September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    manlief is 1 van de twee van een twee-eiige tweeling (heeft een tweelingzus), dus vind t idee van kans op tweelingkleinkids wel heel leuk! Maar dat mag nog ff duren hoor, oudste zoon is 7 :D :D .

2. suzethevoice

10 jun 2009
    10
    0
    0
    Voordat we straks op deel 20 zitten van de septembermama's...
    Er is ook een club: in september 2010 uitgerekend?
    Daar kan je, volgens mij, veel meer onderwerpen en ervaringen kwijt.

Groetjes!

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Volgens mij zitten we hier wel goed hoor ;)

4. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Hey dames!

Ik had gisterochtend mn twaalf weken echo.
    Ik schrok me eerst een hoedje, want de kleine bewoog helemaal niet!
    Volgens mij schrok de vk ook even, want ze viel helemaal stil.
    Gelukkig vond ze al snel een kloppend hartje en daar zoomde ze ook gelijk op in. Na even checken zei ze tot mijn grote opluchting "alles is mooi hoor meid!"
    pfieuw!! mn hart sloeg ff een slag over kan ik je vertellen.
    Lag het hummeltje prinsheerlijk te slapen met zn armen achter zn hoofd gevouwen :D

5. Emmely

Emmely Niet meer actief

Wat geweldig dat alles goed is! Kan me voorstellen dat je even schrok. Moet mooi zijn geweest om te zien dat ie sliep met zijn armen achter het hoofd. Geniet ervan!

6. Alita

Alita Niet meer actief

@Suzethevoice huh? hier kun je ook een hoop kwijt hoor..

@Vosje2000......pfff hadden wij woensdag, ik zocht gelijk een hartje maar zag niks, toen bewoog de kleine dus ja moets er ook een hartje zijn. Vindt de echoapp niet zo duidelijk trouwens bij ons in het zk..

Maar je schrikt je dan rot he? Gelukkig is alles goed!!!

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dat is zeker schrikken meis...hij/ zij lag lekker te slapen...

8. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Ik schrok me inderdaad rot :eek:
    Maar gelukkig werd dat al snel vreugde.
    Ongelooflijk dat zo'n humpie van 5 cm er al zo bij ligt haha!
    Mike slaapt ook altijd met zn armen zo :D

9. Seth

Seth Niet meer actief

zo dat is idd schrikken......
    maaruhhh wel heel belangrijk hoor dat slapen...groeit hij/zij lekker goed...!!!
    ennuhh de datum? kwam het op hetzelfde uit.....

10. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

zo ff schrikken maar fijn dat alles goed was meis...

trouwens wat is het hier rustig de laatste tijd....:(

11. Seth

Seth Niet meer actief

rustig idd.....!!!!

hier zelf ook niet veel te melden...
    ja dat mn hormonen beginnen op te spelen, vanochtend een woede-emo-aanval.....;)
    had ik bij eerste niet.... bij tweede was ik echt een bom....:D
    nu er tussenin.....

Verder zit ik maar te wachten tot ik dinsdag weer naar de vk mag... en vrijdag mn termijnecho heb.... :)

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    het is rustig bij ons in huis...begin een beetje slaap te krijgen..ik had nog even o pde bank kunnen slapen maar had geen zin...over een uurtje begin ik met mijn avonddienst tot 22.00 uur...morgen lekker vrij...

vandaag wel misselijk maar niet zo heel erg gelukkig...

13. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ben ook niet veel hier te vinden vandaag, ben een beetje "op" van het slaapgedrag van zoonlief de laatste 2 dagen, moet nog beetje bij komen van de griep die ik van maandag tot donderdag heb gehad, en nu komt er nog een fikse verkoudheid overheen ook nog, ben erg misselijk, slikken doet pijn in de keel en boven de neus tussen de ogen zeg maar, en mijn oren zitten dicht.
    ze moeten mij deze week gewoon echt even hebben :(

zoonlief is nu bij opa en oma (mijn ouders) en daar blijft hij vannacht ook slapen zodat ik even lekker een avondje voor mijzelf heb ( man heeft avond dienst) lekker lang in bad,filmpje kijken optijd in bed en hopelijk lekker lang slapen:p

@vosje, ik snap dat je erg geschrokken bent, lijkt me dat je er achteraf ook wel erg om kunt lachen dat hummel gewoon heerlijk aan het slapen was:p

14. loekie1981

loekie1981 Bekend lid

1 sep 2008
    578
    0
    0
    Office team manager logistiek
    t westen van brabant
    Hi Dames!

Soo is weer even geleden dat ik me hier gemeld heb zeg.. Zo af en toe wel een stukje gelezen, maar ben druk geweest en geen tijd genomen er even voor te gaan zitten.
    'k zag aardig wat tweelingen op komst! Leuk hoor :)

Lekker is dat he Seth, die afspraken leef je echt naartoe.

