was...... iig achteraf denk ik dat ze heel zielig heeft gedaan bij hem, maar iig ik had haar dus overal bij betrokken.. want vrouwtje alleen.... maar heb daar zo'n spijt van gehad......bij de tweede zwangerschap heb ik haar compleet overal buiten gehouden..... (zwangerschapshormonen..) en ben zelfs met de kerst kwaad weggelopen daar..... was toen al ruim 39 weken zwanger... zonder telefoon... etc. aanleiding: iemand had foto;s van mn zoontje van mn hyves gejat, ingelijst en aan haar cadeau gedaan....:x:x:x nog een reden dat ik geen hyves meer heb.... Nu is de verstandhouding iets beter.... ze begrijpt dat als ze zich met dingen gaat bemoeien dat ze kan oprotten