Hier staat de naam zowel voor meisje en jongen vast effe ego bericht: heb vandaag de nekplooimeting/combinatie test gehad alles was ok en het hartje ook gehoord. 1 op 5000 was de uitlsag gelukkig ..... op naar 16 maart ..... Zijn er nog meer die een echo hebben gehad vandaag?
mijn echo was oook weer goed! zal straks de foto scannen. ik moet voor de nekplooi op de 26e. had pas hier al aangegeven over de kraamzorg dat je dat betijds moet doen. ben zelf kraamverzorgende en weet hoe druk het in aug/sept is. overvloed aan baby s en tekort aan kraamverzorgsters.
sjan, wie heeft er voor jou hier op de site gependeld? kan haar niet vinden, ben erg benieuwd wat daaruit komt
Linda ha gependeld maar vraag me niet welke zou het echt niet meer weten zucht..... Ik zal nog wel effe me inbox checken misschien dat het er nog staat
Net terug van de verpleegkundige in het ziekenhuis, heb nu eindelijk de intake gehad en de nodige vragen kunnen stellen. Ik heb ook gelijk maar de kraamzorg aanvraagd via internet dan is dat alvast gedaan. Heb 9 maart de nekplooimeting voor beide ukkies (duurt totaal 1 uur), ze dacht eerst dat we twee keer 140 euro moesten betalen maar later bleek dat gelukkig toch niet zo te zijn. Dat scheelt weer...... Nekplooimeting konden ze niet eerder plannen ivm de drukte in het ziekenhuis ik ben dan rond de 13 weken. Sjan fijn dat alles goed is
Hey meiden!! Wauw! wat veel mooie echo's weer.... Wij zijn gister teruggekomen van een weekend Brugge..Mijn vriend had dit geregeld als verrassing voor Valentijn én IK BEN TEN HUWELIJK GEVRAAGD!!!! Hij ging op z'n knieen met een super mooie ring... Het was zó romantisch!!! En natuurlijk heb ik JA gezegd... Het wordt dus een heftige tijd voor ons want ik vind het wel erg leuk om nog voor de bevalling te trouwen. Ook hebben we een verhuizing in het verschiet Nou, dit wilde ik ff met jullie delen! Verder blijf ik maar moe. Afgelopen weekend ook veel op bed gelegen. Was niet zo gezellig voor m'n man maar ja...Gelukkig waren de winterspelen op tv dus had hij ook wat te doen!
Gefeliciteerd Happy! Dat wordt een spannend jaar voor jullie! Leuk! Meiden met goede echo's natuurlijk ook gefeliciteerd!! Hyves; Wat mij betreft mag 'ie 'zichtbaar' worden. Maar als de omgeving het nog niet weer is het zo weer handiger...hmmm
Happy: Wat heerlijk te lezen dat je ten huwelijk bent gevraagd en dat op zo'n romantische manier. Echt heel fijn, spannend en ook druk voor je. Enjoy Prulleke: WOW mooie echs hoor.