Ik geloof meestal niet in zo'n dingen maar de oma van mijn vriend heeft dit weekend gependeld bij mij... 3x in totaal (met tussenpozen) en telkens mijn hand onder de pendel kwam draaide de ring rond (=meisje) bij andere gaf hij jongen aan (bv bij men vriend zijn moeder die 2 zonen heeft) het zou tot nu toe bij alle kinderen/kleinkinderen geklopt hebben ik hoop het ik hoop het heb geen voorkeur hoor, ahum
We zullen het zien.... ik geloof ook niet in deze dingen hoor.... al moet ik trouwens zeggen nu ik terugdenk dat deze test bij de vorige twee wel klopte... maar zal wel toeval geweest zijn..... moet zeggen dat ik het pas geloof als het geboren is..... Ben trouwens vergeten vertellen... toen ik laats mn pretecho had, kwam er voor mij een stel naar buiten... lijkbleek... Wat bleek nou echoscopiste had heel droog gezegd : het wordt een jongen".... Geen probleem, was het niet dat ze bij de 20 weken echo een meisje hadden voorspeld.... en dus allemaal roze kleertjes hadden... bij mijn moeder hadden de echo het eigenlijk fout... zie meisje maar uit vruchtwaterpunctie bleek jongen... en vriend van ons werd tijdens de bevalling verrast door een dochter.... piemeltje afgebroken... het eerste wat ik vroeg toen zoon geboren was: is het echt een jongen? als was zn zaakie overduidelijk in beeld geweest... bij dochter hadden we niets gezegd tijdens de echo net of we het niet wisten.. ff testen of ze hetzelfde zeiden... en ja hoor 3x hetzelfde.... en klopte ook echt..
ik citeer.. "sommigen zeggen dat je aan de hartslag van je baby kunt horen of het een jongen of een meisje is? Als het hartje van je baby 139 of minder keer per minuut klopt, zou het een jongetje zijn. Is de hartslag van je baby sneller, zo\'n 140 of meer per minuut, dan zou het wel eens een meisje kunnen zijn." ik weet de hartslag niet, maar op de echo lijkt hij snel
Wij hebben ook nog geen idee betreft namen, we willen eerst weten of we twee jongens of meisjes krijgen
ik weet de hartslag van zoon..... en van dochter... (moet ik het ff opzoeken.... straks...) een hartje klinkt trouwens ALTIJD snel... omdat je een "gewone grote mensen" hartslag gewend bent,.,....
hahahaha... luxe probleem.... zelfs dat moet sowieso in jouw geval dubbel...... als het nu twee-eiig was, had je nog de "mazzel" kunnen hebben dat je maar voor beiden geslachten één naam hoefde te bedenken.... en het moet ook nog eens samen klinken... al heb ik dat probleem ook natuurlijk...... ennuhh ik moet ook nog rekening houden met de tattoo.....(aantal letters) mijn vriend heeft beiden namen op zijn twee onderarmen gezet.... dus hij heeft nog een probleem WAAR hij die derde neer gaat zetten....
wij zijn al aan het verzinnen voor namen...maar we zijn er nog niet uit...er zijn zo veel mooie namen...eerst maar achter komen of het een meisje of een jongen is
74 % kans op een meisje volgens bakerspraatjes! Nu moet ik zeggen dat ik al vanaf t begin een gevoel heb dat t wel eens een meisje kan zijn en manlief heeft over een meisje gedroomd dus ben benieuwd.. wil ook kijken of ik met mn 12 weken echo naar de nub kan kijken, hoop dat de echoscopiste weet wat t is hahaha! nog 3 en een halve week geduld....
schijnt ook een bakerpraatje te zijn collega van mij wilde het ook niet weten, maar ging vragen of het aan de hartslag te zien was, maar volgens de vk niet hoor
Mijn vk voorspelde bij Tim ahv zijn hartslag dat het een jongen was en volgens haar klopte het in veel gevallen wel...
Namen: we hebben nu een meisjesnaam...zijn eigenlijk nieteens aan jongensnamen aan het denken want m'n man zegt het wordt toch een meisje...dus nog maar ff afwachten. Hyves: onder mijn banner staat de link, het is idd nog niet zichtbaar in je hyves op je pagina. Zal zo ff op de hyves ook de vraag neerzetten maar doe het ook alvast hier, zal ik de zichtbaarheid van de hyves op je eigen pagina al veranderen of vinden jullie het zo wel prettig??
meid ik heb het even opgezocht... nav. de pretechofoto's.... mn zoontje had een hartslag van 143 (25 weken) mijn dochter van 130......... (27 weken) Dus net andersom....
Onze kruimel in mijn buik heeft een hartslag van 162...haha...hoog he Heb net trouwens even de kraamhulp aangevraagd. September zal wel druk zijn ivm vakantie periode...
Shit ja... daar zeg je wat..... nog niet bij nagedacht... vriendin van mij is in augustus 2008 bevallen... (uiteindleijk eind augustus) en daar was het dus eerst een gedoe dat ze niet de volledige kraamhulp zou krijgen... ja het aantal uren zou dan opgevuld worden met huishoudelijk hulp MAAR daar was dan ook weer een tekort..... uiteindelijk is het goed gekomen, maar ze heeft dus heel lang in onzekerheid gezeten.... ik mocht trouwens pas kraamhulp aanvragen na mn officiele echo... anders had ik het ook al gedaan.... ga het dus vrijdag gelijk regelen
@namen mijn namen staan al vast, al een week of vier !!!! haha @hartslag frummeltje had bij mij op negen weken 170 hartslag... veel hé niet ????