September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Mamavan4 heel veel succes en sterkte...las op je hyves dat het allemaal ook nog eens vrij snel gaat gebeuren.

En nog iets anders, ik heb een gratis avondkaart voor de negenmaanden beurs (en huishoudbeurs) op 18 of 19 feb (die je bij het kruidvat krijgt) kan ik daar iemand blij mee maken? Ik gebruik hem niet want ik ga de 18e overdag en heb al kaarten.

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @Prulleke GEFELICITEERD met je goede echo
    @Cindy hoe gaat het nu met je. Ben je al wer helemaal van de schrik bekomen en zit je lekker op je roze wolk? Ik heb het overigens ook constant koud! Ik heb zelfs al een week met sokken geslapen whahaha...
    @ Jessie84 welkom en GEFELICITEERD met je zwangerschap!
    @ Trishka Wat balen. Ik kan me voorstellen dat je het zelf tegen iedereen wil vertellen, Veel plezier daarmee. Ik heb moijn hyves geblokkeerd om die reden haha. Ik heb ook collega's op hyves en ik wil het pas vertellen rond de 12 tot 14 weken. Ik zit namelijk in de ziekte wet door een auto ongeluk.
    het gaat steeds een beetje beter met me. Maar mag de komende maanden niet werken omdat te druk voor me is icm zwangerschap en een peuter. Mijn baas gaat dus niet blij met me zijn ;)
    @lola82 ik heb een zoontje van december 2008 dus ik ben al ooit zwanger geweest in de zomer. Ik vind het heerlijk maar ik hield ook 0,0 vocht vast :D
    @ Miracle leuk je moeder als kraamhulp. Ik heb zelf ook een hele goede band met mijn moeder maar ik moet eerlijk zeggen dat ik echt niet zou willen dat mijn moeder mijn kraamhulp zou zijn ;) En wat een gave reactie van je moeder haha... Wat rot dat je nog steeds zo misselijk bent.
    @ Seth heerlijk zo'n schoonmoeder....NOT :D
    @ Mamavan4 sterkte meid en een dikke knuffel

Als ik iemand vergeten ben sorry lady's :)

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Jeetje ik heb weer heel wat pagina's bij moeten lezen en mijn hoofd is echt een zeef dus heb weinig onthouden

Ik heb echt knallende koppijn, visite is net weg dus ga denk ik zo m'n bedje opzoeken.

Foto van m'n buikje volgt later.....

Iedereen alvast een fijne nacht

4. Seth

Seth Niet meer actief

Gaap.... paar uur op de bank geslapen.....
    Werd weer helemaal niet lekker na het eten......

nog 13 uurtjes... :D

Morgen om 11.45 uur mag ik.... (weten jullie dat)....
    ik zal proberen zsm wat te laten weten......, maar weet niet hoe laat dat gaat lukken....

xxx

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga lekker slapen.
    Morgen een drukke dag. Slaap lekker en tot morgen!
    xxx

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Seth Succes morgen en niet te druk maken hoor meid!! Komt goed!

7. Seth

Seth Niet meer actief

thanx....en hoop t..... enuhh ik ben een stresskip hoor... aard van het beessie....:D

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik ken het ;)

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Seth veel plezier bij de echo straks, ik ben erg benieuwd

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

seth: succes bij je echo, ben benieuwd of het er ook echt 2 zijn ;)

11. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Goeiemorgen dames,

Seth, vandaag is de daggg. spannend meid, heel veel plezier! Ennuh, ben ook wel benieuwd of ik gelijk krijg hahaha ;) .

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?

Ben paar dagen hier niet geweest,
    was telkens zo moe, dat ik na het eten en het laten zakken van het eten,
    gelijk het bed indook, om pas de volgende ochtend weer wakker te worden
    (op de nachtelijke plasjes na dan).

Heb niet alles terug gelezen, alleen sinds gistermiddag.

MaMavan4, sterkte!

Seth, veel plezier vandaag met je pretecho!

13. Alita

Alita Niet meer actief

goedemorgen!!!!!

@Wendy ja nu begint het toch langzaam door te dringen. Volgende week woensdag weer echo en dek dat het dan pas echt doordringt want nu ga je ook met een juiste instelling naar een echo en dan is het veel euker natuurlijk....ja koud koud koud verschrikkelijk!!! En dat plassen s`nachts....nee dat had ik dus niet gemist!!!

@Seth aaaaahhhhhhh veel plezier meid en geniet ervan ik ben benieuwd!!!

@Jane hoe gaat het nu met je hoofdpijn? Heb ik een paar dagen geleden ook gehad, moet zeggen dat ik dit bij mijn dochter dus niet had en deze zwschap wel..niet leuk!!

Pff werd vanmorgen dus weer eens wakker om te gaan plassen zo rond 05:00 en heb dus de hele tijd honger gehad ...grrr... slaen met een hongergevoel gaat dus bijna niet he? Maar opstaan heb ik dan ook weer geen zin in hahaha....

14. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
  15. Seth

Seth Niet meer actief

Dank jullie....... !!!

probeer zo snel wat te laten weten, maar vent wilde opeens vanalles doen na de echo.... zodra ik een gaatje vind en bij de laptop kan.... laat ik wat weten....!!

xxx

Lola
    het begin is er :)

16. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
  17. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    dat is ook niet te laat kon je de vogels al bijna horen maar ik ken dat hoofd pijn buik pijn honger en dan weer warm en dan weer koud
    seht veel plezier hoop dat je wat moois laat zien we zijn benieuwd

18. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    veel sterke

19. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    goede morgen dames

weer terug van een heerlijke vakantie!
    maandag nog een echo gehad voordat we gingen, en kleintje was aan het bewegen. de 15e mag ik voor de termijnecho en mag van de vk bellen als ik weer een echo wil, dan maken we een afspraak, echt fijn.

seth veel plezier vandaag met je echo

mamavan4: sterkte, kan me voorstellen dat jullie geschrokken zijn.

verder nog niet veel bijgelezen...

ohja Cindy wat een wonder jouw verhaal, echt fijn dat jullie kruimel gewoon iets minder oud is, hihi

20. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik lees alles hier wel, maar reageer vrij weinig omdat het zooo veel is! Ben natuurlijk superblij voor jullie allemaal. En hoop dat jullie lekker kunnen genieten van de zwangerschap (op symptomen na) ... Hier gaat alles goed. Afgelopen week ben ik 3 dagen, 24 u per dag misselijk geweest. Daarna niet meer! Is dat niet wat vreemd? Hebben jullie dat ook wel dat het dan ineens weer over is. Mijn borsten zijn nog wel gevoelig dus heel erge zorgen maak ik me niet.
    Fijne zwangerschap toegewenst en heeel veel goede echo's! Hier nog even wachten op de echo. 17 Feb. is het zover.

Liefs Emmely

Deel Deze Pagina