Hier sneeuwt het nu heel licht... Er ligt ook geen heel dik pak ofzo.. Vind het wel weer leuk, maar heb het er ook wel een beetje mee gehad nu... Kom maar op met de lente!! Mooie buikfoto trouwens San! En fijn dat je moeder weer naar huis mag!!
bah weer sneeuw...... je zou nu maar op het punt van bevallen staan, oh jee, daar zou ik dan helemaal hyper van worden zeg! morgen echo, yahoo!!
ik kom ook maar eens hier kijken. Ik zie veel mensen die rond dezelfde datum als ik zijn uitgerekend. Ik ben 6 september uitgerekend. Ik zal eens kijken of ik dit forum kan blijven volgen. Is wel leuk om mee te kletsen!!
Hier sneeuwt het ook en ik vind het GEWELDIG , kan er zooooooo van genieten. Beter dan regen en dat gemiezer. Ach ... voordat je het weet, zitten mensen weer te klagen, omdat het zo warm is. Tis altijd wat joh, dus kan je er maar beter van genieten En als je bang bent uit te glijden, lekker warme moonboots aan trekken en hoppa ... gaan. YEAH Trouwens morgen dus intake voor de vruchtwaterpunctie, maar dat houd ook in, dat ik dus wéér een echo zal krijgen. En dan een echo die naar mijn weten van de vorige keer (ander ZH) ook een beter apparaat dan ik tot nu toe heb gehad. Hoop op een mooie foto.
nou ik heb het wel gehad met de sneeuw grrrrr het houd maar niet op. zoonlief heeft vannacht goed geslapen bij mijn ouders, hij was vanochtend helemaal happy vond het heerlijk dat hij even ergens anders was, en ook ik heb heerlijk kunnen slapen tot 8 uur
Hey meiden, Welkom roy2! En gefeliciteerd Super Nisa, van je mooie echo! Vosje, dat is even schrikken, maar gelukkig dat alles goed is!!! Jane, heb ook nog geen lijstje gehad, dus... Bij intake aangegeven dat ik de dvd wilde hebben, die kreeg ik toen ook niet gelijk, ze deden het later pas bij mij in de brievenbus, toen ze flessen kwamen ophalen. Leeuwtje, super dat je je al wat beter voelt. Spannend VK bellen!!! Welkom nieuwe meiden! Hier gisteren visite gehad van mijn familie, ze allemaal het goede nieuws verteld. 's Avonds nog lekker uit eten geweest
hoi meiden, hierbij nog even een herinnering aan de hyves... als jullie hyves hebben en jullie vrienden/familie weten het van de zwangerschap, word dan lid van deze hyves September mama's - Hyves.nl
sann, ik kan er juist wel in vinden wat mijn gyn vertelde, je krijgt een miskraam als er iets niet goed is gegaan in de aanleg. en het wil niet zeggen dat je dan de volgende keer verhoogde kans hebt dat er weer iets in de aanleg fout gaat. vind ik wel logisch klinken. elke zwangerschap is een andere zwangerschap. en dat er als er niks is gevonden waardoor het komt dan zeggen ze dat je gewoon pech hebt gehad. bij mij is achteraf de bloedstolling het probleem geweest. maar dat testen ze dan niet helaas. hadden ze mij daar maar eerder op getest... ik zou nou eigenlijk 40 weken zijn... toch wel een moeilijke periode. hier sneeuwt het al de hele dag. heb het ook wel gehad en koud dat het is als je buiten de optocht aan het kijken bent brrrrrrr
ik heb alles gelijk gekregen... las wel ergens dat je het later zou krijgen.. maar hij staat hier al met foto erin hoor
hey dames, weer een weekendje goed doorgekletst zie ik !!! heb geen nachtmerries meer gehad, daar ben ik wel blij om... heb ook de indruk dat ik iets minder moe ben dan drie weken geleden... @ witverlies... hebben jullie daar momenteel ook zoveel last van ???
heb ook wel wat witverlies ja.. soms voel ik het zo "lopen" maar dan is het gelukkig maar wat helder spul.. toch schrikken! vraag me af vanwaar dat komt! @echobaby: heeft ze nu al gereageerd????
Ja heb ik al een hele tijd. Maar schijnt echt niet erg te zijn zolang het niet vreemd ruikt en van kleur veranderd!
JA ZAL HET PAS MORGEN WETEN, had de mail gestuurd via mijn werk en kan daar in het weekend niet aan ach ik ga even wachten tot maandag dan toch maar... wanneer heb jij nekplooimeting ???
@hitchke: Witverlies heb ik ook last van, hoera... Is iedere keer idd wel schrikken, maar het begint te wennen gelukkig. Ik word zelf zo moe van mijn hormonen, aaargh!
haha, van de week gewoon zitten janken om nix echt om nix, geen reden, maar de tranen bleeeeeeeeeeven maar stromen haha