Nou ik heb dus 5-feb mn tweede echo gehad, s avonds en daarna was de drukte begonnen dus doe ik nu maar verslag:
    Puppie was goed gegroeid en we konden zien waar de beentjes en armpjes aan t groeien waren. Ook bewoog ie lekker en een mooie hartslag! Moooi he
    Het was termijnbepaling om de datum voor de nekplooimeting vast te zetten. Zelf dacht ik op 9w3d te zitten, maar hij meette/mat op 8w4d. Er staat op het formulier wel + 5dagen, kunnen ze er bij een meting dan echt zo ver vanaf zitten? Dan is mn eigen berekening wel goed namelijk.. En ach uiteindelijk maken die paar dagen toch ook niet uit, maar scheelt toch bijna een week met wel of niet over de magische grens van 12wk straks. Nou, én ik heb 3!foto's meegekregen en 1tje ingelijst in mn mvm-fotolijstje. Staat ie samen met mn neefje en nichtjes op het kastje, schattig!

Ik voel me gelukkig goed, heb weinig zw-kwaaltjes zelfs mn obstipatie is weer opgelost en gelukkig ben ik ook niet jaloers op diegenen die de sypmtomen wel veel hebben... Ik bedoel dus dat ik er niet onzeker van wordt en echt kan genieten, das wel fijn hoor.

Alleen afgelopen zondag! belde de VK over mn bloeduitslagen - ik schrikken, rustig maar zegt ze doe gewoon administratie in mn stand-by tijd . Maar toch een te hoog suikergehalte, waarvoor ik nu as woensdag weer moet prikken maar dan nuchter en 2 uur later weer maar dan met suikerwater. Hoop maar dat t meevalt en het toeval was.. Hoewel ik soms wel erg moe en draaierig ben.. ik dacht dat dat aan mn lage bloeddruk zou liggen eigenlijk

@MamaVan4 : jij houdt de pagina ook bij toch? Wil je me erop zetten 4 maart 3e echo nt-meting

@Vosje : Aardje naar zn paatje? Lief joh!

15. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    @loekie
    Haha ja inderdaad!:D

@seth
    Termijn heeft ze helemaal niet gezegd :S
    Maar ik neem aan dat als ze zegt dat alles in orde is het gewoon hetzelfde is.

16. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    vosje en loeki gefeliciteerd met weer een goede echo!! fijn gevoel weer.

hier lijkt de misselijkheid ook te verdwijnen!! fijn gevoel om weer te kunnen eten wat ik wil!hihihih

nisa,ik heb 3 mk s gehad, mijn gyn heeft verteld dat je elke keer dezelfde % kans hebt, je hebt niet meer kans als je al een mk gehad hebt. zeker als er niks gevonden is. ik dacht ook bij de 3e nu doe ik helemaal niks. maar ook dat werkt niet. het zit goed of het zit niet goed. hij gaat niet dood doordat je gewoon je leven leidt.

ik mag dinsdag alweer op controle, wel fijn zo snel achter elkaar.
    heb vorige week ook kraamzorg aan gevraagd. we bevallen wel in de drukste periode van t jaar :( dus hoop wel dat ik volledige uren krijg. maar ik ben zelf kraamverzorgster,dus ze zou dr best doen voor mij, misschien toch een voordeel om zelf in de kraamzorg te werken.

vandaag met de kindjes wezen carnavallen,morgen en maandag ook. kindjes hebben er veel zin in. merk zelf dat ik snel moe ben.

fijn weekend!

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Meiden die met MVM meedoen, ik krijg het lijstje pas als ik klaar ben in de 16 week. Hebben jullie hem al eerder? Ik lees namelijk bij enkele dat jullie hem al hebben.

18. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Ik krijg m ook pas aan t einde hoor :) .

19. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ok Trishka dan ben ik niet de enige

Ohja, ik probeer onder mijn banner nog wat tekst te zetten voor de afspraken maar het lukt me niet. krijg iedere keer de melding van die 600 karakters.....ik snap er niks van want vorige keer lukte het wel :( Iemand tips

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden!

Ik heb alles bij gelezen maar niet alles onthouden. Het is hier ook druk. Wij zijn nu bij mijn ouders. Wij blijven heel onverwachts gezellig een nachtje slapen :D. Vanmiddag met Bart en Jesse narr de Ikea geweest. Was ook gezellig en erg druk haha....
    Morgen middag koffie drinken bij mijn schoonouders en dan zit het weekend er weer op. Jammer hoor vind het altijd zo gezellig met z'n drietjes :D

Deel Deze Pagina