Welkom hier... en gefeliciteerd met je goede echo...!!!! we hebben een lijst met afspraken en bevallingsdata... ofja vermoedelijke bevallingsdata, want blijft natuurlijk afwachten welke dag het wordt.... die staat tussen de andere maanden in het kopje "bevallingslijstforum"... je kan daar even je gegeven bijzetten..... ben je officieel ingeschreven....
hier dus.. http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/188153-bevallingslijst-sept-2010-a-8.html
ik heb ook weinig te melden.... zoonlief voelt zich niet lekker dus ben voornamelijk lekker met hem aan het "tutten" lekker knuffelen etc. hitcke: goede instelling !! roy2, gefeliciteerd met je goede echo !! gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom
heeft ze nu nog niet geantwoord??? vreemd! is echt haar gewoonte niet! fijn dat je je beter voelt wel.. idd geen bloed geeft moed! zoen
Heyhey! WEEKEND!!!! Héérlijk... Wij gaan nog ff 't centrum in. Mijn lieffie heeft een weekend weg geregeld voor Valentijn en ik mag niet weten wat we gaan doen en waar we heen gaan...We gaan morgen weg en komen maandagavond thuis. Spannend!!!!! Heb er erg veel zin in. Even lekker ontspannen... Ik weet niet wie er als een dood vogeltje op het werk zat? Maar dat ken ik hoor. Pff...heb verder niks te klagen maar ben zo verschrikkelijk moe!! Het valt ook iedereen op: wat zie je er slecht uit Wat zie je wit Wat zie je er moe uit
Hier ook vreselijk moe hoor! En over het voelen, ik denk soms echt dat ik de beebs een klein beetje voel, alsof ze even langs elkaar schuiven Ik weet dat dit veel te vroeg is, maar ik weet ook voor 90% zeker dat dit echt mijn darmen niet zijn
ego: (Want moet slapen van nisaman ) heb een hele mooie echo gehad het hartje zien zien kloppen moet wel meer rusten maar ben al zeeeer blij
@cindy: ik heb dus 2xachterelkaar MA gehad en de kans op nog een is veel groter als iemand anders bv. ook omdat ze de oorzaak niet hebben kunnen vinden dus vandaar nou werk ik niet en ben lekker thuis dat komt goed
Oh ja is de kans nu groter dan? Nou zeker komt het geod doe maar lekker rustig aan!! @Karagoz....heerlijk en jij?
Goedemorgen meiden, hier alles goed. Ik ben inmiddels aan het idee dat we straks twee ukkies krijgen gewend en wat een wonder dat is. Gisteravond naar NEC-NAC geweest in het goffert stadion in Nijmegen en was pas om kwart over elf thuis en had me het toch koud. Lig nu nog lekker in bed en ga zo maar ff poetsen etc. Het was een hectische en drukke week. Ik had mijn banner aangepast want waarschijnlijk ben ik een aantal dagen minder ver maar dat kan wel kloppen want mijn ei was ook iets later. 24 februari gaan ze nog een keer meten en dan weet ik het zeker.
@ nisa, oh wist ik ook niet dat de kans dan groter is, ik heb zobiezo 60% extra kans op een mk in de eerste 6 weken. en de gyn had mij gezegt dat een mk toch wel komt als hij komen "moet" maar je maar beter het zekere voor het onzekere nemen en gewoon netjes naar je eigen gyn/vk luisteren dus geniet lekker van je rust gefeliciteerd met je goede echo @ slapen,hier is het drama, zoonlief gaat altijd naar bed tussen 18.00/19.00 uur, meneer gaat netjes slapen... maar is de laatste 2 avonden om 21.00 uur alweer wakker en is dan voorlopig ook even niet meer van plan te slapen, ook is hij in de ochtend weer om 04.30 wakker. pfff vermoeiend.... zeker nu ik al zo moe ben van mijn zwangerschap.
Ja jane kan ik me echt goed voorstellen dat het schrikken is.... Ik mag het eigenlijk mischien niet zeggen maar ik heb nooit een tweeling leuk gevonden, niet dat je er wat over te vertellen hebt...maar het trekt me niet zo aan...maar ja als jij 2 schatjes op het scherm ziet ben je dubbel zo verliefd natuurlijk!!!
ik heb redelijk geslapen...2 keer uit bed geweest om te plassen...duurde weer even voor ik weer in slaap viel en om 8 uur wilde mijn zoontje ook niet meer slapen dus dan maar uit mijn bed...manlief is net pas wakker
Hoi meiden, Zoonlief heeft vannacht voor het eerst bij mijn schoonouders op het binnenvaartschip geslapen, en alles is goed gegaan! Dus ik heb even lekker bij kunnen tanken. Strakjes haal ik hem op, want schoonmoe wilde nog even de stad in met de kleine man. Ik heb weer mooie echo's voorbij zien komen, gefeliciteerd allemaal!!! @ Jane: van harte met je 2 ukkies! Spannend lijkt me. Morgen alweer 11 weken, gaat toch best snel. Ik wacht geduldig 2 Maart af, en als we dan het hartje horen kloppen ga ik shoppen Nou meiden een heel fijn weekend. Liefs Michelle
mij lijkt een tweeling juist wel heel leuk, maar met 2 kids van onszelf(zwanger van de tweede) en 1 stiefzoon is t huis al aardig vol aan t raken hahaha, dus denk dat t hierna klaar is . manlief is 1 van de tweeling, dus misschien krijgen we wel tweeling kleinkids ... is ook leuk.