nee nog niet, de arts zei dat het een beetje te vroeg was omdat je anders een magnetron effect krijgt voor de baby...als ik het maar zie kloppen dan ben ik al blij...he, misschien komen we elkaar wel tegen...neem mijn zoontje mee met de buggy...dan weet je een beetje waar je naar moet kijken en ik draag een hoofddoek
Meiden die iets willen veranderen op de lijst, dat kan hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/188153-bevallingslijst-sept-2010-a-7.html#post6605847
vanrmogen was ik zo missleijk, mijn ontbijt heeft mar 1 minuut binnen gezeten en ik moest gelijk naar buiten en ik was nog zo misselijk, heb ook wat op straat moeten spugen...vreselijk, voelde me zo beroerd maar het kon niet naders want ik moest naar het ziekenhuis... De verloskundige zei dat het normaal dat je wat bruinverlies hebt, omdat je baarmoedermond heel gevoelig is.... Ze hebben gelijk iets van 9 buisjes bloed afgenomen...was echt veel deze keer...maar was normaal...voor hiv, hepetites, foliumzuur waardes en dat soort dingen...en mijn bloedgroep...wist alleen dat het o was maar niet positief of negatief...lekker handig van me...
Loki, veel sterkte toegewenst! Meiden met goede echo's, superfijn! Geniet er van. O wat is het toch spannend zo aan het begin van de zwangerschap. Ik had iets bruine slijmverlies vanmorgen en symptomen zijn minder sterk dan vorige week. In nov. mk gehad, schrik zit er nog goed in. Heb verloskundige gebeld en nu mogen we morgenochtend al voor een echo!! Blij mee en ja is ook spannend. Nog 1 nachtje slapen...
Leuk, ik ben na jou dus zal je vast wel zien en zal even gedag zeggen Zo 9 buisjes...oehh zou echt van mijn stokkie gaan hihihi! Kan daar echt niet tegen! En ik weet trouwens helemaal mijn bloedgroep niet haha dus je bent niet de enigste hoor
met het prikken keek ik de andere kant maar verder keek ik wel naar het vullen van de buisjes...heb er niet zo problemen mee...mijn zoontje zei..mama jij pijn hebben?...hij vond het wel leuk om naar het ziekenhuis te gaan om de baby te kijken... ik zag ook een vrouw met een baby...zegt hij...wij hebben geen baby...ik zei...nog niet maar die komt wel over een paar maanden...
Hoi meiden, Heb net een mailtje gestuurd voor een pretecho volgende week.. Hopelijk heeft die mevrouw nog plaats.. 3 maart lijkt nog zooooo ver weg (gyn). Ik maak me ook teveel zorgen de laatste dagen.. Mijn kwaaltjes lijken precies minder sinds dit weekend en soms voel ik me echt niet meer zwanger... en daarover tubben lost ook niets op. Dus voor een streepje zekerheid van 10 min echo heb ik 20 eur over
Woehoew... aanstaande maandag om 21u pretecho! We bekijken het maar als een valentijnskadootje aan elkaar
ik ben indd de jongste ik zag dat jij een goede echo hebt gehad !! gefeliciteerd, gelukkig had het bruin verlies niets te betekenen
even gauw terug gelezen, ( wij gaan zo auto kijken proefrit maken) wil hier ff op reageren @jane: gefeliciteerd met je 2ling @ loki, jeetje meid wat erg, erg veel sterkte !!!
aan alle meiden met goede echo, proficiat en nu maar weer verder genieten meiden ! en @ loki.. heel veel sterkte toegewenst, hoop dat je snel weer verder kunt na de curretage.... neem eerst de tijd om alles te verwerken.
Loki heel veel sterkte meid!!! Meiden met de mooi echo`s ook gefelicteerd... Wij hebben ook gelijk vanmorgen bloed laten prikken en we mogen 10 maart weer komen voor een echo!! Ben sinds gistermorgen ook misselijk, heb honger maar kan dan weer niet goed eten..pff maar rond de 8/9 weken zit je op je toppunt toch? Met misselijkheid en moe zijn... @Amle balen dat je je zo *** voelt meid!!! Weet even niet wie schreef dat hun kindje bewoog met kontje en hoofdje....hier dus ook aaaahhhhh dat was zo leuk!!!