September 2010 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door lizab, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje

Citroentje VIP lid

7 apr 2007
    5.556
    0
    0
    Dat klopt die vermelding staat nog uit. Als je bovenin de hyvesmenubalk op netwerken klikt en dan op hyves dan zie je hem bij je prive hyves staan.

Verder heb ik wel alles bijgelezen en zag veel goede echo's!! Jippie!

En een flink aantal dames die goed ziek zijn..sterkte en ik hoop dat jullie ook snel kunnen genieten zonder ziek te zijn!

2. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Tanx citroentje was hem ook al kwijt....:p

3. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

daarom staat nog steeds open....

4. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    hey meiden!

net de pretecho gehad! alles was heel goed! hebben 30 fotos en 4 filmpjes op dvd meegekregen! zal er dadelijk eentje posten en ook een link naar de video!
    :D

5. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    nou hij staat bij mij ook niet tussen de andere publieke hyves, zo raar ook, maar als je in je adresbalk sept2010 in drukt krijg je vast de link naar de hyves...

6. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

oh op die fiets haha...
    je kan ook boveningaan zoeken bij zoeken, zo kan je ook vrienden zoeken bv...

7. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0

oh wat leuk, ik wil zien....

8. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    lief toch he! :)

9. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    YouTube - Pretecho 10 weken 1 dag

en hier zie je hem/haar bewegen :D
    kan niet stoppen met er naar te kijken!!!!

@ hitchke en andere mensen die niet TE ver van Lommel (BE) wonen; echobaby = gewoon doen! vrouw pakt haar tijd en zet alles op usb-stick en dat voor 20eur (heb 20 min binnengezeten!!!)

10. Mamanouk

Mamanouk Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.086
    0
    0
    mooie foto en filmpje lola....

11. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36
    @ lola

SUPER ik wil dat ook ... ga dan toch maar eens bellen denk ik voor volgende week of zo.....

12. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Super lola!

Teddy beterschap!

Meiden met een echo / afspraak vandaag, veel plezier en succes!

Hier supermoe, maar kan niet meer verder slapen sinds half 8.
    En het sneeuwt buiten!

13. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ lola... mooi foto en filmpje hoor !!!

14. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    ik mag vanmiddag weer op controle!!!spannend

lola,mooi hoor!!!

15. Seth

Seth Niet meer actief

Zo naar de vk.....(10.15 uur)

ennuhhh ik ga hier NOOIT meer zetten dat ik niet meer zo misselijk ben..... heb potverdorie vanochtend gelijk weer boven de pot gehangen..... zucht...!!!!

lola
    mooie foto's.... mooi filmpje.....
    zucht tis toch een wonder he... zo'n heel minimensje...

16. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    ik vind het zelf altijd leuk om mee te gaan,zou gewoon vragen,want ik snap dat je het fijn vind als hij mee gaat ,is toch weer een nieuw wonder,sterkte er mee.maar welke lounge dan,en hoe werkt dat dan gr

17. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    mijn man gaat ook niet mee hoor...

18. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    @seth, bij mij schommelt het ook, de ene dag haast nergens last van, de volgende dag weer volop klachten hahah

19. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Hoi ben ook weer even op het forum. Nog bedankt voor jullie reacties! Gister belde de dokter dat ik toch even langs moest komen voor de zekerheid. Bloeddruk was goed, maar urine niet. Kan zijn dat ik een infectie heb. Dit wordt nu onderzocht en hoor ik donderdag meer over. Die amesafene hielpen bij mij ook niet. Maar ik heb nu iets anders gekregen: Haloperidol. Zijn jullie hier bekend mee? Het zijn tabletten voor onder andere psychotische verschijnselen...maar ook voor ernstige misselijkheid en braken. Ik vertrouw mijn arts wel dat het goed is maar durf het niet in te nemen...vind het toch een beetje eng. Er staat alleen bij dat als je het in de laatste 3 maanden van je zwschap slikt je kans hebt dat de baby aan licht moet wennen. Ook al doe ik dat natuurlijk niet vind het toch eng. Bij de apotheek wouden ze eerst ook overleggen met mijn arts of ik dit wel mag...Wat zouden jullie doen? Ik ben echt heel beroerd en hou bijna niks binnen maar wil uiteraard geen enkel risico nemen voor de kleine!

Verder zag ik dat ik niet de enige ben die zo beroerd is....Ik hoop dat jullie je ook snel beter mogen voelen! Zag ook een paar mooie echo's voor bij komen! Leuk hoor!!! Gefeliciteerd! En Lola, wat ontzettend gaaf dat filmpje! Ik wil ook! Ik mag donderdag weer voor de 3d!

Ik ga maar weer mijn bedje opzoeken en wat proberen te slapen.

Fijne dag allemaal!

20. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Vandaag ook weer misselijk dagje.. maar we naderen de 12 weken en blijkbaar zou het dan ineens hocus pocus pats voorbij zijn... ik wil het nog zien ;)

Verder kijk ik heel veel naar het filmpje van men beebje! Het is zooo vertederend.. zo een klein mensje en toch al zoveel levensvreugde eigenlijk, zo bewegen :)

Mijn vriend zijn reactie: "Oh het ziet er zo blij uit!!" hihi, als het nu al depressief zou zijn ;)

Deel Deze Pagina