ik zou ook boos zijn als ons dat over komen zou sterkte er mee nou er zijn weer mooie echos bij mooi hoor meide maar er had er een een foutje gemaakt er staaat geen buik foto op van mij want we zijn nog hard aan het hopen dat we een goede echo krijgen heb veel last en buikpijn misselijk en hoofd pijn en er komt niet veel uit me handen hoop dat dat voor een goed doel is dan is het niet zo erg gr
Morning ladies, Mooie echo Seth! Wat een rotopmerking van je schoonloeder! Welkom Donna! Marjah, hele dikke knuf en heel veel sterkte. Citroentje, gaaf filmpje!!! Hier gisterochtend eerst nog rustig aan gedaan met crackertjes enzo. Toen om een uurtje of tien 2 krentebollen met kaas op, had er echt trek in. Maar na de 2e, ging het helemaal fout, misselijk en alles eruit gegooid! Maar heb gelezen dat het alleen maar betekent dat de placenta zijn werk doet, dus heb er vrede mee hihi.
hoi meiden, ik heb even niets gelezen, ben erg druk met voorbereidingen treffen, om vanmiddag krijgen we visite want we vieren vandaag dat morgen ons ventje 1 word !! ( op maandag moet iedereen werken dus doen het een dag eerder) maar wendy heeft mij gevraagt of ik hier nog even de omroep wil plaatsen om je aanmelden op deze hyves September mama's - Hyves.nl zodra mensen in je omgeving mogen weten dat je zwanger bent, ook heeft ze gevraagt of iemand het beheer van die hyves zou willen overnemen ( zij heeft een mk gehad en is geen sept. mamma meer Liefss Mejojo
Ik heb Wendy net een berichtje gestuurd dat ik het beheer nu wel over wil nemen maar ik zou het wel fijn vinden als er nog iemand beheerder wil zijn...zeker met straks onze vakantie (dan doe ik echt niet veel op de pc nl) en in de bevallingen tijd is het ook wel fijn als de hyve toch een beetje door kan gaan.
@Citroentje wat een leuke echo!!! @Seth niet normaal!!!! Goed dat je vriend er iets van gaat zeggen.. @Teddybeer, meid het is erg molijk om je berichtjes te lezen zonder punten en komma`s kune je deze mischien gewoon gebruiken? @Mejojo leuke dag vandaag!!!! @Blackeyedgirl, dus als je moet overgeven doet je placenta het beter?! Hier ben ik s`morgens nu ook wat misselijker...eerst heb ik honger en als ik aan het eten ben kan ik niet zo goed eten!! Maar heb er dus meer s`avonds last van...
hahah, nee je moet het anders lezen ochtendmisselijkheid wordt gezien als een teken dat je placenta goed aan het werk is
hahaha dacht al dan werkt de mijne niet goed!!! Maar denk dat het niks mee te maken heeft, tenminste sommige dames hebben nergens last van 9 maanden en daar werkt ook alles prima natuurlijk...lijkt me wel niet zo fijn als je nergens last van hebt maakt je volgens mij erg onzeker, niet?
ohhh citroentje wat een leuk filmpje... seth.... grrrr wat vervelend van je schoonmoeder mejojo een geweldige verjaardag van je kleine mannetje gewenst(wat gaat de tijd toch snel) dames die misselijk zijn, bleh nog even volhouden!!! ik kom trouwens niet meer op onze site, wilde deze gaan bijwerken... heb ik wat gemist???
ik heb er bij vlagen last van vandaag heb ik weer nergens last van maar heb dat over die placenta ook maar uit een boek hoor hahah
Ik wil ook best mede-beheerder zijn hoor.. Je hoeft dan toch alleen maar mensen toestemming te geven om lid te worden? Of wordt er meer van je verwacht? Hihi
ik moet dus woensdag naar de gyn en ik vraag hem gewoon en anders maak ik een andere afspraak daar maar ik denk wel dat hij het doet
goeie morgen! hier niet zoveel last van misselijk in de ochtend, alleen een beetje wee-ig (hoe schrijf je dat?) maar dat dan de hele dag! Wel ontzettend moe! Heb echt totaal geen energie meer! Mooie echo's weer voorbij zien komen, en buikjes. Ik mag dan wel 2 beebs in mijn buik hebben maar daar is nog niks van te zien. Nog zo plat als een pannekoek. Wel heb ik echt behoorlijk pijn in mijn buik van de groeiende baarmoeder
hihi, was gister ochtend he dus nu vanochtend maar bij 1 krentebol met kaas gehouden en die zit er nog in hahah
inprincipe zijn er alleen sept 2010 mamas lid, ik ben nog lid van een hyves en daar zijn echt alleen mama's lid die hier in jan08 topic schreven