Wow wat een nieuws weer! Jane een tweeling! Lijkt me idd ff schrikken maar je bent hier iig niet de enige! Karagoz en Cindy ook een goede echo wat fijn! Symoen ik duim! En nog alweer een nieuwe zwangere gefeliciteerd! (sorry ben je naam ff kwijt) Sorry zal vast veel mensen vergeten zijn maar had ook heel wat pagina's bij te lezen.. Hier verder niks te melden....heb wel ineens een ontplofte buik lijkt het, heb vandaag een foto gemaakt maar omdat ik van mezelf al geen platte buik heb wacht ik ff met plaatsen en maak over een week (of 2) nog een foto dan kan ik zien of ie daadwerkelijk zo hard groeit nu.
Cindy, Karagoz, Mamavan4 en Jane: Van harte gefeliciteerd met jullie goede echo's. Jane, jij dubbel gefeliciteerd wat een onverwachtse verrassing!
Veel mooie echo's, hier helaas een minder goed bericht.. Vanochtend voor de termijn echo geweest en daar kregen we te horen dat ons kleintje met 7 weken en 6 dagen is gestopt met groeien. Precies 1 dag na de goede echo toen ik zoveel bloedverlies had.... Vanmiddag naar de gyn en dan wordt er een afspraak gemaakt voor de curretage. Kan het allemaal nog niet zo goed bevatten, weg is de droom om eind zomer met een klein hummeltje te lopen Jullie mogen mij dus van de lijst halen. De zwangere dames veel geluk toegewenst.
Heb je berichtje 3x gelezen..... Dacht dat ik het verkeerd las...... schrok me een ongeluk.... Wat ontzettend klote zeg....!!!!!!! weet niet goed wat ik moet schrijven..... Heel veel sterkte..... knuffel....
Loki09 heel veel sterkte meis.. Meiden met goede echo's Gefeliciteerd heb mooie foto's voorbij zien komen, wauw. Jane een tweeling jeetje even schrikken maar wat gaaf, echt leuk. hier gelukkig een goede echo gehad. hartje was duidelijk zichtbaar en het kleintje bewoog met t kontje en t koppie, heel apart. uitgerekende datum is eerder geworden namelijk 21 sep ipv 24 sep. Dus ik ben iets verder. Vond t heel mooi om te zien. Hopelijk mag het allemaal goed blijven gaan met deze kleine muis.
Dank je wel miracle voor de bezorgdheid. Onze zoon heeft vandaag weer zijn prikjes gehad, én zijn oren zijn nagekeken, want hij wil ineens nog wel eens op de zijkant van zijn hoofd slaan. Hij heeft idd licht ontstoken oortjes. Karagoz, succes vandaag met je echo. Balen he dat bruin verlies. Ook ik heb het zo nu en dan nog wel eens, maar ik maak mij inmiddels minder grote zorgen, alhoewel het wel lastig blijft. Hoop op een pracht van een echo En jij Miracle ook je echo ... oeps zit op de klok te kijken en waarschijnlijk heb je 'm net gehad. Benieuwd hoor
Och meis, wat zal jij je verschrikkelijk leeg voelen van binnen. Echt heel erg voor je en veel veel sterkt Wat een verdriet Dikke knuffel voor jou.
Loki: heel veel sterkte voor jou en je mannetje lieve meid ... wat een vreselijk nieuws! gebeurt blijkbaar toch nog (TE) vaak dat het bij de 2e echo mis blijkt te zijn
Loki: heel veel sterkte meid Jane: wauw, een tweeling! Gefeliciteerd en wat fijn dat alles goed leek. Zag nog meer mooie echo's! Gefeliciteerd allemaal!! Hier: weinig nieuws en voel me nog steeds hondsberoerd. Snotverkouden en kotsmisselijk. Ben deze week ook lekker gewoon thuis en niet naar m'n werk. Heb bij de VK al om emasafene gevraagd en dat kan ik vandaag of morgen ophalen. Hopen dat dat z'n werk wat gaat doen en ik me weer wat fitter ga voelen. Bij de 1e zw.schap duurde de misselijkheid tot week 16, dus dan heb ik nog ff te gaan Volgende week pas intake bij VK en pas over 4 weken de 1e echo....
Loki....ik krijg er tranen van in mijn ogen. Meid ik wens je ontzettend veel sterkte! Na een goede echo is dit totaal niet wat je verwacht. Sterkte nogmaals! Wij zijn net terug van de echo (2e) en we stonden eigenlijk bij de verkeerde vestiging! (oeps) De andere vestiging was een half uur rijden en we waren eigenlijk precies op tijd. Gelukkig waren ze daar zo lief dat ik tussendoor even mocht hihi. Van buitenaf ging niet echt maar dat dacht ik al. Maar inwendig zagen we weer een "dingetje". Hartje zag je nu ook goed kloppen en ze liet met kleur de bloedsomloop zien. Het is nu 1,2 cm. Vorige week 0,5 dus goed gegroeid. Verder is het nog ontzettend klein natuurlijk maar gelukkig gaat het goed!
Amle, vervelend dat je je zo rot voelt! Ik ben sinds 2 weken ook zo misselijk (en erg moe). Het begint sochtends en gaat eigenlijk de hele dag door (sochtends en savonds is het het ergste). Ik heb ook die emasafene gekregen van de HA maar bij mij heeft het helaas niet geholpen....Ik had wel de tabletten, misschien dat de zetpillen beter zijn. Ik hoop dat het bij jou wel werkt want het is echt rot zo he! Weet ook niet wat ik verder kan doen...Ja hopen het dat snel beter gaat?